Mikä ihme voi olla syynä erittäin kauniin naisen naimattomuuteen?
Siinähän se kysymys tulikin. Työpaikallani on tällainen nainen. Erittäin kaunis, miellyttävä luonne, hyvä keskustelija, empaattinen... Luetteloa voisi jatkaa loputtomiin. Oletin automaattisesti, että on naimisissa, mutta ei...
Kommentit (168)
Ei halua sitoa itseään toisen ihmisen kanssa. Ei jokainen ole kiinnostunut parisuhteesta jne. Eikä se sitoutumishalu ole ulkonäöstä kiinni.
Viettää villiä elämää eri porukassa, töissä on hyvä. Ei syö kuormasta.
Penis
Penis
Penis
Penis
Penis
Penis
Penis
Penis
Penis
Ei halua tai ei ole löytänyt sitä oikeaa? Ei miestä noin vaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yleensä tahtovat naimisiin, joten outona pitäisin. Minkä ikäinen on kyseessä?
Höpö, höpö! Älä yleistä.
Vierailija kirjoitti: Penis
Hassu olet🤭
No ei se ulkonäöstä ole kiinni onnistuuko löytämään hyvää parisuhdetta. Olen mies ja ollut naimisissa 8 vuottan ja sen jälkeen kolmesti muutaman vuoden parisuhteessa. Nyt olen ollut sinkkuna myös vuosia ja välillä kuulen myös ihmetystä etten ole perheellinen. Eli yritystä on ollut mutta sinkuksi voi myös päätyä. Tuon naisen taustalla voi hyvin myös olla samoin tai on niitäkin jotka haluavat olla sinkkuja ja vapaita parisuhteesta.
Sinkkuus on todella hyvä vaihtoehto toimimattomalle parsuhteelle.
Kerronpa oman tarinani kauniina naisena. Ongelmani nuorempana oli ujous, itseluottamuksen puute ja sinisilmäisyys. Näin ollen miehet, jotka uskalsivat lähestyä minua, olivat pelimiehiä, narsistisia tai ongelmia päihteiden kanssa. Tällaisista "suhteista" selvinneenä olen mieluiten yksin, välillä yksinäinen ja pääsääntöisesti tyytyväinen.
Introverttinä ihmisenä en jaksa liikkua ihmisten parissa töiden jalkeen. Nettitreffit on käyty, yök.
Jotkut naiset rakastavat vain seksiä ja pyörittävät usean miehen rinkiä pysyen kuitenkin sinkkuna. Sitä ei tiedä vailla tuo nainen on kyltymätön nymfomaani jota eri miehet jyystävät päivittäin. Työpaikalla hän sitten näyttäytyy tyylikkäästi sinkkuna ja siveydensipulina.
Syy kauniin naisen sinkkuuteen voi olla yksinkertaisesti se, että kohdalle ei ole sattunut miestä joka veisi jalat alta ja vähempään eivät kaikki naiset tyydy.
Vierailija kirjoitti:
Minusta oletetaan aina heti että on lapsia. Kun kysyin miksi niin olen kuulemma äidin näköinen:D Voitteko av mammat kertoa miltä näyttää äidin näköinen nainen?
T.Vela
Vähän homssahtanut, väsyneen näköinen, löysän ylipainoinen, kulahtaneet ja epäsiistit vaatteet joissa tahroja. Väsymyksen ja kiireen takia "hidas", eli hissi ei kulje ihan ylös asti. Ei meikkiä tai koruja, ja "käytännöllinen" tukka.
Olisin ihan hiton loukkaantunut jos joku pitäisi minua äidin näköisenä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yleensä tahtovat naimisiin, joten outona pitäisin. Minkä ikäinen on kyseessä?
Neljänkympin tietämillä.
Ap
Onko mahdollisesti ollut nuorena pitkässä parisuhteessa ja eronnut? Itseä ei ainakaan muutamaan vuoteen kiinnostanut edes treffailla ketään sen jälkeen kun 20 vuoden parisuhde päättyi kun olin 37.
Kyllä häntä naitu on joka reikään.
Naisella on järkeä päässään. Mihin parisuhdetta tarvitaan edes? Itsekkin ollut onnellinen jo vuosia ilman. Lapset tosin on hankittu jo nuorena:)
Vierailija kirjoitti:
Itse olin kaunis ja hoikka. Yrittäjiä kyllä pyöri ympärilla ja joo,... oli kyllä lyhyitä suhteita ja myös pelkästään yön kestäviä. Petyin aina suuresti.
Itselläni tilanne oli se, että opiskelin oikiksessa ja minulla oikeasti oli, ja on edelleen aivot, mutta siitä ei miehet olleet kiinnostuneet, vaan se ulkonäkö. Itse puolestaan olin luottavainen niihin rakkaudentunnustuksiin, jotka sitten lopahtivat todella nopeasti, kun piti minun kanssa keskustellakin. Ajauduin vielä suhteeseen, jossa minua pahoinpideltiin.
Niinpä, lopputulos oli se, että menetin sen luottamuksen miehiin. Edelleen olen hoikka ja ikäisekseni ihan ok näköinen, mutta nykyään jo hyvin toimeentuleva asianajaja. En koskaan mennyt naimisiin, en saanut lapsia.
Se luottamus meni. Vaikka vieläkin toivon, että se oikea, löytyisi. Ei tarvitse olla mikään korkeakoulutettu, vaan joku, joka oikeasti kuuntelee minuakin eikä vaan katso ulkonäköä. T
Kelpaisiko sinulle eronnut jurismies, jolla on lapsia? Vai pitäisikö miehen olla lapseton?
Ympäristön paine ajaa ihmisiä suhteisiin jonkun vaan kanssa, vaikkei oikeasti edes kiinnostaisi. Tämäkin kysymys osoittaa, että yksineläjä nähdään edelleen jotenkin viallisena ihmisenä.
Kai hän tasokkaan miehen haluaa eikä tuollaista palstailevaa setää? Nykyään ajatellaan vähän avarammin naisen asemasta kuin ap.
Penis
Penis
Penis
Penis
Penis
Penis
Penis
Penis
Penis
Penis
Penis
Penis