Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinkkunaiset saisi harrastaa seksiä?

Vierailija
02.04.2024 |

Laitan tämän nyt tälle puolelle vaikka se yksi sekopäinen raivoaja olikin tuolla av:n puolella. Aloitus kuuluu kuitenkin tänne kun seksiin liittyy.

Kerroin tuossa jo poistetussa ketjussa, että mulla on seksisuhde yhden miehen kanssa ja ollut jo monta kuukautta. No sain osakseni huorittelua ja ihmeellistä sekopäistä raivoamista. Olin tinderhuora vai mitä lie. Ei tämä sekopää tainnut tajuta, että sen ketjun aloittaja ja mä oltiiin kaksi eri henkilöä. Pariin kertaan kerroin etten ole Tinderissä ja olen tuntenut jo entuudestaan vakipanoni. 

No asiaan siis. En ymmärrä miksi jotkut vetää ihan totaaliset pultit jos sinkkunaiset harrastaa seksiä. Naisista tehdään niitä pahiksia ja huonoja naisia kun taas miehiä ei haukuta. Joo osa varmasti typeriä trolleja, mutta kyllä niitä vain on sellaisia jotka on tosissaan sitä mieltä, että seksi kuuluu vain parisuhteeseen tai peräti avioliittoon. Toisin tekeviä sitten haukutaan. 

Mäkään en ole mikään jakorasia koska ei mulla ole kuin tämä yksi mies jonka kanssa harrastan seksiä. Olen sinkku, mutta kyllä mulla on silti oikeus seksiin miehen kanssa. Ei mulle ainakaan itsetyydytys korvaa seksiä miehen kanssa. 

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai pitää erikseen painottaa ettet ole jakorasia. Taitaa omatunto kolkuttaa.

Anteeksi nyt vain, mutta ei kolkuta. Kirjoitin niin siksi, että jotkut kuvittelee seksiä harrastavien naisten olevan jakorasioita jotka panee kaikkien miesten kanssa. Itsellä ei näin ole. Eikä se kyllä oikeasti edes kuulu muille monenko miehen kanssa kukin seksiä harrastaa. 

Ap

Millainen on nainen, joka panee KAIKKIEN miesten kanssa? En ole sellaista vielä kohdannut. Ja jos joku on sellaisessa maineessa, on hän sen tyylinen, etten koskisi pitkällä tikullakaan. Heitä pyörii * alan miesten joukossa*, yleensä kasvoiltaan murjottuja, tikkujalkaisia ja vastakkaita ja jotkut siistimmät sellaiset keskittyvät julkkiksiin ja sellaiseksi haluaviin eikä ole ns. vaimomatskua.

Vierailija
62/62 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai pitää erikseen painottaa ettet ole jakorasia. Taitaa omatunto kolkuttaa.

Anteeksi nyt vain, mutta ei kolkuta. Kirjoitin niin siksi, että jotkut kuvittelee seksiä harrastavien naisten olevan jakorasioita jotka panee kaikkien miesten kanssa. Itsellä ei näin ole. Eikä se kyllä oikeasti edes kuulu muille monenko miehen kanssa kukin seksiä harrastaa. 

Ap

Millainen on nainen, joka panee KAIKKIEN miesten kanssa? En ole sellaista vielä kohdannut. Ja jos joku on sellaisessa maineessa, on hän sen tyylinen, etten koskisi pitkällä tikullakaan. Heitä pyörii * alan miesten joukossa*, yleensä kasvoiltaan murjottuja, tikkujalkaisia ja vastakkaita ja jotkut siistimmät sellaiset keskittyvät julkkiksiin ja sellaiseksi haluaviin eikä ole ns. vaimomatskua.

Millainen on mies, joka panee KAIKKIEN naisten kanssa? Hyi helv......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla