Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä me joiden tukia nyt leikataan rajusti ensi kuussa asumisen takia oikein teemme? Mulla lähtee 43% pois käytettävistä olevista rahoista..

Vierailija
29.03.2024 |

Ei ole siis enää varaa edes ruokaan. Kuka auttaa?

En ymmärrä miksi kaikista heikoissamassa asemassa olevia halutaan potkia näin pahasti...

Kommentit (211)

Vierailija
41/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muistit nauttia ajasta jolloin sait tukia. Kaikki ei saa, esmes mää elän 800 egen ansiosidonnaisella ilman tukia.

Vierailija
42/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin Petteri haluaa. Sinulta menee asunto ja joudut kadulle.

Voi myös muuttaa kimppakämppään. Näin suuressa maailmassa tekee aikuisetkin, kun vuokratasot on mitä on, eikä ole sellaista systeemiä kuin "asumistuki". 

Kimppakämpän huoneen vuokra on ihan sama kuin yksiön vuokra. Voi olla kalliimpikin.

Sato näyttää vuokraavan huoneita alle 350 euron kuukausi hinnalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"heikoissamassa asemassa"

Millainen on sun asunto nyt? Neliöt, ja vuokra? Onkohan se nyt niin hirveän heikko, oikeasti? Vai eikö halvempia oikeasti ole olemassakaan? 

Olisi pitänyt katsella muuttoa halvempaan jo kauan aikaa sitten. Eikä vasta nyt. 

Kaksio Helsingin Konalassa, neliöt 55, vuokra melkein 900€/kk

Ap

Itse makaaville kelpaa halvemmat ja pienemmät asunnot miksei sinulle joka olet toisten elätti ?

Halvempaa ei saa

Ap

Tämä en ollut minä, vaan trolli joka esiintyy minuna

ap

Vierailija
44/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti muistit nauttia ajasta jolloin sait tukia. Kaikki ei saa, esmes mää elän 800 egen ansiosidonnaisella ilman tukia.

Miksi et hae perustoimeentulotukea jos olet siihen oikeutettu?

Ammut itseäsi tahallaan jalkaan ja sitten valitat?

Jos et ole oikeutettu siihen, niin sitten sinulla on säästöjä / rikas puoliso / lähes ilmainen asuminen.

Vierailija
45/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on sun asunto nyt? Neliöt, ja vuokra? Onkohan se nyt niin hirveän heikko, oikeasti? Vai eikö halvempia oikeasti ole olemassakaan? 

Olisi pitänyt katsella muuttoa halvempaan jo kauan aikaa sitten. Eikä vasta nyt. 

Ap

Itse makaaville kelpaa halvemmat ja pienemmät asunnot miksei sinulle joka olet toisten elätti ?

Halvempaa ei saa

Ap

Saa kun muutat. Ja nyt seuraavaksi tulee sata selitystä että miksi ei.

Vierailija
46/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Halvempaa ei saa

Ap

Tämä en ollut minä, vaan trolli joka esiintyy minuna

ap

Älä selitä loinen, olet saira

Miksi en saisi todeta faktoja kun joku yrittää loata minua esiintymällä minuna ja kirjoittamalla tyhmiä kommentteja?

ap

Vierailija
47/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Halvempaa ei saa

Ap

Saa kun muutat. Ja nyt seuraavaksi tulee sata selitystä että miksi ei.

Poliisit tulevat ja vievät pois jos murtaudut johonkin asuntoon "muuttaen" omalla päätökselläsi

Vierailija
48/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä miksi et ilmoittaudu työkkäriin. Saisit yli 500e enemmän rahaa. Mutta saattaisit joutua joka töihin ja sehän ei käy.

Vierailija
49/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä haet näillä aloituksilla kun sulle ei kelpaa mikään? 

Vierailija
50/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä miksi et ilmoittaudu työkkäriin. Saisit yli 500e enemmän rahaa. Mutta saattaisit joutua joka töihin ja sehän ei käy.

Minä olen ilmoittautunut työkkäriin. Milloin sanoin etten ole? Voisitko lainata sen tekstin.

Olen työtön työnhakija. Saan työmarkkinatukea.

ap

Vierailija
51/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue aloitus uudelleen niin se selviää.

ap

Vierailija
52/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ilmoittautunut työkkäriin. Milloin sanoin etten ole? Voisitko lainata sen tekstin.

ap

Sanoit muistaakseni eilen että et saa työmarkkinatukea. Koita muistaa pysyä tarinassa. Kysyin että miksi työkkäri ei patista kouluun niin vastasit että et ole työkkärissä.

Vierailija
53/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sanoit muistaakseni eilen että et saa työmarkkinatukea. Koita muistaa pysyä tarinassa. Kysyin että miksi työkkäri ei patista kouluun niin vastasit että et ole työkkärissä.

Minä en ole tällaista sanonut.

ap

Vierailija
54/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin Petteri haluaa. Sinulta menee asunto ja joudut kadulle.

Näin Suomen kansa haluaa. Suomen kansa äänesti tätä. He tiesivät kyllä mitä äänestivät. Kansa valitsi köyhille kodittomuuden.

Äänestin kristillisiä. En todellakaan halunnut, että kukaan joutuu lähtemään kodistaan! Varsinkaan kadulle.

Siellä ne "kristilliset" on siunanneet uuden hallituksen päätöksiä, innokkaasti nyökyttelevät leikkauksille. Kuvittelitko että uskovaiset jotenkin köyhän puolta pitäisivät? Suomen uskovaiset palvoo paholaista kun eivät luojaansa enää tunnista.

Vierailija
55/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue aloitus uudelleen niin se selviää.

ap

Sulle on annettu vinkkejä satoja satoja sivuja ja mikään ei kelpaa. Joten ei ole enää muuta sanottavaa kun lopeta valitus.

Vierailija
56/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaali tuki sekin ansiosidonnainen on ja veronmaksajat maksavat sen. Toimeentulotuen ylittävät menot saa yksinasuva saa 587e.

Sulla on sitten jotain omaisuutta mikä vaikuttaa tukiin jos et tukia saa.

Vierailija
57/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Kyllä olet. Sanoit tulojesi olevan vain toimeentulotuki ja asumistuki. 

Vierailija
58/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soluhuone 315€ Satolla.

Vierailija
59/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle ihmiselle yksiö ja kahdelle kaksio. Hyvä että nämä rajat tuli. 

Tunnen ihmisen joka asuu kolmiossa. Ruokaan ei jää rahaa.

Vierailija
60/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Kyllä olet. Sanoit tulojesi olevan vain toimeentulotuki ja asumistuki. 

En ollut minä, se oli Konalan jauhelihamies

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä