Haittaako teitä suomalaisten sukupuuttoon kuoleminen?
Kommentit (75)
Esim. Turska, 5ipilä ja EK. ja Kok. ovat nakertaneet 5uomea, enään ei auta mikään.
cjp
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin asiassa nykyinen hallitusretkue ampuu itseään jalkaan. Kaikenlainen luotto tulevaisuuteen riisutaan alas ja sitten sormi suuss aihmetellään kun ei synny veronmaksajia.
Käsittämätöntä, miten vähällä järjellä oikeisto tätä maata johtaa.
Tiedätkö mikä on vaikuttanut eniten syntyvyyden vähenemiseen? Feminismi.
Ehkä jollain tasolla tämäkin. Naiset ovat taistelleet elämälleen muunkin tarkoituksen... Luonto pohjimmiktaan syynä erinäisiin ilmiöihin mitkä vaikuttaa syntymien vähenemiseen. Hyvä niin, ehkä parempi että jatkuva ylikansoittumisen lisääntyminen pysähtyisi. Oli keino mikä hyvänsä. En halua että omia jälkeläisiä kovin paljoa jotka joutuu tulevaisuuden maailmanmenoa katsomaan...
Vierailija kirjoitti:
Tämä maailma on menossa niin huonoon suuntaan että se, onko suomalaisia kuinka paljon, on pienimpiä murheita...
Ei kai siitä nyt ollutkaan kyse, että suurin ongelma olisi??
Vierailija kirjoitti:
Voi että, osa paiskoo täyttä soopaa ajattelematta asiaa enempää. Minä olen nähnyt tulevan ja uskon näkyyni. Suomalaiset eivät katoa kansana mihinkään, suomalainen kulttuuri ja kieli pysyvät, vaikka seuraavan 13 vuoden aikana maailmassa tapahtuu isoja myllerryksiä. Suomalaiset eivät kansana mihinkään katoa.
Usko mielummin tilastoihin kuin näkyysi, niin näet että jos sama tahti jatkuu ja miksei jatkuisi niin vuonna 2050 meitä suomalaisia on enää noin puolet ja siitä ei sitten enää kauaa menekään kun ei ollenkaan.
Hallitus ei romahduta syntyvyyttä, vaan huonokäytöksiset miehet ja naiset. Kuka haluaa kusipään kanssa lisääntyä?
Globalistit saa mitä haluaa. Turha sitten ulista kun ei ole suomalaisia auttamassa.
Käsittämätöntä on se, että miksi Vauva-lehden keskustelupalstalle kasaantuu lapsivihamielistä, suomalaisuusvihamielistä ja ihmisvihamielistä porukkaa. Jos te olette vielä kaiken lisäksi lasten vanhempia, niin en yhtään ihmettele, että nykylapset ovat rikki ja hukassa. Jestas!
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ei romahduta syntyvyyttä, vaan huonokäytöksiset miehet ja naiset. Kuka haluaa kusipään kanssa lisääntyä?
Että vain suomessa ollaan kusipäitä?
Sadan vuoden kuluttuakin vielä olisi miljoona suomalaista.
En ymmärrä sitä, että 40 vuotta on puhuttu, miten ylikansoitus tuhoaa luonnon ja maapallon ja samat ihmiset nyt ovat vaatimassa suomalaisia synnyttämään urakalla, vaikka meidän hiilikuorma on 10-kertainen moniin maihin verrattuna.
Ja kuka oikeasti haluaa tehdä lapsia vain siksi, että vanhuksille riittäisi hoitajia? Sitäpaitsi nyt syntyvistä 6 prosenttia on jollain tavalla eritysilapsia, eli sitten pitäisi heillekin vielä hoitajat synnyttää.
Emme oikeasti tiedä maailman tilanneetta vuodenkaan päähän saati sadan vuoden.
Jos haluaa lapsia niin tietenkin se on rohkeaa ja hyvä asia, mutta tuo nalkuttaminen ei ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin asiassa nykyinen hallitusretkue ampuu itseään jalkaan. Kaikenlainen luotto tulevaisuuteen riisutaan alas ja sitten sormi suuss aihmetellään kun ei synny veronmaksajia.
Käsittämätöntä, miten vähällä järjellä oikeisto tätä maata johtaa.
Tiedätkö mikä on vaikuttanut eniten syntyvyyden vähenemiseen? Feminismi.
Ei vaan kehittyneet ehkäisymenetelmät.
