Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla sanoa miehelle että haluan erota

Vierailija
29.03.2024 |

Suhteessa ei muuta vikaa kuin se etten koe rakastavani enää ja haluaisin olla vaan yksin. Onko kukaan muu ollut tällaisessa tilanteessa ja miten ratkaisit sen? En haluaisi loukata miestä joka on ilmeisesti ihan tyytyväinen suhteeseemme vaikka se onkin kuin kämppissuhde tätä nykyä. 

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä tekstiviesti 

Vierailija
2/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä tekstiviesti 

Ei mitään tekstiviestiä vaan ole kohtelian kerro naamatusten - se on reilua, ethän halua olla mulkku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololoo

Vierailija
4/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies uskalsi sanoa minulle, ettei halua jatkaa yhdessä. Pari tuntua myöhemmin jo pyysi läheisyttä. Itsellä oli jo ajatukset muualla siinä vaiheessa.

Ole varma päätöksestäsi. Teet sen sitten miten tahansa.

Vierailija
5/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on idiotismia. 

Uhraat oman onnesi ja susta tulee katketa ihminen. 

Kerrot vain, että et rakasta enää ja et halua enää tätä suhdetta. 

Parempi kertoa totuus, kummankin takia. 

Olen ollut samassa tilanteessa, ei mies sitä hyvin ottanut. Mutta nyt vuosia myöhemmin hän on onnellinen omassa suhteessaan ja minä omassani. 

Yksi elämä, älä tuhlaa sitä kädenlämpöiseen kaverisuhteeseen! 

Vierailija
6/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa. Lähdin, hain eroa yksin, siitä on jo 14 vuotta. Hetkeäkään en ole katunut. En enää rakastanut miestäni. 

Vierailija
7/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä tekstiviesti 

Minustakin erottiin aikanaan tekstiviestillä. Mietin jo että olenko yhtäkkiä matkustanut 20 vuotta ajassa taaksepäin peruskouluun kun oltiin tunnetaidoilta niin avuttomia pelkureita ettei uskalleta kasvotusten erota

Vierailija
8/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pakota sitä sanomaan

Vierailija
9/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on eronnut, kun on kokenut, ettei enää oikeasti rakasta?

Oletteko kyenneet selvitttämään, miksi rakkautenne loppui? Oliko se miehen huono käytös?

Vierailija
10/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä muuten eteenpäin pääse kuin avaamalla suunsa ja kertomalla totuuden. Enemmän sinä miestäsi loukkaat roikottamalla häntä suhteessa, jossa et halua olla kuin sanomalla, että haluat erota ja päästämällä hänet etsimään ihmistä, joka rakastaa häntä. 

Vierailija
11/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"etten koe enää"

Juupa juu.

Vierailija
12/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kyenneet selvitttämään, miksi rakkautenne loppui? Oliko se miehen huono käytös?

Hyvin moni. Rakkaus on tunne. Tunteet eivät ole ikuisia. Ei siihen mitään erityistä syytä tarvita, että rakkaus loppuu. Niin vain kåy joskus. Turha etsiä syitä omille tunteilleen muiden ihmisten käytöksestä. 

Vierailija
13/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Se oli minun kasvamiseni ihmisenä. Sen kasvun myötä opin monia asioita, kuten sen, että se mitä luulin rakkaudeksi ei ollutkaan rakkautta, vaan läheisriippuvuutta. 

Vierailija
14/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta, kun kerätä rohkeus ja sanoa vaan. Muuten menee oma elämä pilalle. Ota vaikka pari rohkaisuryyppyä, jos et muuten kykene.

Vierailija
15/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi jonka rakkaus mieheen loppui hänen alkoholi-ongelman takia. Oikeestaan miehen koko persoona muuttui, ei ollut enää kivaa selvinpäinkään hänellä.

Vierailija
16/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta, kun kerätä rohkeus ja sanoa vaan. Muuten menee oma elämä pilalle. Ota vaikka pari rohkaisuryyppyä, jos et muuten kykene.

Menee myös miehen elämä pilalle tuolla menolla. Kyllä se jossain vaiheessa alkaa näkyä arjessa, että toista ei enää kiinnosta. 

Vierailija
17/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin avioliitossa ja sama tilanne. Menisin Maistraatiin  ,hakisin avioeroa yksin. Sitä kun yksin voi hakea. Ilman syytä! Lähettävät miehelle eli puolisolle asiasta kirjatun kireen.Ainakin Helsingin lähiöt naiset toimii niin.Yhtesessä asunossa asuvat siihen asti kun ero vireillä ja haku pällä eron takia vuokra asuntoon.Kerkivät laitaa vireille vielläpä siinä elatusmaksu asiat sosiali virastossa.

Vierailija
18/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat asunnot pitää sitten olla kummallekin. Ne pitäisi pikaisesti miettiä. Ettei eron sanomisen jälkeen asu yhdessä kiusallisesti. Pääsetkö itse lähtemään.

Vierailija
19/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisin avioliitossa ja sama tilanne. Menisin Maistraatiin  ,hakisin avioeroa yksin. Sitä kun yksin voi hakea. Ilman syytä! Lähettävät miehelle eli puolisolle asiasta kirjatun kireen.Ainakin Helsingin lähiöt naiset toimii niin.Yhtesessä asunossa asuvat siihen asti kun ero vireillä ja haku pällä eron takia vuokra asuntoon.Kerkivät laitaa vireille vielläpä siinä elatusmaksu asiat sosiali virastossa.

Miksi sä maistraattiin menisit? Avioeroahan haetaan käräjäoikeudesta. 

Vierailija
20/75 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioerohakemuksen voi tehdä ihan netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä