Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.

Vierailija
30.03.2024 |

En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.

On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän sama kuin se että halutaan hoikka nainen. Itse olen hoikka, mutta en tapaile miehiä jotka ilmoittavat että heille käy vain hoikla nainen.

Hoikla?

Ap

Vierailija
22/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän sama kuin se että halutaan hoikka nainen. Itse olen hoikka, mutta en tapaile miehiä jotka ilmoittavat että heille käy vain hoikla nainen.

Täytyy olla alfojen alfalaatikkoleukamenestyjä että tollaista voi suoraan mennä ilmoittamaan naiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ni, älä tapaile. Suosittelen jotain uskovaisten piiriä, mistä voit naisen etsiä. AA-kerho voisi olla myös hyvä?

Sulla on alkoholiongelma

Ei ole. Se, että aion esim. huomenna ottaa karitsan kanssa lasin punaviiniä. Tai viikolla otin risoton kanssa lasin viiniä, ei tee minulle alkoholiongelmaa. Mutta sellaisella henkilöllä on aivan taatusti alkoholiongelma, joka ei pysty sietämään jos kumppani kerran viikossa vaikka ruuan kanssa juo lasin viiniä!

Vierailija
24/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikla?

Ap

Tuo selvittikin oleellisen sinusta 😁

Vierailija
25/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kertoa tuo heti alkuun naiselle jonka aiot tavata.

Itse en huolisi raitista miestä, sillä otan itse ja parasta ryyppyseuraa on oma mies. Pian lähdetään päiväkävelylle ja ehkä kantiksen terassilla otetaan oluet. Aaah.

Vierailija
26/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on aivan v tun litrahuulia nykyään.

Vierailija
27/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus valita sellainen kumppani kuin haluaa, mutta miksi pidät yhtä lasillista viiniä viikossa ongelmallisena? Tuohan on varsin pieni määrä.

Vierailija
28/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä juuri. Itse täytän paljon vaatimuksia. Mutta ei minua kiinnosta mitkään ehtojen sanelijat. Se kertoo kontrolloinnista, mikä ei ole minkään luokan vetovoimatekijä.

Vierailija
29/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas nyt. Lasillinen viiniä on yksi vitsi. Ei heitä puoleen ei toiseen. Miksi pitää nipottaa, ei ihan tervettä tuokaan.

Vierailija
30/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan ok vaatimus. Minä en tykkää kännisistä ihmisistä yhtään, joten mies saa juoda maks yhden per ilta mun seurassa ja maks kaksi kertaa viikossa sen yhden. Jos tahtoo enempi, mars kavereilleen ja sit seuraavana päivänä vasta selvänä kotiin. 

Vierailija
31/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😢

Vierailija
32/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Itse en juo viikottain, mutta absolutistit ovat sellaisia nipottaja, etten koske teihin.

Olen kaikin tavoin absolutisti, en syö edes leivoksia enkä karkkeja, koska ne maistuivat mielestäni huonolta. Maailmaani on avartanut kirjat, kielet ja musiikin säveltäminen, ei nipottaminen. 

Mies1976

Vierailija
33/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos tiedosta. Tämä on sinun oikeutesi. Onnea naisen etsintään.

Vierailija
34/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikla?

Ap

Absolutisti kirjoitusvirheistä huomauttelija, juose kovaa.

Vielä pahempi jos ei äly riitä pienten kirjoitusvirheiden korjaamiseen.

Vierailija
35/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan ok vaatimus. Minä en tykkää kännisistä ihmisistä yhtään, joten mies saa juoda maks yhden per ilta mun seurassa ja maks kaksi kertaa viikossa sen yhden. Jos tahtoo enempi, mars kavereilleen ja sit seuraavana päivänä vasta selvänä kotiin. 

You must be fun at parties.

Vierailija
36/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onneksesi raittiita nsisia löytyy paljon. Mutta yritäpä löytää raitis mies!

Raittiin miehen saaminen on äärimmäisen helppoa, koska heitä on paljon ja naiset eivät halua raittiita miehiä.

Ei. Toisinpäin on vaikeanpaa. 

Vierailija
37/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA-kerhosta vois löytyä täysin raittiita naisia 😁

Vierailija
38/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kannattaa uskovaiset naiset unohtaa. Uskovaiset ovat huumeidenkäyttäjiä.

Vierailija
39/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raittiin miehen saaminen on äärimmäisen helppoa, koska heitä on paljon ja naiset eivät halua raittiita miehiä.

Voisin sanoa näin suunnilleen 100 miestä opiskeluista, harrastuksista ja töistä tuntevana, että vähintään 80% heistä juo, jos ei nyt ihan joka viikonloppu niin ainakin kerran kuussa.

Vierailija
40/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon? Missä muka? Ei ole koskaan osunut omalle kohdalle, lähinnä vaan sellaisia jotka suhtautuvat huvittuneesti jos kerron etten välitä alkoholista. Välillä tekisi mieli valehdella alkoholinkäytöstä kun tietää jo etukäteen miten siihen suhtaudutaan. Ja ai että ärsyttää tuo tässäkin ketjussa nähtävillä oleva oletus, että kaikki raittiit olisivat jotain uskiksia tai toipuneita alkoholisteja. Siis miten ihmisillä voi olla noin kapea maailmankuva?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan