Onko yleistäkin ettei 26-vuotias ole käynyt vielä kertaakaan Paapan kapakassa?
Onko yleistäkin ettei 26-vuotias ole käynyt vielä kertaakaan Paapan kapakassa?
Kommentit (30)
Monessa kapakassa olen käynyt mutten siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdotonta että löytyisi jopa eläkeläisiä, jotka eivät ole koskaan käyneet Tampereella.
Meidän suvussa on 32-vuotias, joka ei ole uskovainen, mutta ei ole ikinä käynyt yhdessäkään kapakassa. Hän on vain absolutisti.
Paapassa käy moni kuuntelemassa livemusaa, ilman alkoholia.
Jos kapakoissa kulkisin, niin ikinä en menisi kapakkaan, jolla on noin tyhmä nimi!
Maailman mittakaavassa on varmaan aika yleistä. Tampereella ehkä ei. Kuuluu vähän niin kuin yleissivistykseen. Enimmäkseen kantaväki on kylläkin vanhaa, kuten nimestäkin voi päätellä. Toisaalta sijainti on kätevä ratikan ja bussien kannalta, niin moni käy siellä yhdellä, varsinkin jos on elävää musiikkia tarjolla.
Missä tuo paapan pubi on? Jossain tsadissako?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdotonta että löytyisi jopa eläkeläisiä, jotka eivät ole koskaan käyneet Tampereella.
Meidän suvussa on 32-vuotias, joka ei ole uskovainen, mutta ei ole ikinä käynyt yhdessäkään kapakassa. Hän on vain absolutisti.
Yli 60-vuotiaista eläkeläisistä ei ole ollut kukaan Paapan kapakassa alle 26-vuotiaana. Se avasi ovensa v. 1992.
26 vuotiaana suunnilleen asuin siellä viikonloppuisin. Sitten vuosituhat loppui ja piti aikuistua ja mennä töihin.
Hyvää livemusaa. Yleisö on huonoa, kännisiä yli-ikäisiä akkoja ja buumerisetämiehiä. Yksi baarimokko oli tosi makee.
On yleistä.
Olen itse 52 v enkä ole koskaan aikaisemmin edes kuullut mistään paapan kapakasta.