Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Teemun ex veti paremmin brittien X-factorissa
Hyvä että Lilli antoi noottia Roivaiselle. En tykänny yhtään esityksestä. Yrittää välillä ihan liikaa taitoon nähden.
Apua tää Teemun veto herättää myötähäpeää niin monella eri tavalla. Anteeksi Teemu, toivottavasti et lue tätä. Hirveä vibrato ja kähinä ja stailaus. Kaikki pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roivainen vetää ihan päin persettä. :D
Loppu on paljon parempi kuin alku.
Hieman parempi. Ääni väpättää ja on kovan pungertamisen takana.
Palevase veti kyllä tosi huolella ohi nuottiviivaston.
MIten kaveri voi olla noin pihalla, tangokuningas.
Miten tuo tankokingi voi olla noin heikko?? En oo humppiaan kuunnellu - osaako niitä?
Miten voi mennä noin pahasti pieleen Roivaiselta. Osaako tuo laulaa yhtään nuottia puhtaasti ilman tuota kammottavaa vibraattoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmin Malla laulaa kuin mä.
Mitä väliä, vai oletko tuolla kisaamassa?
Ootte niin itun kriittisiä
Mä oon tähän asti tykänny Palefacesta, mutta nyt varmaan tippuu väärän ja itselleen sopimattoman biisivalinnan takia. Yleensä se on valinnut biisinsä tosi hyvin, nyt tuli huti.
Toivottavasti Riku vetää jonkun oikean biisin eikä mitään Uuno Turhapuroa. Malla ei musta ollut niin paha kuin täällä haukuttu. Tidjania odotan eniten.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo tankokingi voi olla noin heikko?? En oo humppiaan kuunnellu - osaako niitä?
Teemu laulaa osaamisalaansa, eli tangoa hyvin, mutta näissä muissa tuntuu että yliyrittää. Laulaisi vaan tavallisesti, se kuulostaisi korviin paremmalta.
Teemu Roivainen on harvinaisen huono laulaja.
Saara Aalto pitäisi saada tuohon kilpailuun.
Paleface olisi voinut valita paremman biisin.
Tuomarit eivät uskalla sanoa Palefacelle suoraan että olipa surkea esitys kerta kaikkiaan....
Riku osaa viihdyttää 😂😂 Tykkäsin täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Tuomarit eivät uskalla sanoa Palefacelle suoraan että olipa surkea esitys kerta kaikkiaan....
No sanoihan ne.
Muuten kiva tarina Rikulta, mutta Allt McBeal tuli tiistaisin.
Roivainen saa pari lujemmin laulettua nuottia osumaan joten kuten kohdilleen. Muuten aivan hirveää. Teemu kotiin.