Mitä leikkelettä ostatte leivän päälle?
Me ostetaan vain naudanpaistia ja hevosen suolalihaa.
Kommentit (79)
Nyt on itse suolattua graavilohta leivälle. Sen lisäksi Snellmannin kevyt meetvurstia ja saman firman kinkkuleikettä, goudaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö voileipiä joten ei tarvitse ostaa leikkeleitä. Voileipien syöminen on turhaa ja lihottaa älyttömästi.
No mikä se sitten ei lihota ja antaa kuituja tarpeeksi?
Kasvikset, hedelmät, marja, siemenet ja pähkinät jne.. Esim. kikherneissä ja yhdessä päärynässä on jo paljon kuituja.
Jahti makkaraa tai metsästäjän ,väliin kalkkunaakin.
Hevosta ja rosvopaistia aika usein
En muista, milloin olisin viimeksi ostanut jotain lihaleikkelettä leivälle. Ei vain maistu, vaikka sekasyöjä olenkin. Ostan aina juustoa, merkkiä vaihtelen, kevytversioita (17 %) suosin.
Itse käytän usein keittokinkkua tai metukkaa. Metukka on kesällä spessua koska se on suolasta.
Vierailija kirjoitti:
Alentajaa pelkästään . Joskus siivu kalkkunaa. Ei rahalysymys.
Kannattaa ottaa koleste rolilääke suoraan purkista ja käyttää vaikka Oiva riinia leivälle. Alen taja on hirveän pahan makuista ja pilaa voileivän maun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa koleste rolilääke suoraan purkista ja käyttää vaikka Oiva riinia leivälle. Alen taja on hirveän pahan makuista ja pilaa voileivän maun!
Pystytkö kuitenkin pinnistämään aivoillasi, että tämä on sinun mielipiteesi ja ihmisten maut vaihtelevat. Esimerkiksi omasta mielestäni alentaja on ihan hyvän makuista. Katso, olen eri mieltä, se johtuu siitä, että ihmisillä on erilaisia makumieltymyksiä.
En välitä syödä leikkeleitä. Epäterveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kannata tehdä mitään ruokavalio tai muita elämäntapamuutoksia vaan kannattaa saman tien ryhtyä popsimaan kolesterolilääkkeitä! Voiko näin typerä ihminen ollakaan.
En mitään, ehkä kerran vuodessa kylmäsavuporoa.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää aina kaupassa kun porukka ottaa jotain gotleria tai lauantaimakkaraa kylmäkaapista. Tietää, että ei hyvin mene.
Gotler ja lauantai ovat olleet mun herkkua lapsesta lähtien, varaa on ostaa mitä haluan.
Miehen leiville ostetaan vaihdellen metukkaa, lauantaimakkaraa, rosvopaistia, palvikinkkua, kalkkunaleikettä, salamia, ym mitä noita nyt onkaan. Lisäksi se tykkää laittaa tietty voita ja leikkeleen päälle vielä juustoa. Ite laitan aamiaisleivälle voita, keitetyn munan, tonnikalaa tai juustoa. "Rehut" syödään sitte pääaterioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkeleissä on liikaa suolaa, joten en käytä laisinkaan.
Onhan niitä ihan sydänmerkittyjäkin. Ei tarvii ostaa niitä supersuolaisia vaihtoehtoja.
Sydänmerkki kertoo, että sitä tuotetta ei kannata syödä.
Perustele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuasia.
Tykkään makkaroista - mm. meetwursti, lauantai sekä myös kinkkuleikkeestä mutta olen vähentänyt niiden käytön minimiin, kun ravitsemustieteilijät niistä aina varoittelevat. Joten käytössä sitten enimmäkseen juusto ja hummus ym.
Sydänmerkki kertoo, että sitä tuotetta ei kannata syödä.