Hyvin on ihmiskunnalla ja maapallolla mennyt ennen kuin mitään "suomalaisia" oli olemassakaan. Valtiot tulevat ja menevät mutta uutta maapalloa on hankalempi saada kun nykyinen on p*skottu. Siispä: anna lapsellesi syntymättömyyden lahja jo tänään!
Sipilä oli ainoa pm joka yritti Suomen velkaantumista jarruttaa.
Vaikea löytää naista, joka olisi taloudellisesti samassa tilanteessa kuin itse.
Ne vähät vapaana olevat naiset on jotain spurgulta kassialmalta näyttäviä, alle köyhyysrajan eläviä naisia.
Yli keskituloisena en huoli sellaisia ihmisiä mun elämääni.
Sellaisia naisellisia, kouluttautuneita, sieviä naisia ei vain kerta kaikkiaan enää ole sinkkuna.
M38
Ei suomalaiset ole mihinkään sukupuuttoon kuolemassa. Ihan outoa uutisointia. Toivottavasti maailman liikakansoitusta saataisiin vähennettyä muillakin keinoin kuin sotimalla ja/tai pilaamalla luonto.
Vierailija kirjoitti:
Sadan vuoden kuluttuakin vielä olisi miljoona suomalaista.
En ymmärrä sitä, että 40 vuotta on puhuttu, miten ylikansoitus tuhoaa luonnon ja maapallon ja samat ihmiset nyt ovat vaatimassa suomalaisia synnyttämään urakalla, vaikka meidän hiilikuorma on 10-kertainen moniin maihin verrattuna.
Ja kuka oikeasti haluaa tehdä lapsia vain siksi, että vanhuksille riittäisi hoitajia? Sitäpaitsi nyt syntyvistä 6 prosenttia on jollain tavalla eritysilapsia, eli sitten pitäisi heillekin vielä hoitajat synnyttää.
Emme oikeasti tiedä maailman tilanneetta vuodenkaan päähän saati sadan vuoden.
Jos haluaa lapsia niin tietenkin se on rohkeaa ja hyvä asia, mutta tuo nalkuttaminen ei ole kivaa.
Mikähän niiden miljoonan jäljellejääneen suomalaisen tehtävä on uudessa yhteiskunnassa? Onko silloin vielä voimassa uskonnonvapaus, mielipiteen vapaus tai tasa-arvo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että, osa paiskoo täyttä soopaa ajattelematta asiaa enempää. Minä olen nähnyt tulevan ja uskon näkyyni. Suomalaiset eivät katoa kansana mihinkään, suomalainen kulttuuri ja kieli pysyvät, vaikka seuraavan 13 vuoden aikana maailmassa tapahtuu isoja myllerryksiä. Suomalaiset eivät kansana mihinkään katoa.
Usko mielummin tilastoihin kuin näkyysi, niin näet että jos sama tahti jatkuu ja miksei jatkuisi niin vuonna 2050 meitä suomalaisia on enää noin puolet ja siitä ei sitten enää kauaa menekään kun ei ollenkaan.
Surullista.
Sehän korjaantu sillä että alatte tuuttaamaan niitä lapsia pihalle. Ai ette vai? No sitten ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Joka päivä planeetan ihmispopulaatio kastaa 200 tuhannella. Voin minä spermailla suomalaisia naisia vaikka joka viikko, jos ne lapsen haluaa, mutta en ala leikkimään mitään isää ja elättäjää kun ei ole koskaan ollut sellaista draivia. Ei kiinnosta leikkiä kotia.
Ja minä taas en halua lapsia koska suomalaiset miehet ovat tuollaisia. Ja ulkomaalaisia en huoli, vaikka ovatkin perhekeskeisempiä.
Miksi haluaisin tehdä lapsia yksin? Tulen juuri ja juuri toimeen yksin ja ne lapsilisät sun muut "etuudet" ei todellakaan ole mitään elämisen arvoista, kyllä se käytännössä menisi niin, että joutuisin hankkimaan toisenkin työn.
Ja miksi haluaisin olla pilkattu yyhoo mamma?
Kyllä mua tavallaan harmittaa suomalaisten sukupuutto, mutta ainahan me ollaan oltu pieni kansa. Me ollaan tavallaan riistettyä intiaanikansaa eikä niidenkään perään kukaan itke. Vahvemmat vie voiton, se on luonnon laki.
Tämä maailma on menossa niin huonoon suuntaan että se, onko suomalaisia kuinka paljon, on pienimpiä murheita...