Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla miehet ja naiset ovat vihamielisiä toisilleensa?

Vierailija
30.03.2024 |

ja sitten tosielämässä näin ei kuitenkaan ole?

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset syyttävät kaikesta miehiä ja miehet ovat kyllästyneet tähän.

Tämä. Sekä että naiset on 100% demareita jotka käyttää n. 80% kaikista KELAn tuista ja rahoista, mutta tuovat sinne jaettavaa rahaa max. 5% kokonaispotista. Ja meillä miehillä alkaa mennä vihdoinkin kuppi nurin tähän lompakkoloisimiseen ja naisten jatkuvaan turhaan kitinään sekä ulinaan, mitä tulee valtion menojen suhteuttamiseen tuloihin.

Mitkä tuet? Mä käyn töissä.

Se julkisella puolen loisiminen ja läsnäolo "työpaikalla", se EI EDELLEENKÄÄN ole mitään oikeaa työntekoa, eikä mitään oikeaa veronmaksua.

Kaikkien pitäisi vissiin kaivaa lapiolla ojia, jotta se olisi oikeaa työntekoa sitten.

Ei tarvi, mutta silloin pitää ymmärtää oma roolinsa ja valintansa ja sitä myötä sen mukainen palkkansa, joka ei voi olla, eikä saa olla yhtä suuri kuin niillä lapiolla kaivajilla on. Jos haluaa parempaa palkkaa ja elintasoa, silloin pitää siirtyä yksityiselle puolelle tekemään tuottavaa työtä. Samoin pitää lopettaa se jatkuva ja turha demari ulina niistä palkoista. Ne on just sen verran kuin julkisella puolen verovaroista elätettävillä, tuottamatonta "työtä" tekeville läsnäolijoille maksetaan.

Vierailija
62/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat yksinkertaisesti ylivertaisia kaikessa ja se kismittää naisia. Siksi naiset ovat aina niin aggressiivisia.

Vaimoani ärsyttää juuri tämä. Hän halusi hyvän miehen ja saikin. Tiedän ja osaan paljon asioita. Vaimo kokee näissä huonommuutta. Vaimo on monessa sosiaalisessa asiassa, pukeutumisessa, siisteydessä, vaativuudessa, parempi, mutta en koe sitä itselleni haitaksi vaan hyödyksi. Minusta hienoa, että vaimo täydentää minua niiltä osa-alueilta joissa en ole hyvä. Yhdessä me olemme parempia. En ymmärrä vaimon halua kilpailla kanssani, miksi ne asiat joissa olen hyvä, ärsyttävät häntä. Hän kuitenkin höytyy siitä, että pidän esimerkiksi taloudesta huolta. 

Miehet kokee huonommuutta naisiin nähden. Taitaa ne miehetkin olla töissä jossain FBI:lla ja Cia:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset syyttävät kaikesta miehiä ja miehet ovat kyllästyneet tähän.

Tämä. Sekä että naiset on 100% demareita jotka käyttää n. 80% kaikista KELAn tuista ja rahoista, mutta tuovat sinne jaettavaa rahaa max. 5% kokonaispotista. Ja meillä miehillä alkaa mennä vihdoinkin kuppi nurin tähän lompakkoloisimiseen ja naisten jatkuvaan turhaan kitinään sekä ulinaan, mitä tulee valtion menojen suhteuttamiseen tuloihin.

Mitkä tuet? Mä käyn töissä.

Se julkisella puolen loisiminen ja läsnäolo "työpaikalla", se EI EDELLEENKÄÄN ole mitään oikeaa työntekoa, eikä mitään oikeaa veronmaksua.

2500 e brutto valtion toimistotöistä ei ole paljoakaan kun vähennetään verot, ulosotto, työmatkat, eväät, työvaatteet, kengät ja henkinen kidutus eli vainoaminen ja gang stalkkaaminen.

Vierailija
64/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat yksinkertaisesti ylivertaisia kaikessa ja se kismittää naisia. Siksi naiset ovat aina niin aggressiivisia.

Vaimoani ärsyttää juuri tämä. Hän halusi hyvän miehen ja saikin. Tiedän ja osaan paljon asioita. Vaimo kokee näissä huonommuutta. Vaimo on monessa sosiaalisessa asiassa, pukeutumisessa, siisteydessä, vaativuudessa, parempi, mutta en koe sitä itselleni haitaksi vaan hyödyksi. Minusta hienoa, että vaimo täydentää minua niiltä osa-alueilta joissa en ole hyvä. Yhdessä me olemme parempia. En ymmärrä vaimon halua kilpailla kanssani, miksi ne asiat joissa olen hyvä, ärsyttävät häntä. Hän kuitenkin höytyy siitä, että pidän esimerkiksi taloudesta huolta. 

Pidät siis kuitenkin itseäsi ylivertaisena vaimoosi nähden? Et ole hyvä mies. Ei kukaan jaksa ylimielistä besserwisseriä. 

Vierailija
65/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehenä vihainen kun nainen on liian älykäs toimiakseen sinun marionettina.

Vierailija
66/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet miehenä, että omistat jonkun yksittäisen naisen. 

Vierailija
67/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en erittele sukupuolen perusteella kenelle olen vihamielinen. Se on sama onko komukka mies vai nainen, yhtä syvältä perseestä se silti on.

Vierailija
68/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on vain miehiin kohdistuvaa vihaviestintää. Ei yhtään naisvihaa.

Hah haa. Jopas vitsin murjaisit.

