Eikö sinkkunaiset saisi harrastaa seksiä?
Laitan tämän nyt tälle puolelle vaikka se yksi sekopäinen raivoaja olikin tuolla av:n puolella. Aloitus kuuluu kuitenkin tänne kun seksiin liittyy.
Kerroin tuossa jo poistetussa ketjussa, että mulla on seksisuhde yhden miehen kanssa ja ollut jo monta kuukautta. No sain osakseni huorittelua ja ihmeellistä sekopäistä raivoamista. Olin tinderhuora vai mitä lie. Ei tämä sekopää tainnut tajuta, että sen ketjun aloittaja ja mä oltiiin kaksi eri henkilöä. Pariin kertaan kerroin etten ole Tinderissä ja olen tuntenut jo entuudestaan vakipanoni.
No asiaan siis. En ymmärrä miksi jotkut vetää ihan totaaliset pultit jos sinkkunaiset harrastaa seksiä. Naisista tehdään niitä pahiksia ja huonoja naisia kun taas miehiä ei haukuta. Joo osa varmasti typeriä trolleja, mutta kyllä niitä vain on sellaisia jotka on tosissaan sitä mieltä, että seksi kuuluu vain parisuhteeseen tai peräti avioliittoon. Toisin tekeviä sitten haukutaan.
Mäkään en ole mikään jakorasia koska ei mulla ole kuin tämä yksi mies jonka kanssa harrastan seksiä. Olen sinkku, mutta kyllä mulla on silti oikeus seksiin miehen kanssa. Ei mulle ainakaan itsetyydytys korvaa seksiä miehen kanssa.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi olla seurustelusuhde, kun seksiä harrastetaan. Ei ymmärrä tuollaisia ihme seksisuhteita olipa nainen tai mies kysymyksessä.
No ei sun tarvitsekaan ymmärtää. Tee sä kuinka itse haluat ja anna muiden tehdä kuten itse haluaa. Ei vaikuta mitenkään sun elämään toisten seksisuhteet.
Mulla sinkkunaisella on seksisuhde reilusti vanhemman varatun miehen kanssa. Sopii mulle kun ei tarvitse olla parisuhteessa, mutta saa seksiä.
Pystyttekö järjestämään tapaamiset miten hyvin? Riittääkö nämä tapaamiset tyydyttämään sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi olla seurustelusuhde, kun seksiä harrastetaan. Ei ymmärrä tuollaisia ihme seksisuhteita olipa nainen tai mies kysymyksessä.
No ei sun tarvitsekaan ymmärtää. Tee sä kuinka itse haluat ja anna muiden tehdä kuten itse haluaa. Ei vaikuta mitenkään sun elämään toisten seksisuhteet.
Mulla sinkkunaisella on seksisuhde reilusti vanhemman varatun miehen kanssa. Sopii mulle kun ei tarvitse olla parisuhteessa, mutta saa seksiä.
Pystyttekö järjestämään tapaamiset miten hyvin? Riittääkö nämä tapaamiset tyydyttämään sinut?
Mulla on niin kiireinen elämä, että on tyydyttävä niihin kertoihin kun ehditään tapaamaan. Tapaamme 1-2 kertaa viikossa, joskus parin viikon välein. Aina ei miehelle sovi kun mulle sopisi. Molempien työt rajoittaa ja viikonloput yleensä pois suljettuja koska miehen puoliso on kotona. Miehen puoliso asuu viikot muualla. Joskus pystymme tapaamaan myös viikonloppuisin. Tapaamme yleensä miehen luona koska mun luona on yleensä lapsi kotona.
tää ap on ihme tyyppi. tulee kirjoittamaan tänne palstalle, että miksi jotkut ottaa totaaliset pultit jos... ja sit lukee ja kommentoi näitä kirjoituksia saaden totaalisia pultteja?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on perus nautinto naiselle ja miehelle. Tapasin viime kesänä naisen ja ollaan tapailtu kerran pari viikossa ja seksiä harrastettu. Ei ehkä kannata kertoa tuttaville mitä tekee koska aina joku on arvostelemassa.
