Haittaako teitä suomalaisten sukupuuttoon kuoleminen?
Kommentit (75)
Ei suomalaiset ole sukupuuttoon kuolemassa. Geeniperimä sen sijaan monipuolistuu mikä on hyvä asia.
Eipä ole rahaa lapsi juttuihin. m38
Lisääntymiskykyinen ja -haluinen väestö lisääntyy samalla kun heikkolaatuisempi vähenee.
Vauva-palstalaiset ovat melko epäisänmaallisia ja lapsivihamielisiä ihmisiä.
Kansoja tulee ja kansoja menee. Suomen kansa nousi, kukoisti ja nyt on aika poistua näyttämöltä.
Tosin kansan sammuminen vie satoja vuosia tällä tahdilla, eli emme tule loppu näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole rahaa lapsi juttuihin. m38
harvassa maassa maksetaan siitä että tekee lapsia, jokaisella on varaa
Ei haittaa. Joka päivä planeetan ihmispopulaatio kastaa 200 tuhannella. Voin minä spermailla suomalaisia naisia vaikka joka viikko, jos ne lapsen haluaa, mutta en ala leikkimään mitään isää ja elättäjää kun ei ole koskaan ollut sellaista draivia. Ei kiinnosta leikkiä kotia.
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaiset ole sukupuuttoon kuolemassa. Geeniperimä sen sijaan monipuolistuu mikä on hyvä asia.
Samalla myös tyypillisesti suppeasta geeniperimästä johtuvat sairaudet vähenevät. Tämä on tietysti hyvä asia ja toivottava kehityssuunta myös kansantalouden kannalta.
ei todellakaan haittaa, paremminkin hyvä asia
Suomalaiset on vassareita, demareita, vihreitä, kepuleja, kokkareita ja persuja. Kukaan ei jää kaipaamaan näitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Joka päivä planeetan ihmispopulaatio kastaa 200 tuhannella. Voin minä spermailla suomalaisia naisia vaikka joka viikko, jos ne lapsen haluaa, mutta en ala leikkimään mitään isää ja elättäjää kun ei ole koskaan ollut sellaista draivia. Ei kiinnosta leikkiä kotia.
Juuei näin. Kukin toimii omien tarpeidensa ja prioriteettiensa mukaan. Samoin perustein joku toinen haluaa perustaa perheen ja leikkiä kotia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on vassareita, demareita, vihreitä, kepuleja, kokkareita ja persuja. Kukaan ei jää kaipaamaan näitä.
nojuu se on totta kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20v ja puolet työikäisistä muita kuin suomalaisia
Villi-ihmiset ja raakalaiset valtaavat Suomen, mutta kun suomalaisia ei neää ole elättämässä niitä, niin parin ensimmäisen talven pakkaset nitistävät ne kuin torakat!
Ja mitä ei pakkanen niin riitelevät heimot, suvut ja jengit laittaa loput kylmäksi. Johan tuo on ruatsissa nähtävissä.
Eihän roomalaisiakaan ole enää ja se oli paljon kukoistavampi valtakunta kuin Suomi. Mä sitten pilven reunalta jatselen kun löhi-itäläiset kolaa lunta -30 asteen pakkasessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla myös tyypillisesti suppeasta geeniperimästä johtuvat sairaudet vähenevät. Tämä on tietysti hyvä asia ja toivottava kehityssuunta myös kansantalouden kannalta.
Suomalaisilla on monipuolinen perimä. Oletan että haluat siis rikastaa sukurutsakansojen perimää rikkaalla suomalaisella perimällä. Suomalaisen näkökulmasta kaikki huononee, tulee perimästä johtuvia sukurutsasairauksia, kognitiiviset kyvyt laskee vammaisen tasolle, älykkyys romahtaa jne. Tietysti sukurutsakansojen näkökulmasta homma on päinvastoin.
Ei. Suomalaisuudelle ei ole mitään kiveenhakattuja kriteereitä, se on pelkkä mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Suomalaisuudelle ei ole mitään kiveenhakattuja kriteereitä, se on pelkkä mielikuva.
somalialaisuudella ja syyrialaisuudella on sen sijaan tuhansien vuosien perinteet. ei ihme, että korvaavat muumit.
Voi että, osa paiskoo täyttä soopaa ajattelematta asiaa enempää. Minä olen nähnyt tulevan ja uskon näkyyni. Suomalaiset eivät katoa kansana mihinkään, suomalainen kulttuuri ja kieli pysyvät, vaikka seuraavan 13 vuoden aikana maailmassa tapahtuu isoja myllerryksiä. Suomalaiset eivät kansana mihinkään katoa.
Hyvä jos kuolee pois. Itse rakastan n**kereitä, j*tkuja ja r*yssiä. Myös kiinalaiset on ihan ok, koska Mao ze dong on peised.
N28