Miksi kassaneidit tarkkailevat, mitä asiakas ostaa?
Eikö se ole se ja sama mitä se asiakas ostaa? Eikö kannata toivoa, että ostaa mahdollisimman paljon juuri sieltä sinun työpaikasta? Oli se sitten suolaa, sokeria tai rasvaa. Silloin kauppiaalla on tuloja ja se saattaa antaa sinullekin työtunteja ja maksaa palkkaa kun rahaa virtaa sisäänkin. Jos ei kukaan kävisi siellä sinun kaupassais niin pian sinäkin olisin työtön.
Kommentit (63)
Pääsääntö maailmassa on se, että ihmisiä kiinnostavat sinun asiasi paljon vähemmän kuin itse kuvittelet.
Kassoille tulee varmaan röntgen- ja ultraäänisysteemit, joilla kassa näkee asiakkaan vaatteiden läpi, onko kätketty tavaroita.
Katson komeiden miesten ostoksia saadakseni tietää, onko miehellä kova erektio (parsakaalta ja kalaa) vai pehmeä (eineksiä ja kaljaa). Rumien miesten ja naisten ostokset eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Katson komeiden miesten ostoksia saadakseni tietää, onko miehellä kova erektio (parsakaalta ja kalaa) vai pehmeä (eineksiä ja kaljaa). Rumien miesten ja naisten ostokset eivät kiinnosta.
Viintä ja kaalta potenssilääkkeinä 😁 🍆
Mene sitten sille kassalle, jossa on kassapoika, kassarouva tai peräti kassaherra (= kauppias itse).
Onko sinulla muitakin mielenterveysongelmia kuin tuollaiset harhat, että kuvittelet jonkun muun olevan niin kiinnostunut sinun ostoksistasi?
Nopea arvaus on että kassaneitioletettua ei voisi vähempää kiinnostaa minun ostokseni.
Ihmiset ei millään pysty sisäistämään kassatyötä vuosikausia tehneen ihmisen välinpitämättömyyden määrää asiakkaan ostoksia kohtaan. Kaikki on nähty, kymmeniä tuhansia kertoja, ja mitkään ostokset ei kiinnosta. Meidän kaupasta ja meidän valikoimastahan ne on peräisin ja ne on nähty jo siellä varastossa ja hyllyssä. Miksi ne muuttuisivat jännittäviksi ja mielenkiintoisiksi vain sen takia, että joku asiakas laittaa ne kassan liukuhihnalle?
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina kondomeja xl-kokoa. Mulla on tussi mukana jolla teen viivakoodiin ylimääräisen viivan jolloin viivakoodinlukija ei tunnista tuotetta. Nuori kassaneiti punastellen näppäilee tuotenumeron kassaan sultan xl pakettia pyöritellen 😎
M37
Mä ostin yhden kerran Sultan XL kondomeja parin muun tuotteen kanssa ja kassalla oli n. 50 v rouva joka paljastui juuri eronneeksi. Vaihdoimme puhelinnumerot ja seuraavana viikonloppuna tuli kondomit käytettyä yhdessä👍👍👍
M54
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei millään pysty sisäistämään kassatyötä vuosikausia tehneen ihmisen välinpitämättömyyden määrää asiakkaan ostoksia kohtaan. Kaikki on nähty, kymmeniä tuhansia kertoja, ja mitkään ostokset ei kiinnosta. Meidän kaupasta ja meidän valikoimastahan ne on peräisin ja ne on nähty jo siellä varastossa ja hyllyssä. Miksi ne muuttuisivat jännittäviksi ja mielenkiintoisiksi vain sen takia, että joku asiakas laittaa ne kassan liukuhihnalle?
Tämä. Ap ja mikään mitenkään 13tusinassa-aapeehen liittyvä ei kiinnosta ketään tasapainoista ja normijärkistä ihmisoletettua. Ainut mitä nämä neuroottiset ja huonoitsetuntoiset luulutautiset "yhyy kaikki kyyläävät ja arvostelevat alati 25/8/465 minäminäminää kaikessa ja kaikesta yhyy" -reppanat aiheuttavat vain ja ainoastaan korkeintaan syvää SÄÄLIÄ. Itse en usko, että yksikään kassahenkilöoletettu syynää ostoksiani ja vaikka syynäisikin niin se ei taas minua kiinnosta/haittaa. Olen myös itsekin ollut kassatyöntekijänä, joten se ei ole vierasta.
Edellä mainittuihin kassamyyjien kertomiin syihin katsoa asiakkaan ostoksia lisään vielä sen että yllättävän paljon asiakkaat punnitsee hevituotteita väärällä numerolla ja sitten laittavat sen tarran kiinni pussiin ilman että katsovat mitä siinä tarrassa lukee. Viimeksi eilen oli asiakas punninnut perunat taateleina. Jos en olisi yhtään katsonut mitä pussissa on ja mitä kassan näytölle tulee nimeksi ja hinnaksi niin asiakas olisi maksanut melkein 22€ ylimääräistä. Taatelitarran hinta 22,06 ja perunan numerolla punnittuna 0,89€.
No johan on taas laadukkaat jutut täällä. Menisitte välillä vaikka ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina kondomeja xl-kokoa. Mulla on tussi mukana jolla teen viivakoodiin ylimääräisen viivan jolloin viivakoodinlukija ei tunnista tuotetta. Nuori kassaneiti punastellen näppäilee tuotenumeron kassaan sultan xl pakettia pyöritellen 😎
M37
Mä ostin yhden kerran Sultan XL kondomeja parin muun tuotteen kanssa ja kassalla oli n. 50 v rouva joka paljastui juuri eronneeksi. Vaihdoimme puhelinnumerot ja seuraavana viikonloppuna tuli kondomit käytettyä yhdessä👍👍👍
M54
Erottuani hankin tadalafil reseptin varmuuden vuoksi että tarvittaessa kulli toimii. Kävin apteekista hakemassa lääkkeet ja sattui olemaan jo iäkkäämpi mutta hyvinsäilynyt ja mukava nainen palvelemaan. Kävi läpi ohjeet ja juttelimme siinä muutenkin mukavia. Parin viikonlopun päästä olin baarissa ja tämä nainen tunnisti minut ja tuli kysymään onko lääkkeet toimineet. En ollut käyttänyr niitä vielä mutta siinä kävi niin menimme minun asunnolleni testaamaan ja täytyy sanoa että hyvin toimi. Rouva oli erittäin tyytyväinen kykyihini sinä viikonloppuna.
Meidän kaupassa ovat kiukkuisia, jos ostaa paljon ostoksia. Tuskin tarkkailevat sisältöä, määrää kylläkin. Monesti tiuskivat, kun ostan liikaa. Pitäisi varmaan antaa kauppiaalle palautetta, hänellä voi olla erilainen mielipide ostosten määrään.
Vierailija kirjoitti:
Itsepalvelukassa tässä mielessä hyvä, vaikka tuskin juuri ketään kiinnostaa, mitä kukin ostaa, jos kiinnostaa, niin pieni on elämä, ja niinhän se Suomessa toki yhä onkin.
Se vaan kun sillä ei voi ostaa alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Liian väljää koko ostat, aika hölmöä.
Se tekee niistä vesi-ilmapalloja kumminkin.
Mua aina ihmetyttää kun alkoholistit selittelee miten kiertelee eri kaupoissa kaljansa ostamassa kun hävettää... Itse ostan kasan kaljaa melkeen joka päivä eikä kiinnosta tippaakaan mitä kassaneiti ajattelee, on aina ystävällinen ja joskus vaihdamme muutaman sanan.
M28
Onko tämäkin aloitus ollut moneen kertaan? AP:lla taitaa olla joku mielenterveysongelma, jos kuvittelee jopa kaupan kassan kyyläävän.
Vierailija kirjoitti:
Mua aina ihmetyttää kun alkoholistit selittelee miten kiertelee eri kaupoissa kaljansa ostamassa kun hävettää... Itse ostan kasan kaljaa melkeen joka päivä eikä kiinnosta tippaakaan mitä kassaneiti ajattelee, on aina ystävällinen ja joskus vaihdamme muutaman sanan.
M28
Kassat tietää kyllä ne juopot vakkariasiakkaat, eikä niitten kaljaostoksett säväytä. Ainoa mitä pitää katsoa on se, ettei se juoppo ole jo valmiiksi tillintallin kun tulee hakemaan kaljaa, kun liian känniselle ei saa myydä.
Meillä on taukotilassa vedonlyöntitaulukko. Voittaja saa kossupullon. Eilen veikattiin ostaako ap 12 vai 24 tölkkiä kaljaa. Kaikki hävisivät sen veikkauksen, koska ap pirulainen meni ostamaan 48 tölkkiä!