Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette saaneet lisätuloja työn ohella?

Vierailija
29.03.2024 |

Rahat ei riitä enää edes minimielämiseen 3 hengen perheessä, palkasta huolimatta, joten vinkkejä kaivataan lisätuloihin. Fyysisiä hommia en voi tehdä sairauteni vuoksi. Miten olette saaneet lisätuloja työn ohessa?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL:n lastenvahtikeikat. Marjojen poiminta.

Vierailija
42/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeeni lisäksi saan lisäroposia myymällä kirpputoripöydällä tekemiäni käsitöitä, ompeluksia ja muuta sälää.

Tätä olen myös miettinyt, mutta meillä päin kirpputoripöytämaksut on ihan älyttömiä. Jääkö siitä itselle mitään vaivanpalkkaa? Se kirpputorihomma vie aikaa, plus käsitöiden tekeminen. Ehkä pitäisi riskillä kokeilla. Ap

Rahan tienaaminen vie aikaa. Ei ole olemassa keinoa saada rahaa käyttämättä siihen yhtään aikaa. 

Eikä vie. Ainakin minä tientaan nukkuessanikin. Kun vain tietää mitä tekee niin tienaaminenkin automatisoituu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeeni lisäksi saan lisäroposia myymällä kirpputoripöydällä tekemiäni käsitöitä, ompeluksia ja muuta sälää.

Tätä olen myös miettinyt, mutta meillä päin kirpputoripöytämaksut on ihan älyttömiä. Jääkö siitä itselle mitään vaivanpalkkaa? Se kirpputorihomma vie aikaa, plus käsitöiden tekeminen. Ehkä pitäisi riskillä kokeilla. Ap

Meilläpäin kirppiksellä pöytä+vaaterekki maksaa 45€/vko, päälle yrittäjä ottaa 5% myyntitulosta.

Aika paljon saat myydä, että edes kirpparipaikan hinta tulee tienatuksi.

Ei ole mitään järkeä maksaa kauppapaikasta, se on menetettyä rahaa ensimmäisestä päivästä lähtien. On ilmaisia paikkoja ja alustoja sekä tosi edullisia.

Vierailija
44/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pelannut nettipokeria, mutta se vie paljon aikaa etenkin jos pelaa turnauksia eikä käteispelejä. Lisäksi pitää muistaa että ei kaikki kykene voittamaan, toiset häviävät kaikki rahansa. Itse olen aloittanut ilmaispeleillä jossa jättimäärä osallistujia ja sijouttunut parhaiden joukkoon, josta olen saanut turnauslipun tai käteistä millä olen lipun hankkinut. Parasta tässä on että kun järjestäjällä on ETA-lisenssi, niin voitot on verottomia koska pokeri katsotaan arvonnaksi eikä palkkatuloksi tai pääomatuloksi. Olen kuitenkin tienannut kaikkea 200-1500 usd välillä kuukaudessa ilman että alun perin olen käyttänyt omaa rahaani.

Toisaalta olen myös tehnyt niin että olen ostanut kierrätyskeskuksista ja kirpputoreilta ja netin kauttaa halvalla tiettyjä tavaroita ja myynyt ne sitten voitolla kirppareilla yms. Verot näistä voitoista pitäisi maksaa jos tavarat on hankkinut tätä varten, mutta en tietenkään ole verottajalle mitään kertonut. Nyt tosin astui voimaan laki että tuollaisten alustojen kuten Torin yms. pitää ilmoittaa verottajalle jos tietyllä summalla myy tavaroita tai jos kauppoja on tietty määrä kuukaudesta. Itse kuitenkin lähinnä myyn avoimilla kirpputoreilla näitä juttuja tai sitten jonkun facen kautta löydän ostajat.

Välillä myös valvon tuttujen vähän isompia lapsia niin että saan maksun käteisenä.

Vierailija
45/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijoittamalla palkasta säästämiäni rahoja.

