Onko makaroni Xtra margariinilla ja suolalla sopiva päivällinen lapselle, muuhun ei työttömällä ole varaa leikkauksien jälkeen....
Onko makaroni Xtra margariinilla ja suolalla sopiva päivällinen lapselle, muuhun ei työttömällä ole varaa leikkauksien jälkeen....
Ensi kuusta alkaen leikkauksien jälkeen jää vain 100€ 3 ihmisen ruokiin. 😭
Kommentit (92)
https://www.google.com/search?q=vauva+onko+xtra
Bannatkaa jo tämä sekopää. Ilmiantakaa spämmistä.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan lapset jotka ei käy päiväkodissa saavat alikehittyneet sosiaaliset taidot.
Taitaa olla että olet vain laiska, jos päätöksesi tuottaa lapsillesi epäterveellisen ja sosiaalisesti heikomman elämän
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa vaan riippuu täysin kodista. Monissa kodissa saa paremmat sosiaaliset taidot. Sehän riippuu aivan siitä, mitä lasten kanssa kotona tekee ja miten kommunikoi. Kotihoito ei tarkoita virikkeetöntä ja antisosiaalista ympäristöä, tai jos näin on, on epäonnistunut.
Ruoka-asiaan; kyllähän sossusta edelleen saa toimeentulotukea ne, joilla ei mitään jää käteen. Makaroni ei ole ravitseva ruoka yksinään.
Joku tuntuu tykkäävän vähän liikaa Xtrasta... XD Montako keskustelua meinaat tänään vielä aloittaa tästä aiheesta
Ei ole. Lapsi/lapset huostaanotettava välittömästi että mamma pääsee työelämään ja saa elämänsyrjästä kiinni jotta voi ihan itse elättää ja ruokkia lapsensa paremmilla eväillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
töihi
En ole töihin menossa kun olen kotiäitinä kahdelle rakkaalle lapselleni.
ap
Viimeksi lapsia oli 3, ei sulla lapsia edes ole.
Miten voikin hän olla noin sekaisin, lapsia muka on, ja lapsi määrä vaihtelee joka kirjoituksessa. Kovin on vahva lääkitys päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
töihi
En ole töihin menossa kun olen kotiäitinä kahdelle rakkaalle lapselleni.
ap
Viimeksi lapsia oli 3, ei sulla lapsia edes ole.
Synnytyin 3 rakkaan lapsen pari kuukautta sitten
Ap
Näinhän se menee