Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudessa Starwars "Acolyte" trailerissa on about 200k tykkäyksiä ja 600k dislaikkeja

Vierailija
30.03.2024 |

Näin siinä käy kun Disney ostaa jotain ja tekee siitä itsensä kaltaisen. Tää Starwars homma on ihan uponnu syvyyksiinsä. Siel on naisia selittämässä minkälainen Starwarssin pitäisi olla ja siis nämä samat naiset myös kirjoittaa niitä sarjoja nykyisin. Ne on ihan "woketettu" (en tykkää tosta termistä) pilalle. 

Sit ne jaksotkin on ihan minimaali budjetilla tehtyjä kaikki, mä en edes tajua mihin se kaikki raha menee kokoajan. Ne kohtaukset näyttää välillä ihan siltä, että joku amatööri olisi vaan kuvannut ne omalla takapihallaan jonkun naapurinsa kanssa. 

Mä olen nähnyt fanivideoita, mitkä on miljoona kertaa paremmin tehtyjä kuin yksikään Starwars sarja nykyisin. 

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän trailerin miinuspeukut kerro kun ennakkoluuloista. Kukaan noista peukuttajistahan ei tiedä, millainen se sarja tulee olemaan. 

En oo kattonu traileria, mutta mielenkiintoiseltahan toi vaikuttaa, kun sijoittuu eri aikaan kun mikään aiempi Star Wars. 

Se kertoo siitä etteivät pidä trailerista.

Vierailija
22/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli helposti ohjailtavat tyypit on käyneet miinuspeukuttamassa, kun niille on isot pojat netissä sanoneet, että pitää käydä wokea vastustamassa 🙄😃. 

Aha. Minusta sinä olet helposti ohjailtava tyyppi joka on puolustelemassa wokea. Ehkä Johannes Koski on se iso poika joka on sinulle sanonut mitä pitää tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Disneyltä on tullut vaikka mitä hyvää Star Warsia. Rogue One ja Andor on ihan mahtavaa, erilaista, synkempää ja aikuisempaa Star Warsia, Mandalorian oikein pätevää perinteistä meininkiä, Rebels hyvää sekä nuoremmalle että aikuiselle katsojalle (ja sitä jatkaa nyt Ahsoka, jossa oli jo aika mahtipontista meininkiä). 

Kakkaa lapsille.

Vierailija
24/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Star warssin faneista yli 90% on miehiä ja naisia ei se kiinnosta niin itse en oikein ymmärrä mikä takia tuokin maailma täytyy pilata feminismillä kun naiset ei niitä edes katso

Eikä nuo mieslapset kiinnosta naisia. 

Höpö höpö. Mä olen keski-ikäinen nainen, joka on tykännyt Star Warsista teini-ikäisestä lähtien, ja todellakin katson kaiken uuden Star Wars -materiaalin mitä tehdään. Ja kyllä mua todellakin kiinnostaa myös Star Warsista pitävät miehet tietenkin. Kumppanin kanssa yhdessä me noita katsotaan.

Mut tän on tarkoitus olla kevyttä hauskaa, ei mitään wokesta valittamista. 

Vierailija
25/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38 vuotias mies. 

Miksi minua kiinnostaisi Star Wars? Jotenkin tulee näistä aikuisista jotka seuraavat lasten leffoja mieleen jonkinlaiset autistit tai ns jälkeenjääneet. 

:D

Vierailija
26/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli helposti ohjailtavat tyypit on käyneet miinuspeukuttamassa, kun niille on isot pojat netissä sanoneet, että pitää käydä wokea vastustamassa 🙄😃. 

Aha. Minusta sinä olet helposti ohjailtava tyyppi joka on puolustelemassa wokea. Ehkä Johannes Koski on se iso poika joka on sinulle sanonut mitä pitää tehdä?

Häh? Mä en tiedä, tykkäänkö siitä sarjasta ennen kuin oon katsonut sen. En myöskään tiedä, kuka on Johannes Koski. 