Tämä on ajallisesti se tehokkain tapa. Raha tuottaa itsenäisesti ilman, että tarvitsee kutoa sukkaa tms. saadakseen pari euroa. 

No ei kyllä tasan ole 😄. Nopein ja tehokkain tapa on ostaa halvalla ja myydä kalliimmalla. Voit päivässä saada tuurilla jopa 50€ voittoa. Jos apn rahat eivät riitä elämiseen, mistä hän sijoittaa? Ei taida isoja summia riittää siihen että päivässä tai edes kuukaudessa saisi sijoittamalla käyttörahaa 50€ muihin laskuihin. Ei rahapulassa ole aikaa odottaa kymmentä vuotta. Melkoinen "taloustaituri" sinäkin olet neuvomaan.

Sijoittamalla voin tienata vaikka 5 000€ tekemättä muuta kuin yhden kerran s

Äläpä hauku muita ääliöiksi, kun oma ideasi oli OSTAA tavaroita. Milläs meinasti ostaa, jos rahat eivät riitä elämiseen? 

Vierailija
46/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin kirppiksellä pöytä+vaaterekki maksaa 45€/vko, päälle yrittäjä ottaa 5% myyntitulosta.

Aika paljon saat myydä, että edes kirpparipaikan hinta tulee tienatuksi.

Ja tän takia kirppistavaroiden hinnat on nykyään älyttömiä. 

Ja sen takia kauppa ei käy.

Vierailija
47/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit lukea käsikirjoituksia kustantamoihin ja kirjoittaa niistä lausuntoja 300e/kpl.

Vierailija
48/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntiä etätyönä. 

Vierailija
49/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tämä kuvilla kommunikoiva lapsi, joka ei tajua, että

1. tuotteita ei voi ostaa ilman rahaa

2. tuotteiden myyminen ei automaattisesti tapahdu päivissä tai edes viikoissa

Vierailija
50/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan pikkuropoja gallup vastailuista. Minuutista saa 10 senttinen srvidta pisteitä. Kuukaudessa saan 10-20 euron edestä lahjakortteja. Oon vain yhdessä mutta näitä on useita. Mitä ap osaat? Missä olet lahjakas? 

Missään en ole lahjakas tai hyvä. Osaan tehdä nettisivuja, mutta en tiedä mistä löytäisin asiakkaita. Ja hinnoittelu on vaikeaa. Osaan myös ommella. Löydän jollain tasolla muille ideoita, mutta itselleni en. Ap

Vierailija
51/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ajallisesti se tehokkain tapa. Raha tuottaa itsenäisesti ilman, että tarvitsee kutoa sukkaa tms. saadakseen pari euroa. 

No ei kyllä tasan ole 😄. Nopein ja tehokkain tapa on ostaa halvalla ja myydä kalliimmalla. Voit päivässä saada tuurilla jopa 50€ voittoa. Jos apn rahat eivät riitä elämiseen, mistä hän sijoittaa? Ei taida isoja summia riittää siihen että päivässä tai edes kuukaudessa saisi sijoittamalla käyttörahaa 50€ muihin laskuihin. Ei rahapulassa ole aikaa odottaa kymmentä vuotta. Melkoinen "taloustaituri" sinäkin olet neuvomaan.

Kun olet niin nero näissä talousasioissa niin kerropa, millä rahalla se ap ostaa myytäviä tuotteita, jos ei ole edes 20€/kk l

Eurolla tai kahdella, ehkä vitosella. Myy sitten pois kympillä kahdella tai kolmella.  Pienistä summista kerää vuodessa ison potin jos ei heti hassaa kaikkea pois. Osan voi sitten vaikka sijoittaakin jos jää laskujen jälkeen ylimääräistä. 30 vuoden kokemus, tiedän mistä puhun. Ei sovi laiskoille eikä tyhmille. Saa käyttää, ei ole pakko.

Vierailija
52/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä saan pikkuropoja gallup vastailuista. Minuutista saa 10 senttinen srvidta pisteitä. Kuukaudessa saan 10-20 euron edestä lahjakortteja. Oon vain yhdessä mutta näitä on useita. Mitä ap osaat? Missä olet lahjakas? 

Missään en ole lahjakas tai hyvä. Osaan tehdä nettisivuja, mutta en tiedä mistä löytäisin asiakkaita. Ja hinnoittelu on vaikeaa. Osaan myös ommella. Löydän jollain tasolla muille ideoita, mutta itselleni en. Ap

Osaat tehdä nettisivuja? Sellaisia ammattilaatuisia vai jotain kotikutoisia "minun blogini" sivuja? Jos ensinmainittu, ei muuta kuin sähköposti laulamaan pienille aloitteleville firmoille jne. 

Vierailija
53/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijoittamalla voin tienata vaikka 5 000€ tekemättä muuta kuin yhden kerran siirron pankkitililtä sijoituskohteeseen. Haluan nä

5000e nettovoitot osinkoina ja/tai arvonnousuna vaatii keskimäärin 150 000-250 000 e salkun.

Vierailija
54/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata pöytiä vuokrata, ilmaisia myyntipaikkoja löytyy netistä. Postitus onnistuu työmatkoilla ja kauppareissuilla.

Vierailija
55/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin vaimon pilllllua läskille ja laitoin kuvat nettiin.

Vierailija
56/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurolla tai kahdella, ehkä vitosella. Myy sitten pois kympillä kahdella tai kolmella.  Pienistä summista kerää vuodessa ison potin jos ei heti hassaa kaikkea pois. Osan voi sitten vaikka sijoittaakin jos jää laskujen jälkeen ylimääräistä. 30 vuoden kokemus, tiedän mistä puhun. Ei sovi laiskoille eikä tyhmille. Saa käyttää, ei ole pakko.

Myy pois? Aika lapsellinen olet, kun kuvittelet että kaikelle löytyy tuosta vaan ostaja, joka on valmis maksamaan 10 kertaa tuotteen ostohinnan. Tuolla on torit ja muut täynnä myytävää kamaa vaikka ostajaa. 

Vierailija
57/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjausompelua?

Vierailija
58/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijoittamalla voin tienata vaikka 5 000€ tekemättä muuta kuin yhden kerran s

Missä kohtaa tuossa puhuttiin jotain osakkeista? Sijoittaa voi muillakin tavoin kuin jotain salkkuja ostamalla. 

Vierailija
59/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy pois? Aika lapsellinen olet, kun kuvittelet että kaikelle löytyy tuosta vaan ostaja, joka on valmis maksamaan 10 kertaa tuotteen ostohinnan. Tuolla on torit ja muut täynnä myytävää kamaa vaikka ostajaa. 

Missä kohtaa sanoin että kaikelle löytyy ostaja tuosta vaan? 30 vuoden kokemus, tiedän mistä puhun. Jos et osaa, älä arvostele ihmistä joka osaa.

Vierailija
60/102 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eurolla tai kahdella, ehkä vitosella. Myy sitten pois kympillä kahdella tai kolmella.  Pienistä summista kerää vuodessa ison potin jos ei heti hassaa kaikkea pois. Osan voi sitten vaikka sijoittaakin jos jää laskujen jälkeen ylimääräistä. 30 vuoden kokemus, tiedän mistä puhun. Ei sovi laiskoille eikä tyhmille. Saa käyttää, ei ole pakko."

Tai sitten jättää turhat ostelut ja kokoaa niistä eurosta tai kahdesta muutan kympin, jotka laittaa poikimaan ihan itsekseen. Ei sovi tyhmille, mutta laiskoille sopii, koska rahaa tekee rahaa ihan itsekseen ilman mitään rasittavaa kaupantekorumbaa av, yv nönnönnöö viesteineen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi