Miten olette saaneet lisätuloja työn ohella?
Rahat ei riitä enää edes minimielämiseen 3 hengen perheessä, palkasta huolimatta, joten vinkkejä kaivataan lisätuloihin. Fyysisiä hommia en voi tehdä sairauteni vuoksi. Miten olette saaneet lisätuloja työn ohessa?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurolla tai kahdella, ehkä vitosella. Myy sitten pois kympillä kahdella tai kolmella. Pienistä summista kerää vuodessa ison potin jos ei heti hassaa kaikkea pois. Osan voi sitten vaikka sijoittaakin jos jää laskujen jälkeen ylimääräistä. 30 vuoden kokemus, tiedän mistä puhun. Ei sovi laiskoille eikä tyhmille. Saa käyttää, ei ole pakko.
Myy pois? Aika lapsellinen olet, kun kuvittelet että kaikelle löytyy tuosta vaan ostaja, joka on valmis maksamaan 10 kertaa tuotteen ostohinnan. Tuolla on torit ja muut täynnä myytävää kamaa vaikka ostajaa.
Missä kohtaa sanoin että kaikelle löytyy ostaja tuosta vaan? 30 vuoden kokemus, tiedän mistä puhun. Jos et osaa, älä arvostele ihmistä joka osaa.
Siinä kohtaa, kun väitit, että osto-myyntitoiminta on nopeampaa tienaamista kuin sijoittaminen. 30 vuoden kokemus ei hyödytä mitään, jos ei tajua realiteetteja siitä huolimatta.
Voisit ommella jos kerran osaat, jokin käsityö ja myyntiin vaikka toriin tai etsyyn. En tiiä mikä menisi hyvin, lasten hatut, nuken tms ehkä?
Miten tuollaiset on päässeet elämässä alkuun
Sijoittamalla fiksusti :) Sinullakin olisi jo miljoonaomaisuus, jos olisit sijoittanut etkä tuhlannut 30 vuotta elämästäsi pikkukrääsälla ropsia tienaamiseen.
Ostat lahjoituskirppareilta 0,50 -2 eurolla kotimaista lasia ja myyt netissä 20-50 eurolla.
mene auttamaan jotain vanhusta. siivous. kaupassakäynti. ruuanlaitto. ikkunanpesu ym, 10-15 e tunti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan pikkuropoja gallup vastailuista. Minuutista saa 10 senttinen srvidta pisteitä. Kuukaudessa saan 10-20 euron edestä lahjakortteja. Oon vain yhdessä mutta näitä on useita. Mitä ap osaat? Missä olet lahjakas?
Missään en ole lahjakas tai hyvä. Osaan tehdä nettisivuja, mutta en tiedä mistä löytäisin asiakkaita. Ja hinnoittelu on vaikeaa. Osaan myös ommella. Löydän jollain tasolla muille ideoita, mutta itselleni en. Ap
Osaat tehdä nettisivuja? Sellaisia ammattilaatuisia vai jotain kotikutoisia "minun blogini" sivuja? Jos ensinmainittu, ei muuta kuin sähköposti laulamaan pienille aloitteleville firmoille jne.
Olen parille ystävälle tehnyt ja niitä on kehuttu. Mielestäni ammattilaatuisia. Näiden ystävien ystävät ovat kysyneet tekisinkö heillekin, mutta yhteydenottoja minulle asti ei ole tullut. Kaikilla on rahat tiukalla. Haluaisin auttaa muita ihmisiä tekemällä sivuja, mutta tarvitsen itsekin rahaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisit ommella jos kerran osaat, jokin käsityö ja myyntiin vaikka toriin tai etsyyn. En tiiä mikä menisi hyvin, lasten hatut, nuken tms ehkä?
Jos tavoite on tienata rahaa eikä tuhlata sitä, käsitöiden myyminen ei ole vaihtoehtoa. Käsitöissä materiaalit maksavat sen verran, että hinnan pitäisi olla aika korkea ennen kuin myynti on kannatavaa. Ja harva on valmis ostamaan esim. lasten hatun hintaan 45e+postikulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan pikkuropoja gallup vastailuista. Minuutista saa 10 senttinen srvidta pisteitä. Kuukaudessa saan 10-20 euron edestä lahjakortteja. Oon vain yhdessä mutta näitä on useita. Mitä ap osaat? Missä olet lahjakas?
Missään en ole lahjakas tai hyvä. Osaan tehdä nettisivuja, mutta en tiedä mistä löytäisin asiakkaita. Ja hinnoittelu on vaikeaa. Osaan myös ommella. Löydän jollain tasolla muille ideoita, mutta itselleni en. Ap
Osaat tehdä nettisivuja? Sellaisia ammattilaatuisia vai jotain kotikutoisia "minun blogini" sivuja? Jos ensinmainittu, ei muuta kuin sähköposti laulamaan pienille aloitteleville firmoille jne.
Olen parille ystävälle tehnyt ja niitä on kehuttu. Mielestäni ammattilaatuisia. Näiden ystävien ystävät ov
Ei kukaan tule sinulle töitä kotiin tarjomaan. Sinun pitää myydä osaamistasi, jos haluat sillä tienata. Nykypäivänä ei pärjää, jos ei ole aktiivinen tarjoamaan itseään ja osaamistaan.
Myyntiehdotuksissa kannatta huomoida sekin, että myyntituotto on verotettavaa tuloa.
Helpoiten tienaa ottamalla jonkin sivutyön iltoihin tai viikonloppuun.
Nettisivujen tekijät markkinoivat itseään somessa. Ensin tosin pitää olla omat nettisivut, joilla todistaa osaamisensa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sivutyö on myös varma tapa saada sovittu palkka. Myyntijutut yms. ovat aina enemmän tai vähemmän arpapeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjausompelua?
Korjausomelusta ei saa juurikaan mitään. Pitäisi olla teollisuusompelukone, jotta saa vahvan hyvälaatuisen tikin. Olen opiskellut alaa. En ole ap.
Youtubeen voi tehdä kanavan ja siellä touhuta tai höpöttää niitä näitä. Ei oo rima korkealla kun joku niilo22 siellä kerää katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä väitän että sijoittamalla fiksusti tienaa paljon helpommin. Kerran kun tekee sijoituksen niin tuloa tulee tasaisesti tulevaisuudessa, eikä tarvitse myöhemmin käyttää aikaa tienaamisen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurolla tai kahdella, ehkä vitosella. Myy sitten pois kympillä kahdella tai kolmella. Pienistä summista kerää vuodessa ison potin jos ei heti hassaa kaikkea pois. Osan voi sitten vaikka sijoittaakin jos jää laskujen jälkeen ylimääräistä. 30 vuoden kokemus, tiedän mistä puhun. Ei sovi laiskoille eikä tyhmille. Saa käyttää, ei ole pakko.
Myy pois? Aika lapsellinen olet, kun kuvittelet että kaikelle löytyy tuosta vaan ostaja, joka on valmis maksamaan 10 kertaa tuotteen ostohinnan. Tuolla on torit ja muut täynnä myytävää kamaa vaikka ostajaa.
Missä kohtaa sanoin että kaikelle löytyy ostaja tuosta vaan? 30 vuoden kokemus, tiedän mistä puhun. Jos et osaa, älä arvostele ihmistä joka osaa.
Siinä kohtaa, kun väitit, että osto-myyntitoiminta on nopeampaa tienaamista kuin sijo
Ootko sinä joku apukoululainen?
Vierailija kirjoitti:
Retrokankaista kun ompelee jotain käyttötekstiiliä niin saa kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaiset on päässeet elämässä alkuun
Sijoittamalla fiksusti :) Sinullakin olisi jo miljoonaomaisuus, jos olisit sijoittanut etkä tuhlannut 30 vuotta elämästäsi pikkukrääsälla ropsia tienaamiseen.
Mistä tiedät että ei jo ole?