Miksette ole parisuhteessa, kun on noin tiivis ja intiimi suhde.
Tuossa vastaus apn kysymykseen, on paljon ihmisiä jotka menevät parisuhteeseen vain siksi että saisivat säännöllisesti seksiä, tai edes jonkun seurakseen, muusta yhteensopivuudesta viis. Sitten vuosien päästä ihmetellään kun sen kumppanin olemus, ajattelumallit ja tavat ärsyttää suuresti.
Pitkästä avoliitosta eroamisen jälkeen minulla oli vuosia vain seksisuhteita, sillä enää en kelpuuta kuin täysin itselleni sopivan miehen parisuhteeseen. Nyt olenkin sellaisen löytänyt ja muut tapailut jäänyt taakse. Hän olisi kuitenkin voinut jäädä löytymättä, olisinko sitten elänyt koko elämäni ilman seksielämää? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on perus nautinto naiselle ja miehelle. Tapasin viime kesänä naisen ja ollaan tapailtu kerran pari viikossa ja seksiä harrastettu. Ei ehkä kannata kertoa tuttaville mitä tekee koska aina joku on arvostelemassa.
Miksette ole parisuhteessa, kun on noin tiivis ja intiimi suhde.
Tuossa vastaus apn kysymykseen, on paljon ihmisiä jotka menevät parisuhteeseen vain siksi että saisivat säännöllisesti seksiä, tai edes jonkun seurakseen, muusta yhteensopivuudesta viis. Sitten vuosien päästä ihmetellään kun sen kumppanin olemus, ajattelumallit ja tavat ärsyttää suuresti.
Pitkästä avoliitosta eroamisen jälkeen minulla oli vuosia vain seksisuhteita, sillä enää en kelpuuta kuin täysin itselleni sopivan miehen parisuhteeseen. Nyt olenkin sellaisen löytänyt ja muut tapailut jäänyt taakse. Hän olisi ku
Minun mielestäni toisten seksielämä ei kuulu kenellekään. Mitä muuten tekisitte tilanteessa, jossa haluaa nauttia seksistä, mutta hyvää parisuhdetta ei vaan jostain syystä löydy? Pitääkö kärvistellä jatkuvassa puutteessa. Mulla ei vaan pää kestäisi.
Miksi ylipäätään kysyy kenenkään mielipiteitä omiasta asioistaan tai tekemisistään. Eihän se kenellekään kuulu. En ole ikinä kysellyt, eikä juurikaan kiinnosta. Vaimo ollut ainoa, jonka mielipiteitä olen kuunnellut, pakostakin. Mutta en ole häneltäkään kysynyt mielipiteitä. Ihan ollut oma itseni ja tehnyt itse päätökseni. Toki se ei poista sitä etteikö ympärillään olevia tai muita huomioisi. Mutta en kysele hyväksyntää keltään, paitsi vaimolta. Hän ollutkin tasan ainoa ihminen maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään kysyy kenenkään mielipiteitä omiasta asioistaan tai tekemisistään. Eihän se kenellekään kuulu. En ole ikinä kysellyt, eikä juurikaan kiinnosta. Vaimo ollut ainoa, jonka mielipiteitä olen kuunnellut, pakostakin. Mutta en ole häneltäkään kysynyt mielipiteitä. Ihan ollut oma itseni ja tehnyt itse päätökseni. Toki se ei poista sitä etteikö ympärillään olevia tai muita huomioisi. Mutta en kysele hyväksyntää keltään, paitsi vaimolta. Hän ollutkin tasan ainoa ihminen maailmassa.
No en mä kyllä kenenkään hyväksyntää kysellyt tässä vaan ihmettelen joidenkin ajatusmaailmaa kun sinkkunaiset ei saisi heidän mielestään harrastaa seksiä. Mulla on seksisuhde ja mä jatkan sitä niin kauan kuin se on mahdollista. En mä siitä kenenkään mielipidettä kaipaa tai hyväksyntää tarvitse. Mä olen myös sinkkuna nainen joka kaipaa seksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä kyllä kenenkään hyväksyntää kysellyt tässä vaan ihmettelen joidenkin ajatusmaailmaa kun sinkkunaiset ei saisi heidän mielestään harrastaa seksiä. Mulla on seksisuhde ja mä jatkan sitä niin kauan kuin se on mahdollista. En mä siitä kenenkään mielipidettä kaipaa tai hyväksyntää tarvitse. Mä olen myös sinkkuna nainen joka kaipaa seksiä.
Ap
On paljon huolestuttavampaa, jos sinkkunainen tai nainen ylipäätään ei halua eikä harrasta seksiä. Mutta miksi pitää hakea hyväksyntää avaamalla tällaista keskustelua asioista, jotka ei kelekään muulle kuulu. Miksi ylipäätään tänäpäivänä ollaan riippuvaisia muiden mielipiteistä ja kuvitellaan muiden ajattelevan itseään. Ei ketään kiinnosta, eikä kukaan ajattele muuta kuin omia asioita. Ne jotka ajattelee ja luulee tietävänsä toisten asiat paremmin, niitä ei tunnetusti kannata kuunnella eikä mitään kysellä. Miksi pitää hakea hyväksyntää itselle somessa, kun sitä ei sieltä saa. Voi olla olemassa ihan ilmankin somea ja tehdä niin kuin itsestä tuntuu parhaalta.
Harrastan sinkkunaisena paljon seksiä ja suositan samaa nautintoa muillekin. Odotan innolla seuraavaa kevään suurta gb:tä jossa aion nauttia niin, että pää on pyörryksissä.
Olen sinkkunainen ja mullakin on vain tasan yksi seksisuhde komean naapurini kanssa, joka on myöskin sinkku ellei pahasti ole valehdellut. En ainakaan ole nähnyt hänen liikkuvan naisen seurassa. Molemmat olemme tyytyväisiä tähän järjestelyyn ja muille se ei kuulukaan. Joskus hän jää vaikka katsomaan leffaa kanssani, mikä sekin on mukavaa, mutta enimmäkseen tapaamme seksin merkeissä. Erityisen kätevää kun asumme samassa kerrostalossa.
Varattuihin en sekaantuisi enkä koskaan ole pettänyt puolisoani silloin kun olen seurustellut vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkunainen ja mullakin on vain tasan yksi seksisuhde komean naapurini kanssa, joka on myöskin sinkku ellei pahasti ole valehdellut. En ainakaan ole nähnyt hänen liikkuvan naisen seurassa. Molemmat olemme tyytyväisiä tähän järjestelyyn ja muille se ei kuulukaan. Joskus hän jää vaikka katsomaan leffaa kanssani, mikä sekin on mukavaa, mutta enimmäkseen tapaamme seksin merkeissä. Erityisen kätevää kun asumme samassa kerrostalossa.
Varattuihin en sekaantuisi enkä koskaan ole pettänyt puolisoani silloin kun olen seurustellut vakavasti.
Teillä on aivan ihanteellinen järjestely, kun asutte samassa yhtiössä. On todella helppo järjestää tapaamiset.
Onhan se täysin moraalitonta, niin kuin samoin tekevien poikalapsien kanssa, etenkin kun näillä ei kummallakaan ole mitään tahi yhtään edes vakavia perheenperustamistarkoituksia (ks.suomen alhainen ja valitettava huoltosuhde!) vaan pelkkää ja itsekästä seksi-irstailua.
Onhan se täysin eritilanne, ja moraalisesti aivan hyväksyttävää, jos ko.molemmat tahot olisivat vain aitoja seksityöntekijöitä. Silloin sen selvästi vousi antaa ko.molemmille tahoille anteeksi, ja hiukan vastenmielisesti voisi jopa hyväksyä myös.
