Miehiä velvoitetaan varusmiespalvelukseen, pitäisiköhän naisillakin olla jotain velvoitteita?
Kommentit (186)
Itse asiassa tuon armeijan pitäisi olla kaikille vapaaehtoinen. Lisäksi siltä ajalta pitäisi maksaa palkkaa niille jotka sen käyvät. Ei ole mitään järkevää syytä orjuuttaa ihmisiä tuottamattomaan ja täysin typerään toimintaan korvauksetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää niin sanotut miehet kotiin, synnyttämää, imettämään ja valvomaan öisin jälkikasvun kanssa.
Suomessa hoito -ja hoivavastuu yksityisesti ja yleisesti yhteiskunnassa on naisilla lapsista aikuisista ja vanhuksista. Milloin miehet alkaa ottamaan tämän vastuun?
Ei koskaan. Nyt he haluavat, että naiset tekevät myös heidänkin työt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää niin sanotut miehet kotiin, synnyttämää, imettämään ja valvomaan öisin jälkikasvun kanssa.
Suomessa hoito -ja hoivavastuu yksityisesti ja yleisesti yhteiskunnassa on naisilla lapsista aikuisista ja vanhuksista. Milloin miehet alkaa ottamaan tämän vastuun?
Nyt nainen oli tuhma yhyyy, yhyyy, yhyy
Tämäkö on esimerkki miehestä, joka
A) puolustaa meitä vihollisia vastaan
B) on miehekäs puoliso naiselle
C) on kunnollinen isä lapsille?
Löytyisikö sitä linkkiä lakimuutoksen? Minä en löydä.
Mennäänpäs tytöt nyt tuon suon yli, että heilahtaa!
Moni nainen tykkää näköjään uhrata elämänsä ja kehonsa yhteiskunnalle ja muille ihmisille niin kovin monella tapaa. Minä ajattelin vetää rajat johonkin. Asevelvollisuus kaikille vapaaehtoiseksi.