Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.

Vierailija
30.03.2024 |

En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.

On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta nytkin on pääsiäiseksi varattuna yhteensä 5 dl viiniä miehen kanssa, siitä juodaan 2 lasillista per nuppi, pe meni jo yhdet ja tänään toiset, joten ap:n mielestä ollaan tupla alkoholisteja. Miehelläni on vielä pääsiäisolutkin tuhottavana, jos sattuu sen haluamaan. Varaankin meille ajan suoraan katkolle näiden kosteidenpyhien jälkeen.

Vierailija
42/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellasia, jotka ihan janojuomana juovat lonkeroa. Siinä kohtaa mä juon vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomi on vapaa maa, ja jokainen saa päättää, millaisen ihmisen haluaa suhteeseen. Minua alkoholia juovana naisena ei haittaa AP:n kriteerit ollenkaan.

Vierailija
44/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin viintä lipittäviin demariakkoihin ei kannata muutenkaan sekaantua. Ovat meinaan aivan saatanan raskassoutuista sakkia. Niiden kanssa kun on tekemisissä, niin huomaa vitutuksen takia itse lipittävänsä lähinnä kossua. Paljon!

Vierailija
45/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, ja mitä me teemme tällä tiedolla? 😂 Tapaile sitten raivoraittiita kuten itsekin olet.