Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Miksi ottaa noin korkealle menevä biisi, kun ääni ei riitä?
Vierailija kirjoitti:
Mallalla ehkä 1/15 osa Whitneyn äänestä
Mut teki biisistä omannäköisen, hyvällä tavalla.
Olen kyllästynyt koko ohjelmaan miksi parhaammasta päästä olevat artistit pudotetaan siellä osaamattomat äänestää tarkoitan studioyleisöä sitten on muutama joka ei osaa edes laulaa sitä kehutaan kovasti jos on esim. näyttelijä ei hänen laulun lahjansa kuuntelijaa säväytä silti kovasti kehutaan.
Paremmin Malla laulaa kuin mä.
Yllättävä veto Palefacelta. Raapi äänessä ei sovi kappaleeseen, mutta muuten ihan menevä ralli.
Ei kyllä Palefacelle tää biisi käy
Miksi noi vaan kehuu vaikka Mallan ääni ei kuulostanut hyvältä ylä äänissä varsinkaan.Otti kyllä liian ison kappaleen. Paleface sensijaan vetää liian helppoa. Sillä kun olisi ääntä parempaankin.
Lillikin mainitsi raspiäänen 🙂
Malmivaara putoaa tänään. Paleface on toisena putoamassa.
Eikö Hanna laula Adelea? Varmaan tekee sen upeasti. Malla ja Paleface eivät vaikuttaneet. Veikkaan että niistä jompikumpi tippuu? Rikun esitys myös kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt koko ohjelmaan miksi parhaammasta päästä olevat artistit pudotetaan siellä osaamattomat äänestää tarkoitan studioyleisöä sitten on muutama joka ei osaa edes laulaa sitä kehutaan kovasti jos on esim. näyttelijä ei hänen laulun lahjansa kuuntelijaa säväytä silti kovasti kehutaan.
Opettele käyttämään välimerkkejä. Kommentistasi ei saa mitään tolkkua, kun osaa edes pistettä panna.
Kyllä Riku osaa! Jos Riku tai Hanna ei voita tätä ohjelmaa, niin ihme.
Roivaisen laulu kuulosti alkuun puheelta.
Roivaisella ei vaan soi ensimetreistä alkaen WTIA
Roivainen vetää ihan päin persettä. :D
Teemun ääni väpättää kuin perhonen sivutuulessa. Hänen vibraatto ei kyllä toimi.
Vierailija kirjoitti:
Paremmin Malla laulaa kuin mä.
Mitä väliä, vai oletko tuolla kisaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Roivainen vetää ihan päin persettä. :D
Loppu on paljon parempi kuin alku.
Mallalla ehkä 1/15 osa Whitneyn äänestä