Onhan se muutoin täysin moraalitonta, vaikka itse eivät ko.asiaa samoin 'näkisi itse', (ks.em. täysin moraaliset syyt).
En ole Ap, mutta otan kantaa tähän eikö sinkku naiset saisi harrastaa seksiä. Mä en enää välitä muiden mielipiteistä. Oon ihan itsekseen asuva aikuinen nainen ja tapailen miehiä. Joita vuoden aikana kertyy useampikin. Vakkareitakin vuorotellen. Ensin ystävyytenä sitten seksiä, mutta en mä rupea seurustelemaan. Tykkään toki välillä käydä treffeillä. Mutta, viihdyn enimmäkseen yksikseni. Seksuaallista kaipuuta haen ja miehistä tykkään, kun ne ovat niin söpöjä. En ole sellainen nainen, enkä mikään jakorasiakaan. Seuraa miehistä haen, kun mulla on tarve. Ei sen kummempaa...
Jos joku vetää tästä herneen...niin siitä vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä kyllä kenenkään hyväksyntää kysellyt tässä vaan ihmettelen joidenkin ajatusmaailmaa kun sinkkunaiset ei saisi heidän mielestään harrastaa seksiä. Mulla on seksisuhde ja mä jatkan sitä niin kauan kuin se on mahdollista. En mä siitä kenenkään mielipidettä kaipaa tai hyväksyntää tarvitse. Mä olen myös
HUOH. Mä en edelleenkään hakenut mitään hyväksyntää tai mielipidettä omille tekemisilleni vaan IHMETTELIN joidenkin ajatusmaailmaa. Ratakisko loppuu teidän joidenkin kanssa. Tämä on keskustelupalsta ja mä saan tehdä tänne tällaisen aloituksen jos haluan. Et sä sitä määrää minkälaisia aloituksia tänne saa tehdä.
Olen tänäänkin menossa myöhemmin illalla miehen luo harrastamaan seksiä. Sehän varmasti ärsyttää joitakin, mutta ei voi mitään. :D
Ap
Miksi ihmeessä täällä aina vaan puhutaan jakorasoista? Mikä sellainen on...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täällä aina vaan puhutaan jakorasoista? Mikä sellainen on...
https://www.k-rauta.fi/kategoria/sahko-ja-valaisimet/sahkotarvikkeet/as…
Siitä valitsemaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai pitää erikseen painottaa ettet ole jakorasia. Taitaa omatunto kolkuttaa.
Anteeksi nyt vain, mutta ei kolkuta. Kirjoitin niin siksi, että jotkut kuvittelee seksiä harrastavien naisten olevan jakorasioita jotka panee kaikkien miesten kanssa. Itsellä ei näin ole. Eikä se kyllä oikeasti edes kuulu muille monenko miehen kanssa kukin seksiä harrastaa.
Ap
Kyllä se nyt vähän kuuluu ainakin sille seksikumppanisi puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai pitää erikseen painottaa ettet ole jakorasia. Taitaa omatunto kolkuttaa.
Anteeksi nyt vain, mutta ei kolkuta. Kirjoitin niin siksi, että jotkut kuvittelee seksiä harrastavien naisten olevan jakorasioita jotka panee kaikkien miesten kanssa. Itsellä ei näin ole. Eikä se kyllä oikeasti edes kuulu muille monenko miehen kanssa kukin seksiä harrastaa.
Ap
Kyllä se nyt vähän kuuluu ainakin sille seksikumppanisi puolisolle.
Mille puolisolle?
Ap
Alamäkeä on helppo pyöräillä ! Ei sitä silloin tajua, että se loppuu joskus. Mutta siis hyvin ajankohtainen aihehan tämä on. Hyvä sitä on pohtia. Siinä mielessä ihan hyvä aloitus Ap