Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kassaneidit tarkkailevat, mitä asiakas ostaa?

Vierailija
29.03.2024 |

Eikö se ole se ja sama mitä se asiakas ostaa? Eikö kannata toivoa, että ostaa mahdollisimman paljon juuri sieltä sinun työpaikasta? Oli se sitten suolaa, sokeria tai rasvaa. Silloin kauppiaalla on tuloja ja se saattaa antaa sinullekin työtunteja ja maksaa palkkaa kun rahaa virtaa sisäänkin. Jos ei kukaan kävisi siellä sinun kaupassais niin pian sinäkin olisin työtön.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mitä kassahenkilö katsoo, sehän on vain yksi ihminen. Minua häiritsee muu seuranta, ostin pari viikkoa sitten aikakauslehden ja viikko siitä ko lehdestä soitettiin jotta tilaisinko lehden, en tilannut ja ao henkilö sanoi lopuksi että toivottavasti saat elämäsi kuntoon 😯, no ei mun elämässä mitään vikaa ole. Kuinkahan paljon meidän ostoksia oikeastaan seurataankaan.

Vierailija
22/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan aina kondomeja xl-kokoa. Mulla on tussi mukana jolla teen viivakoodiin ylimääräisen viivan jolloin viivakoodinlukija ei tunnista tuotetta. Nuori kassaneiti punastellen näppäilee tuotenumeron kassaan sultan xl pakettia pyöritellen 😎

M37

Large mutta löysä.

Naiset tykkää mielikuvista ja pimeässä eivät erota onko 22cm vai 13cm 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaikuttaako se mitä ostan negatiivisesti asiakassuhteeseen. Kassaneiti on nyrpeä.

Vierailija
24/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri kaupassa töissä nyt, ja minä ja kassaneitikollegani tuon tuosta pyöritellään silmiämme asiakkaille milloin mistäkin syystä. :D

Vierailija
25/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kassa neitioletettu ei katsoisi mitä asiakas ostaa hänen olisi vaikea lyödä ostokset kassakoneeseen. 

Kassalle ne ovat pelkkiä viivakoodilla olevia paketteja. Voin pyörittää sitä pakettia moneen kertaan lukijalla, vain osuakseni siihen hemmetin koodiin. Ei kiinnosta, mitä se paketti sisältää. 

-kassa 

Vierailija
26/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä katsotaan sen verran että kaikki tulee vedettyä skannerin läpi ja huomattua mahdolliset punalaput. Välillä näpätään näytöstä esim just se punalappuale tai poistetaan tuplaskannaus. Kellään kassahenkilöllä ei kiinnosta mitä ostitte, meillä on aina niin kiirekin että ei ole aikaa mihinkään ostosten kyttäämiseen.

Vierailija
27/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni käyttää paljon vessapaperia ja joskus olen miettinyt, laittaakohan vakiokassa tämän jatkuvan ostelun merkille ja ihmettelee sitten öisin unen puutteessa.

Vierailija
28/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan aina kondomeja xl-kokoa. Mulla on tussi mukana jolla teen viivakoodiin ylimääräisen viivan jolloin viivakoodinlukija ei tunnista tuotetta. Nuori kassaneiti punastellen näppäilee tuotenumeron kassaan sultan xl pakettia pyöritellen 😎

M37

Large mutta löysä.

No nyt viimeistään paljastit, että sulla ei ole mitään kokemusta naisista 😂

Vierailija
29/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihko auki!

Vierailija
30/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni käyttää paljon vessapaperia ja joskus olen miettinyt, laittaakohan vakiokassa tämän jatkuvan ostelun merkille ja ihmettelee sitten öisin unen puutteessa.

Ei mieti, sinä sitä ainoastaaan mietit.

Vierailija
31/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana kassalla enkä mitään ihmeellistä ajatellut ihmisten ostoksista. Paljon kävi vakkari asiakkaita ja silloin tottakai jäi mieleen, että tämä tyyppi ostaa joka päivä alkoholia tai vaikka sipsejä. En minä siitä mitenkään jaksanut pöyristyä eikä minua kiinnostanut mitä ostavat. Työtäni oli myydä ne ostokset, ei moralisoida. 

Vierailija
32/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepalvelukassa tässä mielessä hyvä, vaikka tuskin juuri ketään kiinnostaa, mitä kukin ostaa, jos kiinnostaa, niin pieni on elämä, ja niinhän se Suomessa toki yhä onkin.

Itsepalvelukassan toimia katselee aina joku hyvinkin tarkkaan, suorastaan kyylää🤨

Vierailija
33/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu, sitä meneekin noin pakkauksellinen (8 rullaa) päivässä.

Vierailija
34/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Large mutta löysä.

Ahaa, siis seksinukkea tarkoitat! No se ei tosiaan välitä pituudesta olipa pimeää tai valoisaa. Toinen vaihtoehto tietysti on, että tapailet naista, joka on menettänyt näkönsä, tunnon alapäässäään ja amputoinnissa molemmat kätensä.

Vierailija
35/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimosi kuullut käsisuihkusta, vai onko tuo vain ocd-oire? 

Vierailija
36/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimosi kuullut käsisuihkusta, vai onko tuo vain ocd-oire? 

Luultavasti jokin ekstrahygieniajuttu juu. Vuosia olen asiasta valitellut.

Vierailija
37/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus opiskeluaikana olin ulkomailla viinilikkeessä töissä hetken aikaa ja voin sanoa että en paremmin kyttäillyt mutta yksi hyvin menestyvä pariskunta jäi mieleen heidän ostaessaan päivittäin litran vodkaa ja kolme pulloa punaviiniä

Vierailija
38/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie vaimosi lääkäriin. 

Vierailija
39/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylään AIVAN KAIKEN ja työvuoron jälkeen kirjoitan Tiimarivihkoon asiakkaisen ostoksista kommentteja.

Vierailija
40/63 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan ne ostokset on katsoa, että ne tulee oikein kassaan, tai että ylipäätään tulee, kun koodit on milloin missäkin, ja välillä jopa lukukelvottomia. Punaiset alelaput pitää löytää sekunnissa, kun kukaan ei älyä niistä vinkata, siksi joskus kierittelemme tuotetta pitkäänkin. Ja kyllä visuaalisena ihmisenä muistan helposti, minkä näköinen ihminen osti mitäkin, kävikö kaupassa lähellä sulkemisaikaa, toheloiko pakatessaan tai purkaessaan ostoksia hihnalle, palauttaako aina paljon tyhjiä pulloja jne. Mutta mitä tällä on väliä, koska se kaikki jää meidän kahden väliseksi salaisuudeksi. En saa kertoa näistä edes työkavereilleni. Ennemmin olisin huolissani, mitä muut asiakkaat katselevat ja ajattelevat.

Ja ainahan voit tilata ostoksesi valmiiksi kerättyinä, jos et halua tulla nähdyksi.