Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia katkaisit ystävyyden?

Vierailija
31.03.2024 |

Itselle riitti kun olin aina vain joku hätävara kaveri tai kun oli vailla jotain palvelusta.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppautumisen, päsmäröinnin, itsekeskeisyyden, alkoholismin.

Vierailija
2/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tajusin, että mä olin se, joka otti useammin yhteyttä kaveriin. Ei hän pahemmin koskaan soitellut ja kysynnyt kuulumisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ei ehtinyt n. 4 kuukauteen millään tavata. Heinäkuussa laitoin viestin, että tulisi kokeilemaan pihalleni uutta grilliä ja saunomaan. Joskus lokakuussa sain viestin, jossa kaveri kertoili työkiireistään. En ole sen koommin ollut yhteydessä enkä vastannut puheluihin, joita tuli jonkun aikaa. Toivottavasti kaveri ehtii nyt tehdä töitä oikein olan takaa 24/7.

Vierailija
4/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkallisuus, ylimielisyys, eipä siihen muuta tarvita. 

Vierailija
5/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ystäväporukka, joka traumaattisen läheisenmenetykseni jälkeen hylkäsivät minut, kun masennuin ja sairastuin ahdistuneisuushäiriöön. Kuulemma aiheutin heille vain pahaa mieltä. Ei ole ollut ikävä.

Vierailija
6/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kannattaminen, rasismi, oikeistolaisuus. 

If you have a racist friend

Now is the time, now is the time for your friendship to end

Vierailija
7/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin olisi meillä ollut sama kaveri. Näiden lisäksi ihan kaikki pyöri hänen seksijuttujen ympärillä. 

Vierailija
8/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla meni vähän liian lujaa kun sairastuin bipoon. Siihen liittyi myös melkoista päihdekäyttöä. Masennuskin veti niin pohjalle, ettei huvittanut ottaa kenenkään yhteyttä. En vastanut edes puheluihin. Niin ne vaan kaverit jäi sitte pikkuhiljaa.

Vierailija
9/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustautuminen. Kaveri halusi kaveruudelta enemmän, kuin mulla oli antaa ja alkoi syyllistämään, kun en ole tarpeeksi saatavilla. 

Vierailija
10/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lähes aina mieli muuttui mustaksi hänet tavattuaan. Ei osannut myöhemmin kuin valittaa ja valittaa. Mikään ei koskaan ollut hyvin ja mikään ei kelvannut. Ei sellaista vain jaksa.

Vierailija
11/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin olisi meillä ollut sama kaveri. Näiden lisäksi ihan kaikki pyöri hänen seksijuttujen ympärillä. 

No nyt kuulostaa siltä, etä mullakin oli sama kaveri! Vai onko noita joka puolella? 

Vierailija
12/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelmaisia en jaksa katsella, enkä hyväksikäyttäjiä. Minuun on ystävyyttä katkaistu ihan yksinkertaisen kateuden takia (näin tämä lapsuudenystäväni itse minulle kertoi), no ei siinä mitään, kateelliset ovat todella syvältä.

Vierailija
13/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustautuminen, takertuvuus, rajattomuus. Kun mitkään yritykset rajata yhteydenpitoa ja omista ongelmista loputonta jauhamista eivät tuottaneet tulosta, pakko oli ottaa etäisyyttä.

Niin ikävää kuin se onkin, erimielisyys koronarokotteiden pakollisuudesta sotealalla. Tai hän taisi katkaista haukuttuaan minut ensin asennevammaiseksi.

En ole kaivannut kumpaakaan elämääni.

Vierailija
14/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin etäisyyttä alkoholisoituneeseen ystävääni, kun hän alkoi vedättää ja käyttää minua hyväksi.

Alkoholismi muuttaa persoonaa.

Ei nyt ystävä, mutta harrastuskaveri alkoi käännyttää minua fundamentalistiuskovaksi. Katkaisin välit kokonaan.

Vierailija
15/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri ei ehtinyt n. 4 kuukauteen millään tavata. Heinäkuussa laitoin viestin, että tulisi kokeilemaan pihalleni uutta grilliä ja saunomaan. Joskus lokakuussa sain viestin, jossa kaveri kertoili työkiireistään. En ole sen koommin ollut yhteydessä enkä vastannut puheluihin, joita tuli jonkun aikaa. Toivottavasti kaveri ehtii nyt tehdä töitä oikein olan takaa 24/7.

Kuulostaa vähän siltä, että se oli kaverisi, joka lopetti teidän ystävyytenne tai otti ainakin etäisyyttä. En sano tätä mitenkään ilkeästi, mutta joskus realiteetit on hyväksyttävä.

Vierailija
16/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksen piirissä oli yksi nainen johon ystävystyin. Viime viikolla kahdestaan keskustelimme harrastuksen yhden ihmisen palkitsemisesta mikä oli tulossa lähiaikoina. Hän aloitti keskustelun, minä en ollut kuullut asiasta mitään. Kumpikin olimme sitä mieltä ettei palkinto mene oikealla ihmiselle.  Kukaan kolmas ihminen ei voinut kuulla keskustelua, koska olimme autossa.

Seuravaana päivänä minä sain harrastuksen p;ltäj sähköpostin missä minua kehoitettiin olemaan hiljaa palkitsemisesta ym.

Siihen meni viiden vuoden ystävyys ja harrastus

Vierailija
17/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän siltä, että se oli kaverisi, joka lopetti teidän ystävyytenne tai otti ainakin etäisyyttä. En sano tätä mitenkään ilkeästi, mutta joskus realiteetit on hyväksyttävä.

Voi hyvinkin olla ja ehkä siksi oma päätös oli helppo tehdä. Aikansa kutakin. Tosin jostain syystä kaveri soitteli varmaan vuoden verran numerooni. 

Vierailija
18/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lähes aina mieli muuttui mustaksi hänet tavattuaan. Ei osannut myöhemmin kuin valittaa ja valittaa. Mikään ei koskaan ollut hyvin ja mikään ei kelvannut. Ei sellaista vain jaksa.

Eli suomeksi, kaverisi oli todennäköisesti masentunut ja se aiheutti sinussa empatiaväsymystä, koska joko itselläsikin oli vaikeaa elämässä samalla hetkellä, tai vaihtoehtoisesti et ole koskaan kokenut vaikeuksia, joten et oikein osaa käsitellä vaikeita tunteita. Sen takia kaikkien ympärilläsi on aina oltava tai esitettävä onnellisia, jotta sinä koet mahdolliseksi jatkaa ihmissuhteita. Kuulostaa tosi hankalalta tavalta elää, olen pahoillani.

Vierailija
19/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut olla paras kaveri 10 eri ihmiselle, jotka eivät kyenneet kokoontumaan ja pitämään yhteyttä ilman että minä olin se keskushenkilö. Nyt se on sitten minun vika, ettei enää nähdä porukalla. Sanoin niille että olkaa keskenänne tekemisissä jos tunneäly riittää. Ihmisistä on tullut uskomattoman passiivisia ja vähä-älyisiä älypuhelimien ja sosiaalisen median räpellyksen seurauksena.

Vierailija
20/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se kaveri ole velvollinen tekemään elämästään vaikeaa vain sen takia kun sinulla sattuu olemaan sopivasti lomaa. Taas näitä tyyppejä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan