Onko miehesi koskaan ostanut sinulle kalliita koruja?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Lokkilokkien ketju. Miksi suominaisen pitäisi saada mitään ilmaiseksi kun ei osaa mitään antaakaan parisuhteeseen?
Jos sulla olisi oikeasti parisuhde, saattaisit ehkä tajuta, että toisen huomioiminen toimii molempiin suuntiin:) Esimerkiksi minä ostin miehelleni lahjaksi Tag Heuer -rannekellon, koska tiesin hänen haaveilevan sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Lokkilokkien ketju. Miksi suominaisen pitäisi saada mitään ilmaiseksi kun ei osaa mitään antaakaan parisuhteeseen?
Toivottavasti kukaan ei erehdy sinulle mitään antamaan ainakaan rakkautta.
Nykyiseltä poikaystävältä en ole saanut mitään koruja, joka kyllä pännii suunnattomasti.
Edelliseltä rakkaalta poikaystävältä olen saanut timanttiset korvakorut n. 3000€ arvoiset, jotka hän toi salaa ulkomailta. Korujen kanssa meinasi tulla ongelmia tullissa, mutta hän sai jotenkin uskoteltua, että ne on rihkamaa.
Rakastajalta olen saanut muutamat kultakorut (sormuksen ja kaulaketjun). En tiedä arvoa, mutta noin 250 € sain niistä panttilainaamosta joitain vuosia sitten.
Mieheni ostaa minulle jonkin korun aina jouluna, isällään oli sama tapa, aina jouluna appi osti mieheni äidille korun. Minun saamieni korujen hinnat vaihtelevat, ehkä noin 200 e - 2000 e per koru. Olen niistä iloinen, mutta ei niitä tarpeeksi tule käytettyä. Ja huono omatuntokin on, enpä kovin kummoinen puoliso ole viime vuosina jaksanut olla, työ on imenyt melkein kaikki voimat.
Ei ole kun ei ole miestäkään koskaan ollut eikä tule.
Ostan itse koruni jos sellaisia haluan. mutta en ole koru-ihminen. En tykkää pitää sormuksia tai rannerenkaita tai muita jotka ovat tiellä. Korviksia voin kyllä käyttää mutta en koko ajan niitäkään.
Olen saanut suvun perintökoruja, on kaksi 18 karaatin sormustakin mutta ne on tallessa, ei käytössä. Myös kaula- ja ranneketju samaa sarjaa, toinen ranneketju jossa vaaleansinisiä opaaleita. Jotain muuta pienempää. Itse en niitä käytä mutta myydäkään en aio tunnearvon vuoksi.
Kihla- ja vihkisormukset, 1700€ ja 2500€. Muuten ei ole tarvinnut mitään ostaa, kun sukulaisilta saanut niin paljon koruja varmaan sitten 30-vuotislahjaksi jonkun vähän arvokkaamman saan.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Mä olen aina maksanut omani. Miten niin ei anna mitään parisuhteeseen? Tiedätkö sä edes mitä on rakkaus ja parisuhde?
Ennen kuin suollat lisää pazkaa, niin minä maksan vuokran ja yli puolet ruoista.
Vierailija kirjoitti:
Ja sä et saa aitoa rakkautta naiselta.
Mä sain mieheltä synttärilahjaksi sormuksen, jonka tyyppisestä olin haaveillut ja jota mies oli korusepän kanssa vielä itse ollut lisäksi suunnittelemassa. Uniikki, timantteja ja valkokultaa, keskuskivi värillinen jalokivi.
Ja lokkilokki-huutelijalle: tienaan meistä kahdesta enemmän ja maksan suurimman osan esim. asumiskuluihin. Näin mies puolestaan pystyy käyttämään rahojaan muuhunkin kun pakollisiin kuluihin.
Miksi todistelette jollekin palstatrollimiehelle, että maksatte kotona yli puolet tai lähes kaiken tai mitä ikinä? Tosi noloa!
Vihkisormus maksoi 7500€ ja on ihan kiva.
Ei, hän tietää etten välitä koruista.
Ei. Ostin omat vihki- ja kihlasormuksenikin 😅
Ei, jotain halpoja ostanut. Ostanut itse kaikki niin saa mieleisiä.
Joskus aikoinaan kertyi rahaa niin paljon tilille duuneista, että vaimolle ostin kohtalaisen kalliita merkkikoruja esim. joululahjoiksi, joista tiesin, että tykkäsi. Niiden ostamisesta on niin paljon aikaa, että niistä itseasiassa saisi nykyisin käytettynä myydessä enemmän kuin ostettaessa. Joten siinä mielessä ihan hyviä sijoituksia.
Kallein oli noin 6000 euron hintainen kaulakoru.
Osti kunnes kielsin kun toiselle on vaikea ostaa. Kultakorut kalliita ja hukkaan menee jos ei käytä. Käytän samoja koruja aina