Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolison riippuuvuudet ja ero

Vierailija
29.03.2024 |

Ja nyt puoliso haluaisi erota, miten päästä tästä yli? Eli mt ja peliriippuvuus historia. Olen 3v tehnyt töitä hullun lailla, hoitanut tqlouden ym. Hän on ollut saikulla ja kyllä lapset hoitanut. Nyt sitä mieltä että ei enään halua jatlaa yli 20v yhdessä olemista. Itsellä.menee nyt tunteet järjen edelle. Eli nyt kun hänen vointi hieman parempi kertoi päätöksestään. Olen pelastanut hänet ottamalla lainaa, ja nyt vaan tuntuu että en jaksa jos muuttaa pois. Itse en voi jäädä saikulle koska en pysty maksamaan miuten lainoja. Mitähän tässä pitäisi tehdä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis riippuvainen haluaa erota? Miten tämä on mahdollista? Kysynpä vaan

Vierailija
2/4 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet itse myös riippuvuussuhteessa....läheisriippuvuus .. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on lottovoitonkaltainen tilanne eli lähde siitä vankilasta, kun vielä voit. Tulee vielä hinkumaan takaisin, mutta älä päästä. Ei ole tervettä heittää omaa elämää pois henkilön takia joka arvottaa pelaamisen kaiken edelle. Soita johonkin auttavalle linjalle, saat  henkistä tukea ja vinkkejä siistiin etäisyydenottoon. Äläkä mieti että 20v olet uhrannut itseäsi, nyt on uuden elämän aika, jolloin voit elää vain sulle ja lapsillesi(jos vielä sua "tarvitsevat" siinä mielessä). Äläkä yritä pariutua heti uudestan, löydät muuten seuraavan hoivattavan.

Vierailija
4/4 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa, pelkään jäävän yksin loppuelämäksi. Lapsia vielä neljä kotona. Taloudellisesti pärjäisin varmaan paremmin mutta kun tunteita miestä kohtaan. Mietin myös miten käytännössä saan kaikki kotihommat, taloon liittyvät asiat hoidettua ilman miestä talossa?