Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet Tähdet 2024 Official

Vierailija
31.03.2024 |

Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja. 

https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…

Kommentit (3638)

Vierailija
3201/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua, häiritsee Susanna Laineen haaristelu. Jotenkin miesten haaristelun sietää, mutta kun nainen tekee sitä, niin se ei ole sievää. Muutenkin Susanna Laine pomppii ja hyppii liikaa. Lisäksi seisoo jalkaterät ulospäin käännettynä. Vaatiikin tuotanto tuomosta käytöstä, ei ole sievää. Farmissa on parempi tämä juontaja.

Vierailija
3202/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua, häiritsee Susanna Laineen haaristelu. Jotenkin miesten haaristelun sietää, mutta kun nainen tekee sitä, niin se ei ole sievää. Muutenkin Susanna Laine pomppii ja hyppii liikaa. Lisäksi seisoo jalkaterät ulospäin käännettynä. Vaatiikin tuotanto tuomosta käytöstä, ei ole sievää. Farmissa on parempi tämä juontaja.

No ei haittaa yhtään vaan mukava, kun ottaa noin rennosti. Anti mennään vaan jatkossakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3203/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin oikein pahanmielen ketju. Musiikkiesitysten sijaan haukutaan ohjelman esiintyjien ulkonäköä. Oikea mätätunkio tämä ketju.

Ja sinäkin möyrit sitten täällä...

Vierailija
3204/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenet itse ottaisitte noista duetto-kaveriksenne? Mä ottaisin ehdottomasti Tidjanin. Osaa laulaa riittävästi, on hauska ja leppoisa kaveri. Kwanin Marikostakin tuli tähti sen rinnalla, mikä oli jo aikoinaan musta ihan käsittämätöntä.

Vierailija
3205/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Hanna oli yllätyksetön ton turhankin tutun biisin vetäessään. Riku teki hyvän esityksen tuosta hieman tylsästä biisistä. Tidjan on aina hyvä. Roivainen ei ole oikein viihdyttävä.

Kyllä, voitosta kisaavat Tidjan ja Riku.

Vierailija
3206/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua rupes häiritsemään toi hessuhopomainen asento, kun joku mainitsi sen tässä ketjussa. Nyt en voi olla katsomatta Susannaa ilman että tsekkaan sen jalkojen asennon. Eikö toi jo tee kipeää lonkissa tai polvissa?

Vierailija
3207/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Hanna oli yllätyksetön ton turhankin tutun biisin vetäessään. Riku teki hyvän esityksen tuosta hieman tylsästä biisistä. Tidjan on aina hyvä. Roivainen ei ole oikein viihdyttävä.

Sata kesää on kyllä miljoona kertaa parempi Paula Koivuniemen tummalla ja matalammalla äänellä.

Vierailija
3208/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soul ja r'n'b -teema kuulostaa äkkiseltään siltä, että siinäkin on Hanna vahvuusalueellaan. Esittää varmaan jonkun soul-diivan kappaleen. Olisi ollut mielenkiintoista kuulla Hannalta jotain ihan erilaista, kuten heviä, hc punkia tai oopperaa, mutta sellaista ei ole tällä kaudella luvassa. Nyt nämä kaikki genret ovat tuntuneet Hannalle helpoilta. Eniten sai revitellä suomirock-jakson Popedan biisissä, se taisikin olla lempiesitykseni häneltä.

Ai, musta se kuulostaa ihan Tidjanin vahvuusalueelta.

Vierailija
3209/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielstä Teemun pomppiminen ja pmp kappale ei ollut erityisen hauskaa. Riku oli viihdyttävämpi. Palefacella paras biisi. Tuo bändi on kyllä hyvä.

Teemun sohvalla pomppimisesta tuli mieleen pikkulapset. Mutta hyvä että vihdoin uskalsi tehdä jotain erilaista.

Vierailija
3210/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin oikein pahanmielen ketju. Musiikkiesitysten sijaan haukutaan ohjelman esiintyjien ulkonäköä. Oikea mätätunkio tämä ketju.

Ja sinäkin möyrit sitten täällä...

Mutta enää ei tarvita tv-kriitikoita, kun on av-mammat!

Vierailija
3211/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa tuo ulkonäköjen haukkuminen. Hanna ainakin käynyt lukemassa ketjua ja jakanut "parhaat palat" ikävistä kommenteista. Joskus viestit voi päätyä itse kohteen silmien alle.

Kumma kyllä ei jaa lauluarvioita...

Vierailija
3212/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt ainakin näkyi ihan selvästi Susannan juurikasvu. Hänelläkin luonnostaan maantienharmaat hiukset. 

Ns. yksinhuoltajajuurikasvu, kuulin kerran....

Niin, kun ei ole varaa käydä kampaajalla hankkimassa raitoja kuin pari kolme kertaa vuodessa. Niin tunnistan yyhoona, mistä tuo nimitys tulee.

Vierailija
3213/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Suski lisäänny?

Menee kauniit geenit hukkaan...

Vierailija
3214/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riku halusi luoda sen 60- 70-luvun tunnelman! Sehän oli ihan erilaista aikaa kuin nyt, oli upea esitys Rikulta. Rikun ääni on kaunis. Kiva fiilis menneistä ajoista tuli.

Myös Dannyn esitys on hyvä, hyvin vähäeleistä on Dannynkin liikkuminen verrattuna tähän päivään. Kuulosti kivalta edelleen.

Miten Riku loi 60-70-luvun tunnelman? Vaatetyyli, olemus ja mopo oli pikemminkin Rikun nuoruudesta eli ihan sieltä 90-00-luvuilta.

Vierailija
3215/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Nieminen meni taas jatkoon tempuilla ja "vähän" nopeutetulla tempolla ja Rouvali oli samoilla poluilla (ja kappalevalinta oli huono) ja loput sitten esiintyivät laulaen joko nuotista tai nuotin vierestä ja Kinnusen laulaminen kuulosti playbackilta muta oli tai ei niin kappale sinällään sopi.

Oi, onko Santtu-Matias Rouvalikin ohjelmassa mukana? Pitääpä katsoa seuraava jakso miten kapellimestarilta laulu sujuu. Kiitos vinkistä.

Vierailija
3216/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua rupes häiritsemään toi hessuhopomainen asento, kun joku mainitsi sen tässä ketjussa. Nyt en voi olla katsomatta Susannaa ilman että tsekkaan sen jalkojen asennon. Eikö toi jo tee kipeää lonkissa tai polvissa?

Niin, oliskohan se "joku" ollut ihan sinä itse? 🤭 Ei mene läpi tämä esitys, että muka muutkin jakaisivat ajatuksesi ja yhtyisivät haukkuihisi. Aivan turha kehitellä mitään kuviteltua kannatusjoukkoa toiminnallesi.

Vierailija
3217/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInun miekestä Hanna on vaan keskinkertainen laulaja. Ei paras. Ihmettelen kun aina saa kehuja.

Ei ihmetytä minua, kun katsoo tämän kauden kilpailijoiden tasoa. Mukaan oli haalittu sellainen porukka, että siinä joukossa keskinkertaisenkin on helppo loistaa. 

Vierailija
3218/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Suski lisäänny?

Menee kauniit geenit hukkaan...

Kukaan ei ole velvollinen jakamaan geenejään. Ei ne minnekään hukkaan mene. 

Vierailija
3219/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa Juhani Merimaa takaisin tuomariksi.

Vierailija
3220/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, vaikka Hannan mies oli katsomossa? Olihan aiemmissa jaksoissakin Jorma kannustamassa Helenaa. Eiköhän tuolla ole paikalla myös muidenkin kilpailijoiden läheisiä.

Ketju on lukittu.