En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.
En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.
On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.
Kommentit (45)
On sellasia, jotka ihan janojuomana juovat lonkeroa. Siinä kohtaa mä juon vettä.
Onneksi Suomi on vapaa maa, ja jokainen saa päättää, millaisen ihmisen haluaa suhteeseen. Minua alkoholia juovana naisena ei haittaa AP:n kriteerit ollenkaan.
Noihin viintä lipittäviin demariakkoihin ei kannata muutenkaan sekaantua. Ovat meinaan aivan saatanan raskassoutuista sakkia. Niiden kanssa kun on tekemisissä, niin huomaa vitutuksen takia itse lipittävänsä lähinnä kossua. Paljon!
Jaaha, ja mitä me teemme tällä tiedolla? 😂 Tapaile sitten raivoraittiita kuten itsekin olet.
Totta nytkin on pääsiäiseksi varattuna yhteensä 5 dl viiniä miehen kanssa, siitä juodaan 2 lasillista per nuppi, pe meni jo yhdet ja tänään toiset, joten ap:n mielestä ollaan tupla alkoholisteja. Miehelläni on vielä pääsiäisolutkin tuhottavana, jos sattuu sen haluamaan. Varaankin meille ajan suoraan katkolle näiden kosteidenpyhien jälkeen.