Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniĂ€ lasillisen. đŸ· En kĂ€ytĂ€ itse ollenkaan.

Vierailija
30.03.2024 |

En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniĂ€ lasillisen. đŸ· En kĂ€ytĂ€ itse ollenkaan.

On ok, jos esim. HÀissÀ juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitÀÀn.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ on vÀhÀn sama kuin se ettÀ halutaan hoikka nainen. Itse olen hoikka, mutta en tapaile miehiÀ jotka ilmoittavat ettÀ heille kÀy vain hoikla nainen.

Hoikla?

Ap

Vierailija
22/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ on vÀhÀn sama kuin se ettÀ halutaan hoikka nainen. Itse olen hoikka, mutta en tapaile miehiÀ jotka ilmoittavat ettÀ heille kÀy vain hoikla nainen.

TĂ€ytyy olla alfojen alfalaatikkoleukamenestyjĂ€ ettĂ€ tollaista voi suoraan mennĂ€ ilmoittamaan naiselle. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ni, ÀlÀ tapaile. Suosittelen jotain uskovaisten piiriÀ, mistÀ voit naisen etsiÀ. AA-kerho voisi olla myös hyvÀ?

Sulla on alkoholiongelma

Ei ole. Se, ettÀ aion esim. huomenna ottaa karitsan kanssa lasin punaviiniÀ. Tai viikolla otin risoton kanssa lasin viiniÀ, ei tee minulle alkoholiongelmaa. Mutta sellaisella henkilöllÀ on aivan taatusti alkoholiongelma, joka ei pysty sietÀmÀÀn jos kumppani kerran viikossa vaikka ruuan kanssa juo lasin viiniÀ!

Vierailija
24/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikla?

Ap

Tuo selvittikin oleellisen sinusta 😁

Vierailija
25/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muista kertoa tuo heti alkuun naiselle jonka aiot tavata.

Itse en huolisi raitista miestÀ, sillÀ otan itse ja parasta ryyppyseuraa on oma mies. Pian lÀhdetÀÀn pÀivÀkÀvelylle ja ehkÀ kantiksen terassilla otetaan oluet. Aaah.

Vierailija
26/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naiset on aivan v tun litrahuulia nykyÀÀn.

Vierailija
27/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus valita sellainen kumppani kuin haluaa, mutta miksi pidÀt yhtÀ lasillista viiniÀ viikossa ongelmallisena? Tuohan on varsin pieni mÀÀrÀ.

Vierailija
28/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tÀmÀ juuri. Itse tÀytÀn paljon vaatimuksia. Mutta ei minua kiinnosta mitkÀÀn ehtojen sanelijat. Se kertoo kontrolloinnista, mikÀ ei ole minkÀÀn luokan vetovoimatekijÀ.

Vierailija
29/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jopas nyt. Lasillinen viiniÀ on yksi vitsi. Ei heitÀ puoleen ei toiseen. Miksi pitÀÀ nipottaa, ei ihan tervettÀ tuokaan.

Vierailija
30/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SehĂ€n on ihan ok vaatimus. MinĂ€ en tykkÀÀ kĂ€nnisistĂ€ ihmisistĂ€ yhtÀÀn, joten mies saa juoda maks yhden per ilta mun seurassa ja maks kaksi kertaa viikossa sen yhden. Jos tahtoo enempi, mars kavereilleen ja sit seuraavana pĂ€ivĂ€nĂ€ vasta selvĂ€nĂ€ kotiin. 

Vierailija
31/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

đŸ˜ą

Vierailija
32/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Itse en juo viikottain, mutta absolutistit ovat sellaisia nipottaja, etten koske teihin.

Olen kaikin tavoin absolutisti, en syö edes leivoksia enkĂ€ karkkeja, koska ne maistuivat mielestĂ€ni huonolta. Maailmaani on avartanut kirjat, kielet ja musiikin sĂ€veltĂ€minen, ei nipottaminen. 

Mies1976

Vierailija
33/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ok, kiitos tiedosta. TÀmÀ on sinun oikeutesi. Onnea naisen etsintÀÀn.

Vierailija
34/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikla?

Ap

Absolutisti kirjoitusvirheistÀ huomauttelija, juose kovaa.

VielÀ pahempi jos ei Àly riitÀ pienten kirjoitusvirheiden korjaamiseen.

Vierailija
35/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SehĂ€n on ihan ok vaatimus. MinĂ€ en tykkÀÀ kĂ€nnisistĂ€ ihmisistĂ€ yhtÀÀn, joten mies saa juoda maks yhden per ilta mun seurassa ja maks kaksi kertaa viikossa sen yhden. Jos tahtoo enempi, mars kavereilleen ja sit seuraavana pĂ€ivĂ€nĂ€ vasta selvĂ€nĂ€ kotiin. 

You must be fun at parties.

Vierailija
36/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onneksesi raittiita nsisia löytyy paljon. Mutta yritÀpÀ löytÀÀ raitis mies!

Raittiin miehen saaminen on ÀÀrimmÀisen helppoa, koska heitÀ on paljon ja naiset eivÀt halua raittiita miehiÀ.

Ei. ToisinpĂ€in on vaikeanpaa. 

Vierailija
37/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

AA-kerhosta vois löytyĂ€ tĂ€ysin raittiita naisia 😁

Vierailija
38/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sitten kannattaa uskovaiset naiset unohtaa. Uskovaiset ovat huumeidenkÀyttÀjiÀ.

Vierailija
39/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raittiin miehen saaminen on ÀÀrimmÀisen helppoa, koska heitÀ on paljon ja naiset eivÀt halua raittiita miehiÀ.

Voisin sanoa nÀin suunnilleen 100 miestÀ opiskeluista, harrastuksista ja töistÀ tuntevana, ettÀ vÀhintÀÀn 80% heistÀ juo, jos ei nyt ihan joka viikonloppu niin ainakin kerran kuussa.

Vierailija
40/45 |
30.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon? MissÀ muka? Ei ole koskaan osunut omalle kohdalle, lÀhinnÀ vaan sellaisia jotka suhtautuvat huvittuneesti jos kerron etten vÀlitÀ alkoholista. VÀlillÀ tekisi mieli valehdella alkoholinkÀytöstÀ kun tietÀÀ jo etukÀteen miten siihen suhtaudutaan. Ja ai ettÀ ÀrsyttÀÀ tuo tÀssÀkin ketjussa nÀhtÀvillÀ oleva oletus, ettÀ kaikki raittiit olisivat jotain uskiksia tai toipuneita alkoholisteja. Siis miten ihmisillÀ voi olla noin kapea maailmankuva?