Vierailija
27/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naiset katsomaan tähtien sota elokuvia ja sarjoja kun nekin aletaan tekemään naisille

Vierailija
28/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mä en tiedä, tykkäänkö siitä sarjasta ennen kuin oon katsonut sen. En myöskään tiedä, kuka on Johannes Koski. 

https://paivanbyrokraatti.com/2021/07/18/pb-miten-verkkokiusaajajoukkoa…

Lue tuo niin tiedät. Mitä tulee muuten kommenttiisi niin luepa molemmat kommentit uudelleen ajatuksen kanssa niin ehkä tajuat mistä vastaus kertoo sinun kohdallasi.

Vierailija
29/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star wars on Dave Filonin johdolla pelkästään hyvälaatuista

Joku altright öyhötwittertrolli ei muuta mitään ulinallaan

Vierailija
30/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Disneyltä on tullut vaikka mitä hyvää Star Warsia. Rogue One ja Andor on ihan mahtavaa, erilaista, synkempää ja aikuisempaa Star Warsia, Mandalorian oikein pätevää perinteistä meininkiä, Rebels hyvää sekä nuoremmalle että aikuiselle katsojalle (ja sitä jatkaa nyt Ahsoka, jossa oli jo aika mahtipontista meininkiä). 

Kakkaa lapsille.

Andor just on ekaa Star Warsia, joka ei oo lapsille suunnattu. Muutenhan se kaikki tietysti on, on aina ollut. 

Vierailija
31/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt naiset katsomaan tähtien sota elokuvia ja sarjoja kun nekin aletaan tekemään naisille

Onko niissä sitten naisia kiinnostavia asioita kuten ihmissuhteita tai vaikka Jason Momoa?

Vierailija
32/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa trailerissa on wokea? Kerro omin sanoin. 

Vierailija
33/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän trailerin miinuspeukut kerro kun ennakkoluuloista. Kukaan noista peukuttajistahan ei tiedä, millainen se sarja tulee olemaan. 

En oo kattonu traileria, mutta mielenkiintoiseltahan toi vaikuttaa, kun sijoittuu eri aikaan kun mikään aiempi Star Wars. 

Uskotko itse tuohon? Että siihen miinuspeukuttamiseen ei vaikuttais yhtään niiden netistä lukema, että wokella on pilattu tämäkin, vaan ihan avoimin mielin ovat katsoneet traileria 🤔

Vierailija
34/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellaista trailerissa näkyy että se on wokea? Selittää ihmisille joka ei ole kiinnostunut lastenmediasta. 

Vierailija
35/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niissä sitten naisia kiinnostavia asioita kuten ihmissuhteita tai vaikka Jason Momoa?

Mahtipontinen avaruusooppera mua kiinnostaa. 

Vierailija
36/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne uusimmat leffatkin on ihan klassista Star Warsia tunnelmaltaan, en käsitä valitusta niistä. 

Vierailija
37/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerro vaan siitä että netti on täynnä toisiaan seuraavia aivottomia lampaita joiden ns. Mielipiteeseen ei voi luottaa nykyään ollenkaan.

Vierailija
38/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://paivanbyrokraatti.com/2021/07/18/pb-miten-verkkokiusaajajoukkoa…

Lue tuo niin tiedät. Mitä tulee muuten kommenttiisi niin luepa molemmat kommentit uudelleen ajatuksen kanssa niin ehkä tajuat mistä vastaus kertoo sinun kohdallasi.

Tuolla ei ole mitään tekemistä aiheen kanssa joten hieno homma taas vaihteeksi.

Vierailija
39/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen myös Amazonin Rings of Woke Power. Miljardit vessanpöntöstä alas. Ihmiset eivät halunneetkaan käyttää vapaa-aikaa ja rahaa aktivismisarjaan, joka saarnaa sanomaa ja unohti viihteen.

Vierailija
40/133 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suht muinainen Star Wars fani, ja nää uudet Disneyn jutut on ihan kelpo Tähtien Sotaa, eikä kukaan oo onnistunut mulle perustelemaan, miks eivät ois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi