Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi kouluampumisen uhreista kuollut

Kommentit (1807)

Vierailija
661/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo iltalehden tavoittama vanhempi ihmetyttää. Ensin antaa lausunnon, ettei tunne poikaa ja heti perään, että pojalla on häirikön maine. Kannattaisiko pitää suu supussa, jos ei tiedä? Näin ne huhut lähtee. 

On eri asia tuntea lapsi kuin tietää maineesta. Kyllä kaikki vanhemmat varmasti puhuvat toisilleen, jos tietävät tällaisesta tapauksesta? Itse ainakin haluaisin tietää, ettei tyttäreni liiku väärässä seurassa.

Vierailija
662/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokirannan toimipisteessä on just ne poliklinikka luokat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tekijä on päässyt kukkahattutätien paikattavaksi?

Tulikohan nyt vauhtia sille alle 15 vuotiaitten suljetulle laitokselle? Vai entiseen malliin suoraan vastaanotto laitokseen hatkailemaan..?

Kuolemantuomio?

Vierailija
664/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noita tiedotuksia jaksaa seurata, kun ainoa mitä ne sanoo on että asiaa tutkitaan ja vielä ei voi kertoa mitään? Mitä järkeä tätä rimpsua on toistaa tänään a-studiossa?...

Vierailija
665/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja myös tavallisia luokkia.

Vierailija
666/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi menehtynyt oli tyttö eikä poika :D Mulla rupes seisomaan kun luin :D

Minustakin se on vain oikeus ja kohtuus koska miehet kohtaavat muutenkin yhteiskunnassa niin paljon väkivaltaa.

Onpa täällä taas sairaita inceleitä 🤮🤮🤮 Jos toivot kenenkään lapsen kuolemaa, olet sairas yksilö ja kuulut suljetulle hoitoon.

Nim. Naisviha näkyväksi 

Vierailija
667/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni medioiden tulisi kertoa ettei tuo koulu ole tavallinen koulu vaan käytännössä lasten mielisairaala, niin normaalit lapset ymmärtäisivät ettei heidän tarvitse pelätä mennä omaan kouluunsa. Vastaavaa tuskin tapahtuu normaalissa peruskoulussa. 

Kuinka tuonne pääsee sisälle aseen kanssa, vaikka siellä on vaarallisia oppilaita? 

No kuka tuollaiseen enää uskaltaa mennä ilman asetta?

Vierailija
668/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka opettaa lapsen käyttämään asetta?  Viranomaisten mukaan, lapsi ei osaa itse ladata asetta ilman opastusta.

12 v osaa todennäköisesti käyttää Googlea paremmin kuin vanhempansa. YouTube opastaa melkein missä asiassa tahansa. Ihan vaikka pesukoneen nukkasihdin puhdistuksessa. Joten jos oma varhaisteinisi ei vielä osaa, sano sille KVG.

12-vuotiaiden vanhemmat osaavat kyllä käyttää Googlea paremmin kuin 12-vuotiaat kakarat. 12-vuotiaiden vanhemmat ovat viettäneet tietokonelapsuuden. Nykyajan nuoriso sen sijaan ei tutkitusti osaa edes googlata.

Vierailija
669/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ase on kuvien perusteella revolveri. Juttua iltalehdessä.

Eli vielä helpompi kuin itselataava!

Vierailija
670/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin virheellinen tapa poliisilta olla tiedottamatta näistä tapauksista avoimesti. Tuolla änkyttävät naama punaisena kun miettivät mitä uskaltaa sanoa ja mitä ei. Huhut katoaisivat jos julkaistaisiin avoimesti oliko ampuja tyttö vai poika, kantasuomalainen vai ei, keitä uhrit olivat jne. Laki pitää heti muuttaa siten, että saadaan avoimuutta poliisin tiedotteisiin, salailun pitää loppua. Mallia Britanniasta ja Yhdysvalloista.

Vierailija
671/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo iltalehden tavoittama vanhempi ihmetyttää. Ensin antaa lausunnon, ettei tunne poikaa ja heti perään, että pojalla on häirikön maine. Kannattaisiko pitää suu supussa, jos ei tiedä? Näin ne huhut lähtee. 

Mä en tunne kaikkia poikani luokkakavereita, mutta poikani tuntee.

Vierailija
672/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan tavalinen luokka. Lapseni käyt tuota koulua, joten tiedän. Tekijä on myös ihan kantasuomalainen. Enempää en tätä asiaa halua kommentoida. 

Vierailija
673/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 vuotta marinin hallituksen koulussa

4 vuoteen ei tapahtunut mitään tällaista mutta nyt jo 3 tapausta. intin käynyt nainen joka suunnitteli iskua, varusmies joka ajoi toisen hengiltä, ja tämä.

1989....kaksi ammuttiin koulussa...

1981 oppilas hakkasi opettajan lapiolla hengiltä koulussa....1984 12 vee tappaja....lopeta skitdoilu, Suomi on sekopäiden luvattu maa väkimäärään nähden.

Vierailija
674/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka opettaa lapsen käyttämään asetta?  Viranomaisten mukaan, lapsi ei osaa itse ladata asetta ilman opastusta.

En tiedä johtuiko geeneistä vai sarjakuvista jne. mutta itse osasin lapsena ladata aseen. ei se niin vaikeaa ole ja olin silloin 8 vuotias.

No poliisisetä sanoi nimen omaan tästä aseesta, ettei sitä lapsi osaa itse ladata ilman opastusta. Älä vänkää.

Et ole sitten Youtubesta kuullut, sieltä löytyy opastusta lähes kaikkeen.

Usko nyt pälli, kyseessä harvinainen ase.

Musketti? silläkin ole ampunut. Kerro jo mikä ase kyseessä niin voin kertoa vaihe vaiheelta miten sillä ammutaan.

Vierailija
675/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On eri asia tuntea lapsi kuin tietää maineesta. Kyllä kaikki vanhemmat varmasti puhuvat toisilleen, jos tietävät tällaisesta tapauksesta? Itse ainakin haluaisin tietää, ettei tyttäreni liiku väärässä seurassa.

Se on juoruilua ja aelän takana puhumista, eli KIUSAAMISTA 

Vierailija
676/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä asiaa en ihan aidosti ymmärrä; Miks hallituksen pitää tässä esittää surunvalitteluja ja pitää tiedotustilaisuus? Mitä tekemistä heillä on asian kanssa? Kyllä tässä maassa on muitakin ihmisiä ammuttu maailman sivu - jopa alaikäisiä. Pitäisi siis joka murhatun ja tapetun ihmisen kohdalla pitää pahoittelu- ja tiedotustilaisuus valtiojohdon taholta vai mitä?

Vierailija
677/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja myös tavallisia luokkia.

Kyllä, mutta myös ne poliklinikka luokat. 

Vierailija
678/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-studio!! Keskustelkaa siitä, miten onnetonta on suomalainen tiedonvälitys nykyään, ja kuinka ampujien suojeleminen on tärkeämpää kuin uusien murhien ennaltaehkäisy! Onko kenelläkään vielä siitäkään olemassa tietoa, mistä johtuivat Kauhajoen ja Jokelan koulusurmat??? Vai onko nämäkin asiat päätetty hyssytellä ja vaieta hiljaisiksi, että turpa kiinni nyt ja jatketaan niin kuin ei mitään, ja Suomi on maailman onnellisin maa ja suomalainen koululaitos on turvallinen???.. nämä syyt on pakko saada selville jotta tilanne voidaan korjata! Tämänkin uhrin murhaajan avunantaja oli se, joka on ollut sensuroimassa uutisoi ntia ja estämässä tiedonvälitystä!!! Helvettiin salailu silloin, kun tämän vakavuusluokan asioista puhutaan!! Vai haluatteko itse kuolla seuraavassa kouluiskussa???...

Vierailija
679/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marinin hallitus aivopesi lapsia sukupuolettomuuteen ja ties mihin perversioihin, nyt aivopesun oireilut alkavat näkyä.

Kerta ihoväri propaganda ei mennyt läpi niin nyt aloit sitten syyttämään marinia.

Vierailija
680/1807 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ettei Suomessa oikeuslaitos toimi, mutta kai tämä rääpäle johonkin nuorisovankilaan sentään joutuu.

Rääpäle? Mistä tiedät ettei ollut itse uhri, ja selvitti kerralla välit kiusaajiensa kanssa?