Miksi tällä palstalla miehet ja naiset ovat vihamielisiä toisilleensa?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat yksinkertaisesti ylivertaisia kaikessa ja se kismittää naisia. Siksi naiset ovat aina niin aggressiivisia.
Tässä tyypillinen provoilija. Kun äly ei keskusteluun riitä, aletaan lietsomaan vihaa sukupuolten välille.
Ymmärrän kyllä, että meidän miesten ylivertaisuus kismittää sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset syyttävät kaikesta miehiä ja miehet ovat kyllästyneet tähän.
Tämä. Sekä että naiset on 100% demareita jotka käyttää n. 80% kaikista KELAn tuista ja rahoista, mutta tuovat sinne jaettavaa rahaa max. 5% kokonaispotista. Ja meillä miehillä alkaa mennä vihdoinkin kuppi nurin tähän lompakkoloisimiseen ja naisten jatkuvaan turhaan kitinään sekä ulinaan, mitä tulee valtion menojen suhteuttamiseen tuloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on vain miehiin kohdistuvaa vihaviestintää. Ei yhtään naisvihaa.
Naisvihaa joka päivä ja todella paljon.
Ei kuitenkaan YHTÄÄN miesvihaa?
Se poikalapsihullu lienee yksi harvoista. Muuten olen nähnyt ainoastaan naisten omia kokemuksia miehistä. En sellaista yleistä vihaa, kuten miesten kirjoitukset siitä, että miksi suomalaiset naiset ovat rumia, lihavia, lutkia, jotka pitäisi... En viitsi edes toistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat yksinkertaisesti ylivertaisia kaikessa ja se kismittää naisia. Siksi naiset ovat aina niin aggressiivisia.
Tässä tyypillinen provoilija. Kun äly ei keskusteluun riitä, aletaan lietsomaan vihaa sukupuolten välille.
Sinä pikku tissiposki et voi tituleerata itseäsi mieheksi vielä vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se poikalapsihullu lienee yksi harvoista. Muuten olen nähnyt ainoastaan naisten omia kokemuksia miehistä. En sellaista yleistä vihaa, kuten miesten kirjoitukset siitä, että miksi suomalaiset naiset ovat rumia, lihavia, lutkia, jotka pitäisi... En viitsi edes toistaa.
Mutta, tuohan ON totta mitä sanoit teistä naisista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sekä että naiset on 100% demareita jotka käyttää n. 80% kaikista KELAn tuista ja rahoista, mutta tuovat sinne jaettavaa rahaa max. 5% kokonaispotista. Ja meillä miehillä alkaa mennä vihdoinkin kuppi nurin tähän lompakkoloisimiseen ja naisten jatkuvaan turhaan kitinään sekä ulinaan, mitä tulee valtion menojen suhteuttamiseen tuloihin.
Mitkä tuet? Mä käyn töissä.
Ei täällä ole mitään miesten ja naisten välistä vihaa.
Aloitukset ja kommentit noista, on tehty trolleina. Tahallaan.
Niitä tekee toimittajat ja modet, että tulee vastakkain asettelua, että palstalla pysyy meininki päällä. Että on paljon täällä kävijöitä.
Että tulee enemmän ja paljon mainoksia.
Mitä enemmän kävijöitä, ja etenkin kommentteja, sitä enemmän yrtiykset ostavat tänne kallista mainostilaa.
Kysymys on rahasta. Bisneksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihminen usein näkee vain sen mitä hän haluaa nähdä. Minä miehenä taas näen täällä päivittäin paljon miesvihaa tihkuvia viestejä naisten kirjoittamina.
Miehet on vihdoin alkanut vastaamaan vihaan mikä tulee lähes joka naiselta ihan kaikkia miehiä kohtaan
Valtaosa tämän palstan naisista pitää selvänä, ettei omillaan tarvitse tulla toimeen ikinä. Sylettää semmoinen.
Esitän vain rakentavaa kritiikkiä ja tarkkanäköisiä huomioita.
Tosielämässä en minäkään ole törmännyt sukupuolten väliseen vihaan. Pikemminkin se (sukupuolinen) jännite tuottaa lisäenergiaa esim. työelämässä.
M40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se julkisella puolen loisiminen ja läsnäolo "työpaikalla", se EI EDELLEENKÄÄN ole mitään oikeaa työntekoa, eikä mitään oikeaa veronmaksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä pikku tissiposki et voi tituleerata itseäsi mieheksi vielä vuosiin.
Miesten ylivertaisuus selvästikin ahdistaa sinua. Olisit syntynyt mieheksi niin sinun ei tarvitsisi valittaa turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se julkisella puolen loisiminen ja läsnäolo "työpaikalla", se EI EDELLEENKÄÄN ole mitään oikeaa työntekoa, eikä mitään oikeaa veronmaksua.
En ole julkisella töissä.
Tää on vastenmielinen ja sairas palsta. Ei tartte kuin vähän vilkaista, niin viikkoihin ei tee samaa virhettä.
Sit taas joku google-haku johtaa tänne.
Sairaita provoja, sairaita, ilkeitä ihmisiä. Enpä haluaisi tosielämässä tavata. Enkä ole onneksi tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole mitään miesten ja naisten välistä vihaa.
Aloitukset ja kommentit noista, on tehty trolleina. Tahallaan.
Niitä tekee toimittajat ja modet, että tulee vastakkain asettelua, että palstalla pysyy meininki päällä. Että on paljon täällä kävijöitä.
Että tulee enemmän ja paljon mainoksia.
Mitä enemmän kävijöitä, ja etenkin kommentteja, sitä enemmän yrtiykset ostavat tänne kallista mainostilaa.
Kysymys on rahasta. Bisneksestä.
Jeps. Sama juttu kuin Iltapaskoissa. Huu haa juttuja julkaistaan niissä, kun ihmiset haluaa lukea sellaisia. Ne iltapaskojen ilmaiset nettisivut kustannetaan niiden mainoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntouttavassa työtoiminnassa ei makseta palkkaa, vaan saadaan tukia.
Kyllä näin tosielämässäkin on. Miehet ovat vihaisia kun eivät saa pllua lesboilta. Heteronaiset taas eivät kiinnosta näitä heteromiehiä. Mitä vaikeammin iskettävissä, sitä halutumpi nainen. Joitakin heteromiehiå ei vaan kiinnosta helpot heteronaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihminen usein näkee vain sen mitä hän haluaa nähdä. Minä miehenä taas näen täällä päivittäin paljon miesvihaa tihkuvia viestejä naisten kirjoittamina.
Näinhän se on. Minustakin täällä on todella paljon vihamielisiä kirjoituksia miehiä kohtaan.
Olen ilkeä vain jos mulle ollaan ilkeä.