En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniĂ€ lasillisen. đ· En kĂ€ytĂ€ itse ollenkaan.
En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniĂ€ lasillisen. đ· En kĂ€ytĂ€ itse ollenkaan.
On ok, jos esim. HÀissÀ juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitÀÀn.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on vÀhÀn sama kuin se ettÀ halutaan hoikka nainen. Itse olen hoikka, mutta en tapaile miehiÀ jotka ilmoittavat ettÀ heille kÀy vain hoikla nainen.
TÀytyy olla alfojen alfalaatikkoleukamenestyjÀ ettÀ tollaista voi suoraan mennÀ ilmoittamaan naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ni, ÀlÀ tapaile. Suosittelen jotain uskovaisten piiriÀ, mistÀ voit naisen etsiÀ. AA-kerho voisi olla myös hyvÀ?
Sulla on alkoholiongelma
Ei ole. Se, ettÀ aion esim. huomenna ottaa karitsan kanssa lasin punaviiniÀ. Tai viikolla otin risoton kanssa lasin viiniÀ, ei tee minulle alkoholiongelmaa. Mutta sellaisella henkilöllÀ on aivan taatusti alkoholiongelma, joka ei pysty sietÀmÀÀn jos kumppani kerran viikossa vaikka ruuan kanssa juo lasin viiniÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on vÀhÀn sama kuin se ettÀ halutaan hoikka nainen. Itse olen hoikka, mutta en tapaile miehiÀ jotka ilmoittavat ettÀ heille kÀy vain hoikla nainen.
Hoikla?
Ap
Tuo selvittikin oleellisen sinusta đ
Muista kertoa tuo heti alkuun naiselle jonka aiot tavata.
Itse en huolisi raitista miestÀ, sillÀ otan itse ja parasta ryyppyseuraa on oma mies. Pian lÀhdetÀÀn pÀivÀkÀvelylle ja ehkÀ kantiksen terassilla otetaan oluet. Aaah.
Naiset on aivan v tun litrahuulia nykyÀÀn.
Jokaisella on oikeus valita sellainen kumppani kuin haluaa, mutta miksi pidÀt yhtÀ lasillista viiniÀ viikossa ongelmallisena? Tuohan on varsin pieni mÀÀrÀ.
Vierailija kirjoitti:
No tÀmÀ juuri. Itse tÀytÀn paljon vaatimuksia. Mutta ei minua kiinnosta mitkÀÀn ehtojen sanelijat. Se kertoo kontrolloinnista, mikÀ ei ole minkÀÀn luokan vetovoimatekijÀ.
Jopas nyt. Lasillinen viiniÀ on yksi vitsi. Ei heitÀ puoleen ei toiseen. Miksi pitÀÀ nipottaa, ei ihan tervettÀ tuokaan.
SehÀn on ihan ok vaatimus. MinÀ en tykkÀÀ kÀnnisistÀ ihmisistÀ yhtÀÀn, joten mies saa juoda maks yhden per ilta mun seurassa ja maks kaksi kertaa viikossa sen yhden. Jos tahtoo enempi, mars kavereilleen ja sit seuraavana pÀivÀnÀ vasta selvÀnÀ kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Itse en juo viikottain, mutta absolutistit ovat sellaisia nipottaja, etten koske teihin.
Olen kaikin tavoin absolutisti, en syö edes leivoksia enkÀ karkkeja, koska ne maistuivat mielestÀni huonolta. Maailmaani on avartanut kirjat, kielet ja musiikin sÀveltÀminen, ei nipottaminen.
Mies1976
Ok, kiitos tiedosta. TÀmÀ on sinun oikeutesi. Onnea naisen etsintÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikla?
Ap
Absolutisti kirjoitusvirheistÀ huomauttelija, juose kovaa.
VielÀ pahempi jos ei Àly riitÀ pienten kirjoitusvirheiden korjaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
SehÀn on ihan ok vaatimus. MinÀ en tykkÀÀ kÀnnisistÀ ihmisistÀ yhtÀÀn, joten mies saa juoda maks yhden per ilta mun seurassa ja maks kaksi kertaa viikossa sen yhden. Jos tahtoo enempi, mars kavereilleen ja sit seuraavana pÀivÀnÀ vasta selvÀnÀ kotiin.
You must be fun at parties.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onneksesi raittiita nsisia löytyy paljon. Mutta yritÀpÀ löytÀÀ raitis mies!
Raittiin miehen saaminen on ÀÀrimmÀisen helppoa, koska heitÀ on paljon ja naiset eivÀt halua raittiita miehiÀ.
Ei. ToisinpÀin on vaikeanpaa.
AA-kerhosta vois löytyĂ€ tĂ€ysin raittiita naisia đ
Sitten kannattaa uskovaiset naiset unohtaa. Uskovaiset ovat huumeidenkÀyttÀjiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raittiin miehen saaminen on ÀÀrimmÀisen helppoa, koska heitÀ on paljon ja naiset eivÀt halua raittiita miehiÀ.
Voisin sanoa nÀin suunnilleen 100 miestÀ opiskeluista, harrastuksista ja töistÀ tuntevana, ettÀ vÀhintÀÀn 80% heistÀ juo, jos ei nyt ihan joka viikonloppu niin ainakin kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon? MissÀ muka? Ei ole koskaan osunut omalle kohdalle, lÀhinnÀ vaan sellaisia jotka suhtautuvat huvittuneesti jos kerron etten vÀlitÀ alkoholista. VÀlillÀ tekisi mieli valehdella alkoholinkÀytöstÀ kun tietÀÀ jo etukÀteen miten siihen suhtaudutaan. Ja ai ettÀ ÀrsyttÀÀ tuo tÀssÀkin ketjussa nÀhtÀvillÀ oleva oletus, ettÀ kaikki raittiit olisivat jotain uskiksia tai toipuneita alkoholisteja. Siis miten ihmisillÀ voi olla noin kapea maailmankuva?
Hoikla?
Ap