Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia katkaisit ystävyyden?

Vierailija
31.03.2024 |

Itselle riitti kun olin aina vain joku hätävara kaveri tai kun oli vailla jotain palvelusta.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi useaan kertaan painoani. Viimeisin oli kun hän saunassa tuijotti minua ja sanoi että ihana kun sinä olet noin pyöreä, onneksi poikaystäväsi hyväksyy sinut. Ajattelin vain, etten rupea idiootin kanssa keskustelemaan hänen erikoisesta tavastaan kehua ihmisiä. Lähdin pois ja yhteydenpitoni on enää kohteliasta jutustelua kohdatessamme.

Vierailija
62/65 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoi useaan kertaan painoani. Viimeisin oli kun hän saunassa tuijotti minua ja sanoi että ihana kun sinä olet noin pyöreä, onneksi poikaystäväsi hyväksyy sinut. Ajattelin vain, etten rupea idiootin kanssa keskustelemaan hänen erikoisesta tavastaan kehua ihmisiä. Lähdin pois ja yhteydenpitoni on enää kohteliasta jutustelua kohdatessamme.

Sinuna täräyttäisin tälle tyypille ihan suoraan, että "onneksi jotkut jaksavat sinun ilkeää luonnettasi :)". Itse olen hoikka ja kaveripiirissä on kaikenkokoista porukkaa ollut aina, ei tulisi mieleenkään kommentoida yhdenkään kehoa mitenkään muuten kuin positivisesti. Ihan käsittämätöntä käytöstä, olen pahoillani että elämässäsi on tuollainen mäntti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän katkeruus, ja negatiivisuus. Jatkuva muiden ihmisten arvostelu. En tiedä mikä mättää, mutta en vain halua sellaista ympärilleni. Sellainen tarttuu ja lopulta on itsekin siinä. Toivon silti hänelle hyvää. Uskon,  että hän löytää uusia ystäviä.

Vierailija
64/65 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräilyn takia. Tämä tyyppi yritti mm. estää mua olemasta tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa itse on huonoissa väleissä "et kai sä nyt vaan sen kanssa oo kaveri", "älä vaan sille puhu mitään" tai "se käyttää sua vaan hyväkseen". Jatkuvasti yritti myös "neuvoa" mua asioissa, jotka eivät hänelle kuulu ja joihin en pyytänyt enkä tarvinnut apua. Yritti puuttua myös siskoni asioihin ja päätöksiin vaikka ei ole koskaan häntä edes tavannut. 

Vierailija
65/65 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri alkoi käyttämään huumeita niin se oli sitten heippa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän