Eikö sinkkunaiset saisi harrastaa seksiä?
Laitan tämän nyt tälle puolelle vaikka se yksi sekopäinen raivoaja olikin tuolla av:n puolella. Aloitus kuuluu kuitenkin tänne kun seksiin liittyy.
Kerroin tuossa jo poistetussa ketjussa, että mulla on seksisuhde yhden miehen kanssa ja ollut jo monta kuukautta. No sain osakseni huorittelua ja ihmeellistä sekopäistä raivoamista. Olin tinderhuora vai mitä lie. Ei tämä sekopää tainnut tajuta, että sen ketjun aloittaja ja mä oltiiin kaksi eri henkilöä. Pariin kertaan kerroin etten ole Tinderissä ja olen tuntenut jo entuudestaan vakipanoni.
No asiaan siis. En ymmärrä miksi jotkut vetää ihan totaaliset pultit jos sinkkunaiset harrastaa seksiä. Naisista tehdään niitä pahiksia ja huonoja naisia kun taas miehiä ei haukuta. Joo osa varmasti typeriä trolleja, mutta kyllä niitä vain on sellaisia jotka on tosissaan sitä mieltä, että seksi kuuluu vain parisuhteeseen tai peräti avioliittoon. Toisin tekeviä sitten haukutaan.
Mäkään en ole mikään jakorasia koska ei mulla ole kuin tämä yksi mies jonka kanssa harrastan seksiä. Olen sinkku, mutta kyllä mulla on silti oikeus seksiin miehen kanssa. Ei mulle ainakaan itsetyydytys korvaa seksiä miehen kanssa.
Kommentit (62)
Tuollainen käytös on pelkästään kuvottavaa, silloinkin, kun se on typerää trollaamista. Totta kai sinkut saavat harrastaa seksiä, sukupuolestea riippumatta.
Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa onko rouvalla ollut ennen minua kaksi vai 200 seksikumppania. Jos jompi kumpi noista luvuista minulle jostain syystä kerrottaisiin, olisin hieman hämmentynyt. Kaksi on keski-ikäiselle ihmiselle kovin vähän, 200 taas aika paljon. Mutta en minä siinä mitään menettäisi.
Palstalla pyörii jotain mt-ongelmista kärsiviä fundamentalistipuritaaneja. Eilen oli keskustelu missä nainen kysyi kokemuksia sterilisaatiosta, joku koitti keskustelua poistaa ja laittoi alanuolia kaikille kokemuksille. Ilmeisesti ei kestänyt edes sitä että toiset haluaa aiheesta jutella.
Sinkkunaisten yhden illan jutut varattujen miesten kanssa on oikeinkin toivottuja ja kannustan sinua siihen. Jos kaikki sinkut tekisivät näin niin tässä maassa ei kulkisi ollenkaan puutteessa olevia ihmisiä (jos ei oteta lukuun pihtaavia kotiäitejä)
Miksi mietit mitä muut miettii. Jos tämä vaivaa sinua, niin tunnetko myös itse tekeväsi väärin tai pohjimmiltaan sotii arvomaailmaasi vastaan tuollainen seksisuhde.
Seksi on perus nautinto naiselle ja miehelle. Tapasin viime kesänä naisen ja ollaan tapailtu kerran pari viikossa ja seksiä harrastettu. Ei ehkä kannata kertoa tuttaville mitä tekee koska aina joku on arvostelemassa.
Miksi puhut jostain "en ole jakorasia"...Kuka mielestäsi on? Kuulostaa pahalta. Ei sellaisia olekkaan. ja pahinta, jo nainen noin sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut jostain "en ole jakorasia"...Kuka mielestäsi on? Kuulostaa pahalta. Ei sellaisia olekkaan. ja pahinta, jo nainen noin sanoo.
kyllä sellaisia on. paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaista, teki aloituksen, että kyllä sinkkunaiset saa seksiä harrastaa.... mutta en ole itse jakorasia:DDD
Vierailija kirjoitti:
Seksi on perus nautinto naiselle ja miehelle. Tapasin viime kesänä naisen ja ollaan tapailtu kerran pari viikossa ja seksiä harrastettu. Ei ehkä kannata kertoa tuttaville mitä tekee koska aina joku on arvostelemassa.
Miksette ole parisuhteessa, kun on noin tiivis ja intiimi suhde.
Vai pitää erikseen painottaa ettet ole jakorasia. Taitaa omatunto kolkuttaa.
Kyllä pitäisi olla seurustelusuhde, kun seksiä harrastetaan. Ei ymmärrä tuollaisia ihme seksisuhteita olipa nainen tai mies kysymyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta ei kolkuta. Kirjoitin niin siksi, että jotkut kuvittelee seksiä harrastavien naisten olevan jakorasioita jotka panee kaikkien miesten kanssa. Itsellä ei näin ole. Eikä se kyllä oikeasti edes kuulu muille monenko miehen kanssa kukin seksiä harrastaa.
Ap
Miksi naisen ikinä pitäisikään potea huonoa omaatuntoa kun on harrastanut seksiä?? Eli nainenko ei saa nauttia, vaan ajatella tekevänsä väärin? Ei juma mitä puheita!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta ei kolkuta. Kirjoitin niin siksi, että jotkut kuvittelee seksiä harrastavien naisten olevan jakorasioita jotka panee kaikkien miesten kanssa. Itsellä ei näin ole. Eikä se kyllä oikeasti edes kuulu muille monenko miehen kanssa kukin seksiä harrastaa.
Ap
tosta paistaa läpi, että tuomitset itsekkin naiset, jotka panee useimpien miesten kanssa. säkin olet jakorasia, kun et ole miehen kanssa suhteessa. vai mihin se raja vedetään 1,2,3... miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
tosta paistaa läpi, että tuomitset itsekkin naiset, jotka panee useimpien miesten kanssa. säkin olet jakorasia, kun et ole miehen kanssa suhteessa. vai mihin se raja vedetään 1,2,3... miestä.
Mulle on kuule ihan sama mitä muut tekee. Olkoot monen kanssa tai ei yhdenkään kanssa. Ei kiinnosta. Mä kirjoitin hyvin selkeästi miksi kirjoitin etten ole jakorasia. Kirjoitin sen vuoksi, että täällä heti haukutaan naisia jakorasioiksi jos kehtaa harrastaa seksiä yhdenkään miehen kanssa kun on sinkku. En ole jakorasia eikä ole jakorasia sekään nainen jolla useampi seksikumppaneita.
Älä tulkitse mun teksteistä yhtään mitään ja tee mitään typeriä oletuksia. Sä tässä aloit nyt haukkua mua ja muita naisia jakorasioiksi. Yksikään nainen ei ole jakorasia vaikka harrastaisi seksiä ilman parisuhdetta. Sinkkumiehille tietysti sallit seksin koska vain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä mä olen ketään jakorasiaksi sanonut. Mä kirjoitin noin ihan vain siksi, että jotkut pässit täällä huutaa naisia heti jakorasioiksi jos on sinkkuna seksiä yhdenkään miehen kanssa. Mulle on ihan sama mitä muut naiset tekee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin kysyisin, että onko suhteessa oikeus harrastaa seksiä?
No tee siitä oma aloitus äläkä tähän tule sekoittamaan.
Ap
Totta kai saavat. Kuten myös kaikki, naiset ja miehet, joille ei kotona seksiä heru.