HS: "Helsingissä haisee oudolta Pelastuslaitos: Hajua havaittu Porvoosta Espooseen asti." Terveyshaittaa ei ole pystytty poissulkemaan.
Hajut | Helsingissä haisee oudolta Pelastuslaitos: Hajua havaittu Porvoosta Espooseen asti: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010329310.html
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin et tarviiko tässä pelätä säteilyä? Tää voi kuulostaa oudolta, mutta mulla on joku kymmenes aisti mun kehossa, että huomaan pienetkin muutokset ympäristössä. Eilen mulla alkoi pään ihoa jotenkin polttelemaan. Tosi outo tunne. Onko säteilytasoja mitattu?
huoh... ottaisit selvää asioista. säteilytasot mitataan päivittäin ja ne voi itse tarkistaa netistä säteilyturvakeskuksen sivujen kautta
Kun tuulen suunta on idästä niin eipä tuohon tarvita kovin kummoisia salapoliisi taitoja mistä se haju silloin tulee. Itänaapurin tavat tietäen mikään ei ole mahdotonta. Vuoto tms mikä tietenkin salataan ihan viimeiseen saakka.
Venäjällähän on niin VALTAVAT JÄTEVUORET , että ne ovat pilviä hipovia !
Niistä on ollut Mediassa useinkin juttuja, että kohta Venäjän jätevuoret "näkyvät Kuuhun saakka".
Venäjällä on muiden ongelmien lisäksi HIRVEÄ JÄTEONGELMA !
Venäjän Jätehuolto, niin onko sitä ? Voi sanoa että EI.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuulen suunta on idästä niin eipä tuohon tarvita kovin kummoisia salapoliisi taitoja mistä se haju silloin tulee. Itänaapurin tavat tietäen mikään ei ole mahdotonta. Vuoto tms mikä tietenkin salataan ihan viimeiseen saakka.
No kerropas meille kaikille mistä haju on sitten peräisin jos kerran salapoliisin taitoja ei tarvita.
Niin tuo yllä olevassa kommentissa käi kertomatta, että nyt tuo JÄTEVUORI PALAA.
Hesassa haisee bitumi tai kissan pissa?
Ja en tiedä, haiseeko Kotka, Hamina, Lappeenranta.
Mutta voin sanoa, että Savonlinnassa on vahva rikin haju näin sunnuntaina/pääsiäispäivän iltana.
Täällä ei yleensä haise, kun ei ole sellaista teollisuutta. Mutta voisiko rajan takaa Svetogorskin sellutehtaalta tulla päästöjä? Ja sää jotenkin suotuisa niin kulkeutumiseen? Matkaa on kuitenkin yli 80 km eli melko paljon.
Itärölli on nyt hirmuisen peloissaan, mutta korona ei tuntunut missään 😄
Nyt lemu on Vantaan Metsolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin et tarviiko tässä pelätä säteilyä? Tää voi kuulostaa oudolta, mutta mulla on joku kymmenes aisti mun kehossa, että huomaan pienetkin muutokset ympäristössä. Eilen mulla alkoi pään ihoa jotenkin polttelemaan. Tosi outo tunne. Onko säteilytasoja mitattu?
huoh... ottaisit selvää asioista. säteilytasot mitataan päivittäin ja ne voi itse tarkistaa netistä säteilyturvakeskuksen sivujen kautta
Ei jaksa kun voi kysyä täältä. Ja sainkin jo vastauksen aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Niin tuo yllä olevassa kommentissa käi kertomatta, että nyt tuo JÄTEVUORI PALAA.
Onko Ukr. osunut siihenkin dronella? Vai onko se Venäjän haiseva kosto? Joku voisi kostaa sieltä myös sodan ruumiiden poltolla? No ei kai sentäs.
Kun PUTIN palkkasi Palkkasotilaita ampumaan venäläisiä Moskovan Konserttisalissa,...... Ihan tuosta vaan palkkasi Terroristit pommittamaan. ... Niin kun hän tuohon pystyy, hän pystyy leikiten sytyttämään ne maailman korkeimmat Jätevuorensa tuleen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lemu on Vantaan Metsolassa.
Erikoinen lemu, kun se leijailee vähän missä sattuu. 😄
Entä Imatra? Haiseeko siellä?
Ja onko bitumin tuoksua vai mieluummin rikki (tai sellu)?
Vierailija kirjoitti:
Ydinjätettä? Epäilen putinia tai jenkkien falseflag hyökkäystä.
ydinjäte ei haise, eikä säteilyä ole mittauksien perusteella ollut.
Täällä Tampereella ei haise muu kuin ihmisten omien koirien jätökset, pissit ja roskakatokset. Ilmansaaste. Sorapöly ja muta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töölössä haisi tunti sitten. Sellaiselle höyryveturille, koksille tai vastaavalle.
Eilen illalla tuli itselleni erikoisia oireita nenään kun kävelin ulkona. Ei ole koskaan ennen tullut sellaisia oireita. Joku myrkky tuo kaasu on ja Venäjä varmaankin testaamassa Suomen valmiustasoa. Ei voi olla sattumaa, että tulee pääsiäisen aikaan.
Älä ihmeessä kerro, mitä nämä ainutlaatuisen ihmeelliset nenäoireet olivat.
Turha tänne kenellekään mitään kertoa kun tulee vaan vittuilua t. Eri
Yle mukaan haju joka tulee venäjältä ei aiheuta haittaa suomalaisille, taaskaan. Tsernobylikään ei aiheuttanut mitään viranomaisten mielestä kuin turhaa hysteriaa.
Ei itäsuomalaiset ehkä tiedä. Ne on niin tottuneet ry ssän hajuihin. Sieltäpäinhän löyhähtelee jatkuvasti kaikkia käryjä.
HAISEEKO nyt Kotkassa, Haminassa ja Lappeenrannassa ?