Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Helsingissä haisee oudolta Pelastuslaitos: Hajua havaittu Porvoosta Espooseen asti." Terveyshaittaa ei ole pystytty poissulkemaan.

Vierailija
31.03.2024 |

Hajut | Helsingissä haisee oudolta Pelastuslaitos: Hajua havaittu Porvoosta Espooseen asti: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010329310.html

Kommentit (492)

Vierailija
321/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAISEEKO  nyt Kotkassa,  Haminassa ja Lappeenrannassa  ?

Vierailija
322/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin et tarviiko tässä pelätä säteilyä? Tää voi kuulostaa oudolta, mutta mulla on joku kymmenes aisti mun kehossa, että huomaan pienetkin muutokset ympäristössä. Eilen mulla alkoi pään ihoa jotenkin polttelemaan. Tosi outo tunne. Onko säteilytasoja mitattu?

huoh... ottaisit selvää asioista. säteilytasot mitataan päivittäin ja ne voi itse tarkistaa netistä säteilyturvakeskuksen sivujen kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuulen suunta on idästä niin eipä tuohon tarvita kovin kummoisia salapoliisi taitoja mistä se haju silloin tulee. Itänaapurin tavat tietäen mikään ei ole mahdotonta. Vuoto tms mikä tietenkin salataan ihan viimeiseen saakka.

Vierailija
324/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällähän on niin VALTAVAT JÄTEVUORET , että ne  ovat pilviä hipovia ! 

Niistä on ollut Mediassa useinkin juttuja, että kohta Venäjän jätevuoret  "näkyvät Kuuhun saakka".

Venäjällä on muiden ongelmien  lisäksi  HIRVEÄ JÄTEONGELMA ! 

Venäjän Jätehuolto,  niin  onko sitä ?  Voi sanoa että EI.

Vierailija
325/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tuulen suunta on idästä niin eipä tuohon tarvita kovin kummoisia salapoliisi taitoja mistä se haju silloin tulee. Itänaapurin tavat tietäen mikään ei ole mahdotonta. Vuoto tms mikä tietenkin salataan ihan viimeiseen saakka.

No kerropas meille kaikille mistä haju on sitten peräisin jos kerran salapoliisin taitoja ei tarvita. 

Vierailija
326/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuo yllä olevassa  kommentissa  käi kertomatta, että  nyt tuo JÄTEVUORI  PALAA.

Vierailija
327/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesassa haisee bitumi tai kissan pissa?

Ja en tiedä, haiseeko Kotka, Hamina, Lappeenranta.

Mutta voin sanoa, että Savonlinnassa on vahva rikin haju näin sunnuntaina/pääsiäispäivän iltana.

Täällä ei yleensä haise, kun ei ole sellaista teollisuutta. Mutta voisiko rajan takaa Svetogorskin sellutehtaalta tulla päästöjä? Ja sää jotenkin suotuisa niin kulkeutumiseen? Matkaa on kuitenkin yli 80 km eli melko paljon.

Vierailija
328/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itärölli on nyt hirmuisen peloissaan, mutta korona ei tuntunut missään 😄

Vierailija
329/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lemu on Vantaan Metsolassa.

Vierailija
330/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin et tarviiko tässä pelätä säteilyä? Tää voi kuulostaa oudolta, mutta mulla on joku kymmenes aisti mun kehossa, että huomaan pienetkin muutokset ympäristössä. Eilen mulla alkoi pään ihoa jotenkin polttelemaan. Tosi outo tunne. Onko säteilytasoja mitattu?

huoh... ottaisit selvää asioista. säteilytasot mitataan päivittäin ja ne voi itse tarkistaa netistä säteilyturvakeskuksen sivujen kautta

Ei jaksa kun voi kysyä täältä. Ja sainkin jo vastauksen aiemmin.

Vierailija
331/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuo yllä olevassa  kommentissa  käi kertomatta, että  nyt tuo JÄTEVUORI  PALAA.

Onko Ukr. osunut siihenkin dronella? Vai onko se Venäjän haiseva kosto? Joku voisi kostaa sieltä myös sodan ruumiiden poltolla? No ei kai sentäs.

Vierailija
332/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun PUTIN  palkkasi  Palkkasotilaita  ampumaan  venäläisiä Moskovan Konserttisalissa,...... Ihan tuosta vaan palkkasi Terroristit pommittamaan. ... Niin kun hän tuohon pystyy,  hän  pystyy leikiten sytyttämään ne  maailman korkeimmat Jätevuorensa tuleen. 

Vierailija
333/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lemu on Vantaan Metsolassa.

Erikoinen lemu, kun se leijailee vähän missä sattuu. 😄

Vierailija
334/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Imatra? Haiseeko siellä?

Ja onko bitumin tuoksua vai mieluummin rikki (tai sellu)?

Vierailija
335/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ydinjätettä? Epäilen putinia tai jenkkien falseflag hyökkäystä. 

ydinjäte ei haise, eikä säteilyä ole mittauksien perusteella ollut.

Vierailija
336/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tampereella ei haise muu kuin ihmisten omien koirien jätökset, pissit ja roskakatokset. Ilmansaaste. Sorapöly ja muta.

Vierailija
337/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töölössä haisi tunti sitten. Sellaiselle höyryveturille, koksille tai vastaavalle.

Eilen illalla tuli itselleni erikoisia oireita nenään kun kävelin ulkona. Ei ole koskaan ennen tullut sellaisia oireita. Joku myrkky tuo kaasu on ja Venäjä varmaankin testaamassa Suomen valmiustasoa. Ei voi olla sattumaa, että tulee pääsiäisen aikaan.

Älä ihmeessä kerro, mitä nämä ainutlaatuisen ihmeelliset nenäoireet olivat.

Turha tänne kenellekään mitään kertoa kun tulee vaan vittuilua t. Eri

Vierailija
338/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin haisee!

Vierailija
339/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle mukaan haju joka tulee venäjältä ei aiheuta haittaa suomalaisille, taaskaan. Tsernobylikään ei aiheuttanut mitään viranomaisten mielestä kuin turhaa hysteriaa.

Vierailija
340/492 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itäsuomalaiset ehkä tiedä. Ne on niin tottuneet ry ssän hajuihin. Sieltäpäinhän löyhähtelee jatkuvasti kaikkia käryjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme