Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi koskaan ostanut sinulle kalliita koruja?

Vierailija
01.04.2024 |

Onko täällä sellaisia naisia?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormuksen ja vihkisormuksen osti. Siinäpä ne.

Vierailija
2/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

70e on mielestäni kallis koruksi joten kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mitä minä niillä tekisin? Menee rahaa hukkaan. 

Minulla on joitakin kummeilta lahjaksi saatuja. En ikinä muutoin käytä niitä, mutta käytin juhlissa, joissa kummit olivat läsnä, heidän mielikseen.  

Vierailija
4/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 e maksoi kun otin poskeen

Vierailija
5/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormuksen tietysti, ja juuri sain 30v lahjaksi Swarovskin kaulakorun, joka maksoi 300e. En tiedä lasketaanko kalliiksi, omasta mielestäni on aika kallis. 

Vierailija
6/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100 e maksoi kun otin poskeen

Homoilla on homojen jutut.

Vierailija
7/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koruihmisiä, en niitä juuri käytä, paitsi korviksia aina. Vihkisormus on kallein, sitä pidän välillä, töiden vuoksi enää vähemmän on suotavaa käyttää.

En ole koskaan ollut kiinnostunut koruissa mistään timanteista tms, en käyttäisi sellaisiin rahaa.

Vierailija
8/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihlasormuksen tietysti, ja juuri sain 30v lahjaksi Swarovskin kaulakorun, joka maksoi 300e. En tiedä lasketaanko kalliiksi, omasta mielestäni on aika kallis. 

Kyllä lasketaan. Suomalaiset ovat nuukia ja ostovoimakin aika heikkoa, niin kyllä jo muutaman satasen korut ovat "kalliita".

Vierailija
9/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut Kalevalakoruja joskus hieman nuorempana. Eli ei mitään tuhansien, mutta kuitenkin kalleimmat n. 300 €.

Vierailija
10/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä:) Olen saanut mieheltäni useita kalliita koruja lahjaksi. Esimerkiksi valkokultaisen timanttitennisranneketjun ja viimeisimpänä hankintana timanttisormuksen, jossa on 1,75 karaatin radiant-muotoon hiottu kivi:) 

Vierailija
11/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, joka vuosi joululahjaksi ja synttärilahjaksi erilaisia koruja. Kallis on tietysti suhteellinen käsite, mutta usean sadan euron kultakoruja yleensä kuitenkin.

Vierailija
12/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti mulle 400€ kellon, lasketaanko se? Itse maksoin töissä käyvänä aikoinaan vihki ja kihlasormuksen kun mies taas opiskeli 😅

Vierailija
13/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ostin kihlasormuksenkin itse.

Vierailija
14/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Emme ole rikkaita, enkä pidä kalliista koruista (tapanani on herkästi hävittää asioita hajamielisyyttäni).

Hemmottelee kyllä muuten: tuo kukkia, suklaata ja viiniä, kokkaa lempiruokaani tai vie ulos syömään, järjestää kivoja pieniä yllätyksiä. Keskittyy niihin asioihin joista oikeasti pidän <3. 

Vierailija
15/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokkilokkien ketju. Miksi suominaisen pitäisi saada mitään ilmaiseksi kun ei osaa mitään antaakaan parisuhteeseen?

Vierailija
16/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapponia koruja aika monta. Kultaa, osassa myös timantti/ja ja platinaakin. Ensimmäinen näistä hyvin yllättäen. 

Vierailija
17/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yksikään ostellut mitään. Kihlat ja vihkisomuksenkin ostin itse.

Vierailija
18/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokkilokkien ketju. Miksi suominaisen pitäisi saada mitään ilmaiseksi kun ei osaa mitään antaakaan parisuhteeseen?

Sulla ei ole rahaa eikä parisuhdettakaan, niin tämä ketju ei koske sua mitenkään. 

Vierailija
19/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus, parit korvikset, rannekoru.

Vierailija
20/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että laskusi on maksettu, koti siisti, pyykit pesty ja salkku on kannettu kotiin perjantaina pitäisi riittää,mutta kun teille ei riitä mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä