Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudessa Starwars "Acolyte" trailerissa on about 200k tykkäyksiä ja 600k dislaikkeja

Vierailija
30.03.2024 |

Näin siinä käy kun Disney ostaa jotain ja tekee siitä itsensä kaltaisen. Tää Starwars homma on ihan uponnu syvyyksiinsä. Siel on naisia selittämässä minkälainen Starwarssin pitäisi olla ja siis nämä samat naiset myös kirjoittaa niitä sarjoja nykyisin. Ne on ihan "woketettu" (en tykkää tosta termistä) pilalle. 

Sit ne jaksotkin on ihan minimaali budjetilla tehtyjä kaikki, mä en edes tajua mihin se kaikki raha menee kokoajan. Ne kohtaukset näyttää välillä ihan siltä, että joku amatööri olisi vaan kuvannut ne omalla takapihallaan jonkun naapurinsa kanssa. 

Mä olen nähnyt fanivideoita, mitkä on miljoona kertaa paremmin tehtyjä kuin yksikään Starwars sarja nykyisin. 

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis mikä tuossa trailerissa on wokea? Hirveä huuto että Star Wars on pilattu woketuksella mutta kuitenkaan yksikään huutelija ei perustele mikä siinä on wokea. Melko kummallista. 

Vierailija
42/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Star warssin faneista yli 90% on miehiä ja naisia ei se kiinnosta niin itse en oikein ymmärrä mikä takia tuokin maailma täytyy pilata feminismillä kun naiset ei niitä edes katso

Miten tuo maailma on pilattu feminismillä? Olisi mukava kuulla juuri sinun näkökulmasi aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Star warssin faneista yli 90% on miehiä ja naisia ei se kiinnosta niin itse en oikein ymmärrä mikä takia tuokin maailma täytyy pilata feminismillä kun naiset ei niitä edes katso

Miten tuo maailma on pilattu feminismillä? Olisi mukava kuulla juuri sinun näkökulmasi aiheesta.

Ei nää tollasia kirjoittelevat osaa oikeesti keskustella Tähtien Sodasta mitenkään. 

Vierailija
44/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon suht muinainen Star Wars fani, ja nää uudet Disneyn jutut on ihan kelpo Tähtien Sotaa, eikä kukaan oo onnistunut mulle perustelemaan, miks eivät ois. 

Ei nuo ole muuta kuin toksisen fanituksen kultti joka on muodostunut starwarsin ympärille. Eli fanittamisen sijaan vihaa ja valitusta joka välissä.

Aivan kuten vasemmistomme teki variksineen ja silakoineen persuista itselleen pysyvän vihan kohteen muuten. Ihan sama ilmiö vaikka motiivi onkin valta eikä pelkkä ajanviete.

Vastaavia vihakultteja koitetaan keratä muidenkin asioiden ympärille.

Vierailija
45/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap taida haluta keskustella Star Warsista. Eiköhän joku oikee Star Wars fani mieti lähinnä, että eiks Yodan pitäis esiintyä tossa Acolytessa, eikä miettiä mitään ihme woke -juttuja. 

Vierailija
46/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon suht muinainen Star Wars fani, ja nää uudet Disneyn jutut on ihan kelpo Tähtien Sotaa, eikä kukaan oo onnistunut mulle perustelemaan, miks eivät ois. 

Sulla on vaan huono maku.

Vierailija
47/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jankkaus että mikä on wokea kertoo juuri siitä, että wokelauma on taas vauhdissa puolustelemassa ideologiansa tuotosta. Tämä tulee floppaamaan samalla tavoin kuin muutkin vastaavat projektit.

Vierailija
48/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo ole muuta kuin toksisen fanituksen kultti joka on muodostunut starwarsin ympärille. Eli fanittamisen sijaan vihaa ja valitusta joka välissä.

Aivan kuten vasemmistomme teki variksineen ja silakoineen persuista itselleen pysyvän vihan kohteen muuten. Ihan sama ilmiö vaikka motiivi onkin valta eikä pelkkä ajanviete.

Vastaavia vihakultteja koitetaan keratä muidenkin asioiden ympärille.

Oikein toksisen fanituksen kultti. Kyllä on Disneyn pr-ihmisten iskulauseet opeteltu kunnolla :D

Vierailija
49/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP kirjoittaa kuin vammautunut idiootti.

Jotta te vähäjärkisetkin ymmärtäisitte.

Vierailija
50/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuolla ei ole mitään tekemistä aiheen kanssa joten hieno homma taas vaihteeksi."

Vaan kun on, kun itse aloitit ja sait argumenttisi takaisin samanlaisina. Jos et vieläkään älyä niin olet joko tyhmä tai tahallaan ymmärtämätön.

Vierailija
51/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap taida haluta keskustella Star Warsista. Eiköhän joku oikee Star Wars fani mieti lähinnä, että eiks Yodan pitäis esiintyä tossa Acolytessa, eikä miettiä mitään ihme woke -juttuja. 

Luepa Leslye Headlandin haastattelu tai katso video kun hän puhuu sarjasta. Huomaat noin minuutissa ettei hänelle tai muillekaan tekijöille ole kyse Star Warsista vaan wokeideologian levittämisestä.

Vierailija
52/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuolla ei ole mitään tekemistä aiheen kanssa joten hieno homma taas vaihteeksi."

Vaan kun on, kun itse aloitit ja sait argumenttisi takaisin samanlaisina. Jos et vieläkään älyä niin olet joko tyhmä tai tahallaan ymmärtämätön.

Onpas rimasi alhaalla trolliräpellyksissäsi.

Vierailija
53/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti paskalta trailerin perusteella, enkä aio enää ottaa D+:aa.

Vierailija
54/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa Leslye Headlandin haastattelu tai katso video kun hän puhuu sarjasta. Huomaat noin minuutissa ettei hänelle tai muillekaan tekijöille ole kyse Star Warsista vaan wokeideologian levittämisestä.

Tehtäisiinkö kuitenkin niin että kerrot ihan omin sanoin miten star wars edistää wokeideologiaa. Miten se ilmenee?

Vierailija
55/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset kolme Star Warsia ovat ainoat katsottavat. Kaikki muu on ollut pelkkää helppoa rahastusta tai ideologiaa.

Vierailija
56/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei mua se kiinnosta. Mua kiinnostaa se Tähtien Sota, se sen maailman sisäinen juttu, eikä ulkopuolinen. Ja tässä tapauksessa siis se, että näytetäänkö meille Yodaa, kun kaiken järjen mukaan pitäis. 

Vierailija
57/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vaan huono maku.

No siis ei Star Wars ikinä oo ollut mitään vakavastiotettavan laadukasta. Se on avaruusoopperaa lapsille/nuorille. Että noi uudet menee ihan samaa sarjaan alkuperäisten kanssa. 

Vierailija
58/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubessa myös juttua miten SW on pilattu - yhtenä monista esimerkkinä valomiekat. Alunperin lightsaber(valosapeli) on nykyisin väännetty laser swordiksi. Siis lasermiekaksi, ja samalla ominaisuudetkin muuttuivat dramaattisesti: Nykyisen teho kun vastaa lähinnä pesäpallomailaa, pienehköä sellaista. Samanlaista huiskintaa käyttökin.

Vierailija
59/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset kolme Star Warsia ovat ainoat katsottavat. Kaikki muu on ollut pelkkää helppoa rahastusta tai ideologiaa.

Mun mielestä (vanha kärttypieru) Jedin paluussa ei olis tarvittu halinalleja. Muuten sama mieli.

Vierailija
60/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tubessa myös juttua miten SW on pilattu - yhtenä monista esimerkkinä valomiekat. Alunperin lightsaber(valosapeli) on nykyisin väännetty laser swordiksi. Siis lasermiekaksi, ja samalla ominaisuudetkin muuttuivat dramaattisesti: Nykyisen teho kun vastaa lähinnä pesäpallomailaa, pienehköä sellaista. Samanlaista huiskintaa käyttökin.

Mitä ihmettä nyt taas. Ei oo mistään laser swordeista puhuttu, ihan valosapeleitahan ne on niinkun on aina olleet. Alkuperäisissähän oli aika vaatimattomia ne miekkailut verrattuna kaikkeen uudempaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän