Säästövinkki: Vaihda pehmeä leipä hapankorppuihin
Rahaa säästyy ja paljon, kun hapankorput maistuu hyviltä ilman mitään päällisiä.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pehmeässä leivässä on enemmän suolaa.
Ei ole. Olen juuri aamupalapöydässä: vaalea leipä 1g/100g ja hapari 1,4g/100g.
Vastaako 100 grammaa hapankorppua 100 grammaa vaaleaa leipää, kun päätät kuinka paljon leipää syöt tullaksesi täyteen tai saadaksesi yhtä paljon kaloreita?
Hyvä kysymys. Ja jos vaalealle leivälle lisätään vielä margariinia, kinkkua ja juustoa, suolan määrä lisääntyy entisestään.
Jolloin sitä ei juuri voi muualla syödä. Mahdollista mutta tarvitsee laskuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pehmeässä leivässä on enemmän suolaa.
Ei ole. Olen juuri aamupalapöydässä: vaalea leipä 1g/100g ja hapari 1,4g/100g.
Vastaako 100 grammaa hapankorppua 100 grammaa vaaleaa leipää, kun päätät kuinka paljon leipää syöt tullaksesi täyteen tai saadaksesi yhtä paljon kaloreita?
Hapareita jos syö tarpeeksi nälän karkoittamiseksi niin närästys on valtava.
Ei kai kukaan mitään leipää eikä korppuja syö tullakseen kylläiseksi? Hirmu epäterveellistä ravintoa molemmat.
Jaa tässä puhuttiin pelkästä leivän syönnistä. Se on ylläri osalle, koska sitä ei mahdeta aina harrastella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leipää voi itse tehdä. Ei ole kallista. 👍
Jos laskee ajalleen arvoa, ei siinä kovin hyville "tuntipalkoille" pääse. Etenkään jos tahtoo syödä terveellistä ja kuitupitoista leipää eikä pelkkää vehnähöttöä. Ainakin mulle jää enemmän rahaa käteen, jos käytän leipomiseen kuluvan ajan tekemällä vähän sivutöitä ja ostan valmiit hapankorput kaupasta.
Se on tietysti eri asia, jos nauttii leipomisesta.
Paljonko tienaat tällä palstalla norkoomisella?
Hankala sanoa. Hyödylle pitäisi laskea suhteellisen monta eri muuttujaa.
Ruokaa syön vatsan täytteeksi ja leipä on ruokaa.
Got it?