Mikä ihme voi olla syynä erittäin kauniin naisen naimattomuuteen?
Siinähän se kysymys tulikin. Työpaikallani on tällainen nainen. Erittäin kaunis, miellyttävä luonne, hyvä keskustelija, empaattinen... Luetteloa voisi jatkaa loputtomiin. Oletin automaattisesti, että on naimisissa, mutta ei...
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oletetaan aina heti että on lapsia. Kun kysyin miksi niin olen kuulemma äidin näköinen:D Voitteko av mammat kertoa miltä näyttää äidin näköinen nainen?
T.Vela
Viisaalta, lempeältä ja sellaiselta jolle ei kuitenkaan vittuilla. Se on suuri kehu.
Enpä tiedä. Äidin näköisestä mulla tulee mieleen pikkuinen, pullukka ja pirtsakka. Mutta ei ulkonäöllisesti kaunotar.
Ehkä jokaisella tulee oma äitinsä mieleen..
Aseksuaali. Haluaa pelkkään ystävyyteen perustuvan suhteen, ja siihen ei moni mies kykene.
Tykkä piparista. Kuvauksesi mukaan voi olla femme.
Ihmisessä on muitakin ulottuvuuksia kuin ulkonäkö. Moni nainen ei edes halua parisuhteeseen, vaikka sellainen normatiivinen oletus elää monien mielessä. Yhtä hyvin hyvännäköinen nainen kuin mieskin voi olla tyytyväinen elämäänsä ilman parisuhdetta, tai sitten on jotain kiintymyssuhdetraumoja, jotka vaikeuttavat parisuhteen löytymistä ja rakastumista. Parisuhteen muodostaminen saati ylläpitäminen vaatii muutakin kuin sitä, että toinen on seksuaalisesti mielenkiintoinen. Joillakin kaunis ulkomuoto voi olla jopa esteenä sille, että löytää hyviä miehiä elämäänsä, koska kaunis ulkonäkö vetää puoleensa aika pinnallisia ihmisiä, joita ei oikeasti kiinnosta ihmisessä muu kuin ulkokuori.
Harvalla miehellä on kanttia lähestyä kaunista naista.
Sitä energiaa ei jaksa laittaa koska joku toinen mies(rikkaampi, komeampi) vie sen kuitenkin.
Ei sellasta stressiä kukaan kestä monta vuotta.
Varmempi ottaa se mukava naapurin flikka.
Romanttinen luonne voi olla vaikeuksissa, miehissä on paljon romantikkoja mutta monet piilottelevat sitä, monet ovat ihan vaan aika karkeita
Ensin pitäisi määritellä kauneus, sillä naisen kauneus voi olla vain oman mielikuvasi luoma illuusiomainen käsitys, eikä näin ollen ole sitä muiden silmissä. Myös perspektiivi josta maailmaa katsot voi vaikuttaa asiaan. Esimerkiksi 155 pituisen miehen silmissä 160 pituinen lyhyenläntä nainen voi näyttää pitkältä. Muistuttaako nainen ulkoisesti äitiäsi? Onko mahdollista, että sinulla olisi oidibus kompleksi? Salainen intohimo äitisi kaltaisiin naisiin joka sinulla alitajuisesti on, voi laukaista tuon illuusion naisen kauneudesta, vaikka hän todellisuudessa onkin äitiäsi muistuttava rupikonna, eikä näin ollen muiden silmissä kovinkaan viehättävä. Näin näkemättä on vaikea tarkemmin asiaa sinulle avata, mutta voit varata ajan vastaanotolleni, niin uskon, että saamme ongelmaasi ratkaisun.
Terveisin Ville.
Vitsi mikä aloitus, toivon että on provo eikä kukaan oikeasti ole noin typerä.
Minä en ole koskaan ollut naimisissa tai avoliitossa, nykyään ikää on jo yli 40 vuotta. Nuorena (ehkä nykyäänkin vielä, en tiedä) minua pidettiin erittäin kauniina, mm. houkuteltiin kauneiskisoihin. Kauneuden lisäksi olen todella introvertti ja minulla on välttelevä kiintymussuhde, joten siinä selitystä tämän kauniin naisen naimattomuudelle. Olen keskittynyt opiskeluun, töihin ja uraan.
Se on mulkku.