Vierailija
69/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt samaa, että onko maailma oikeasti muuttunut näin paljon, että ihmiset vihaa näin hirveästi toisiaan, vai onko täällä vaan muutama nettihörhö trollaamassa kaikkia muita ja oikeasti ihmiset on edelleen ihan yhtä mukavia kuin ennenkin. Toivon tietysti jälkimmäistä, mutta välillä meinaa mennä usko ihmisiin, kun tällä lukee keskusteluita.

Vierailija
70/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidät siis kuitenkin itseäsi ylivertaisena vaimoosi nähden? Et ole hyvä mies. Ei kukaan jaksa ylimielistä besserwisseriä.&nbs

Se luetun ymmärtäminen.

Hänhän juuri kirjoitti, missä kaikessa vaimonsa on häntä parempi.

-eri

Vierailija
71/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidät siis kuitenkin itseäsi ylivertaisena vaimoosi nähden? Et ole hyvä mies. Ei kukaan jaksa ylimielistä besserwisseriä.&nbs

Miehet ovat ylivertaisia.

Vierailija
72/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tyypillinen provoilija. Kun äly ei keskusteluun riitä, aletaan lietsomaan vihaa sukupuolten välille. 

Ymmärrän kyllä, että meidän miesten ylivertaisuus kismittää sinuakin.

Miten mielestäsi tämä miesten ylivertaisuus tulee ilmi?

Tällä palstalla on vain tyhmiä miehiä provoilemassa, he eivät ole sukupuolelleen ansioksi.

Onneksi oikeassa elämässä itse tunnen vain fiksuja miehiä ja kaltaisesi hörhöt kierrän kaukaa.

Vierailija
73/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet miehenä vihainen kun nainen on liian älykäs toimiakseen sinun marionettina.

Hah hah hah!!! Hyvä vitsi. Kaikkihan sen tietävät, että naiset ovat luomakunnan tyhmimpiä otuksia miesten ollessa älykkäimpiä.

Vierailija
74/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olen sitä mieltä että sivistynyt ihminen ei käy millään palstoilla haukkumassa ketään.

Ei ole tarvetta.

lHaukkumisen tarve tulee jostain omassa elämässä olevasta katkeruuden kokemuksesta.  Tunnetaan olevansa huonompia, tunnetaan että ei riitetä. Hyökätään ennenkuin se toinen jonka kuvitellaan niin haluavan, ei ehdi ensin.

Kehitellään huonon itsetunnon takia skenaarioita omassa päässä joihin aletaan uskoa ja sitten hyökätään.

Kun tuntee olevansa huonompi ja kelvottomampi se puretaan netissä missä sen voi tehdä näkymättömänä ja nimettömänä. Uskotteko että nämä tyypit tulisivat kadulla sanomaan näitä asioita päin naamaa? 

Jotain siitä kai saa vaikka uskomatttomalle se tuntuu. Ei normaali ihminen voi ymmärtää miten tuosta joku voi saada tyydytystä ja ilmeisesti iloakin.

Paradoksaalista kyllä, nämä tyypit sahaavat oksaa altaan. Huonontavat koko ajan omia mahdollisuuksiaan terveeseen ihmissuhteeseen. Sillä kuka tervejärkinen haluaisi tuollaisen kumppanin? Nämä kirjoittajat vahvistavat koko ajan kielteistä kuvaa vastakkaisesta sukupuolesta.  En tiedä, ehkä se sittten jollain kieroutuneella tavalla on tarkoituskin?

Terveen itsetunnon omaava ei mene rikki noista kirjoituksista.  Korkeintaan pudistaa päätään ja ehkä säälii niiden laatijaa. Onhan se  ihminen onneton joka seisoo  näitten sepustusten takana.

Vierailija
75/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah hah!!! Hyvä vitsi. Kaikkihan sen tietävät, että naiset ovat luomakunnan tyhmimpiä otuksia miesten ollessa älykkäimpiä.

No niin. Eiköhän tässä taas mies osoittanut älykkyytensä ja ylivertaisuutensa. 12-vuotiaan tasolle jäänyt jonne. 

Vierailija
76/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olet siis työtön? "

Ootsä noin tyhmä? Olen firmassa töissä.

Vierailija
77/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tyypillinen provoilija. Kun äly ei keskusteluun riitä, aletaan lietsomaan vihaa sukupuolten välille. 

Ymmärrän kyllä, että meidän miesten ylivertaisuus kismittää sinuakin.

Miten mielestäsi tämä miesten ylivertaisuus tulee ilmi?

Tällä palstalla on vain tyhmiä miehiä provoilemassa, he eivät ole sukupuolelleen ansioksi.

Onneksi oikeassa elämässä itse tunnen vain fiksuja miehiä ja kaltaisesi hörhöt kierrän kaukaa.

Heh! Vähäisen älykkyytesi takia et edes ymmärrä kuinka ylivertaisia miehet ovat. Älä huolehdi, me miehet emme tuomitse sinua sen takia toisin kuin te naiset tekisitte.

Vierailija
78/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet miehenä, että omistat jonkun yksittäisen naisen. 

Naiset toden totta ovat miesten omaisuutta.

Vierailija
79/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Eiköhän tässä taas mies osoittanut älykkyytensä ja ylivertaisuutensa. 12-vuotiaan tasolle jäänyt jonne. 

Kateutesi on huvittavaa. Menehän takaisin siivoamaan.

Vierailija
80/115 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on Adam, ensimmäinen. Raamattu puhuu siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän