Mikä on auttanut sinua voimaan paremmin?
Kommentit (56)
Oman egon havaitseminen ja egon myöntäminen, eli se että minulla ei ole egoa, se auttaa minua voimaan paremmin.
Ei se ego ole mikään auttaja
-Alkoholinkäytön lopettaminen teki ison muutoksen vaikka toista kuvittelin koska olin kännäillyt nimenomaan jaksaakseni. Se ei sitten ollutkaan ainakaan omalla kohdalla lääke vaan nimenomaan raittius on se mikä toimii ja vaikuttaa toivotulla tavalla.
-Ystävä/kaveripiirin laaduntarkistus eli määrä ei korvaa laatua tässäkään asiassa. Karsin pois kaikki sellaiset sosiaaliset suhteet joista en aidosti nauttinut ja sellaiset ihmiset joiden kanssa olin liian erilainen. Samanlainen ei tarvitse olla, mutta oikeasti minunkaan ei tarvitse yrittää sietää kaikenlaisia mielipiteitä saati olla se, joka sopeutuu aivan vääränlaisiin ajatusmalleihin ja elämäntapoihin. Yksinkin on parempi kuin väärässä seurassa vaikka nuorempana muuta kuvittelinkin.
-Elämäntapojen kokonaisvaltainen parannus eli ryhtiliikettä kautta linjan vaikkei elämäntavat ikinä ole umpisurkeat olleetkaan. Lisäksi nykyisin liikun ulkona ihan joka päivä säästä riippumatta ja se harmittaa, että kunnolla luontoon/metsään pääsee vain harvoin eli sen haluaisin olevan paremmin mahdollista ihan arjessakin. Kaipaan hiljaisuutta ja rauhaa.
Hengellisyys ja usko Jumalaan, rukous, Raamatun lukeminen, uskovat ja ei-uskovat ystävät sekä perhe ja sukulaiset. Lisäksi kaikki em. terveellinen eli ravinto, liikunta, lepo.
Irtisanouduin töistäni. Rahaa ei ole latin latia mutta en itke enää iltasin ja aamusin ja saan nukuttua. Heippa Stocka!
Merkityksellinen työ.
Pitkät ja merkitykselliset ihmissuhteet.
Liikunta.
Usko Jeesukseen ja seurakuntayhteys.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kävelyt
Kuinka pitkiä lenkkejä teet?
Rajojen vetäminen. Osaan sanoa ei ystävällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Eikan havahduttavan kokoinen penis. Hän tarjosi sitä minulle ollessani depressiossa. Saatuani sitä en ole enää lääkkeitä tarvinnut.
Eikkahan on siis h.mo.
Elämän realiteettien ymmärtäminen.
Järjestelmällisesti kaiken negatiivisen poistaminen elämästä ja keskittyminen itseensä ja omiin harrastuksiin. Seuraavaksi lähtee muija pihalle ja sen jälkeen elämässä ei enään mitään ikävää olekkaan. :D
Luen tätä palstaa ja tuli ymmärrys, että minullahan on kaikki oikeastaan hyvin.
Lämpö ja aurinko, värit ympärillä luonnossa.
Nyt kun on mahdollisuus asua etelässä 4-6kk vuodessa olen paljon terveempi, liikkuvampi, kivuttomampi ja energisempi. Heti kun tulen Suomeen tänne pyryn ja harmaan keskelle taannun flegmaattiseksi sohvaperunaksi. Yöt menee valvoessa kovissa kivuissa, päivät horroksessa. Onneksi täältä pääsee taas pois, mielummin lämpö-/valohoitoa kuin kipulääkkeitä!
Liikunta ja riittävät yöunet. Se, että saan hallittua stressin määrää elämässäni.
Keikkatyö. Nyt teen töitä elämisen mukaan enkä elä työn mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Keikkatyö. Nyt teen töitä elämisen mukaan enkä elä työn mukaan.
Hyvin sanottu
Meditoiminen ja spirituaalisuus. Esimerkiksi instagramissa on paljon kiinnostavia hengellisiä viisauksia : )
https://www.instagram.com/power.of.spiritual.energy