Mitä me joiden tukia nyt leikataan rajusti ensi kuussa asumisen takia oikein teemme? Mulla lähtee 43% pois käytettävistä olevista rahoista..
Ei ole siis enää varaa edes ruokaan. Kuka auttaa?
En ymmärrä miksi kaikista heikoissamassa asemassa olevia halutaan potkia näin pahasti...
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Petteri haluaa. Sinulta menee asunto ja joudut kadulle.
Voi myös muuttaa kimppakämppään. Näin suuressa maailmassa tekee aikuisetkin, kun vuokratasot on mitä on, eikä ole sellaista systeemiä kuin "asumistuki".
Kimppakämpän huoneen vuokra on ihan sama kuin yksiön vuokra. Voi olla kalliimpikin.
Sato näyttää vuokraavan huoneita alle 350 euron kuukausi hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"heikoissamassa asemassa"
Millainen on sun asunto nyt? Neliöt, ja vuokra? Onkohan se nyt niin hirveän heikko, oikeasti? Vai eikö halvempia oikeasti ole olemassakaan?
Olisi pitänyt katsella muuttoa halvempaan jo kauan aikaa sitten. Eikä vasta nyt.
Kaksio Helsingin Konalassa, neliöt 55, vuokra melkein 900€/kk
Ap
Itse makaaville kelpaa halvemmat ja pienemmät asunnot miksei sinulle joka olet toisten elätti ?
Halvempaa ei saa
Ap
Tämä en ollut minä, vaan trolli joka esiintyy minuna
ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti muistit nauttia ajasta jolloin sait tukia. Kaikki ei saa, esmes mää elän 800 egen ansiosidonnaisella ilman tukia.
Miksi et hae perustoimeentulotukea jos olet siihen oikeutettu?
Ammut itseäsi tahallaan jalkaan ja sitten valitat?
Jos et ole oikeutettu siihen, niin sitten sinulla on säästöjä / rikas puoliso / lähes ilmainen asuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on sun asunto nyt? Neliöt, ja vuokra? Onkohan se nyt niin hirveän heikko, oikeasti? Vai eikö halvempia oikeasti ole olemassakaan?
Olisi pitänyt katsella muuttoa halvempaan jo kauan aikaa sitten. Eikä vasta nyt.
Ap
Itse makaaville kelpaa halvemmat ja pienemmät asunnot miksei sinulle joka olet toisten elätti ?
Halvempaa ei saa
Ap
Saa kun muutat. Ja nyt seuraavaksi tulee sata selitystä että miksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Halvempaa ei saa
Ap
Tämä en ollut minä, vaan trolli joka esiintyy minuna
apÄlä selitä loinen, olet saira
Miksi en saisi todeta faktoja kun joku yrittää loata minua esiintymällä minuna ja kirjoittamalla tyhmiä kommentteja?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Halvempaa ei saa
Ap
Saa kun muutat. Ja nyt seuraavaksi tulee sata selitystä että miksi ei.
Poliisit tulevat ja vievät pois jos murtaudut johonkin asuntoon "muuttaen" omalla päätökselläsi
Kerrotko vielä miksi et ilmoittaudu työkkäriin. Saisit yli 500e enemmän rahaa. Mutta saattaisit joutua joka töihin ja sehän ei käy.
Mitä ihmettä sä haet näillä aloituksilla kun sulle ei kelpaa mikään?
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä miksi et ilmoittaudu työkkäriin. Saisit yli 500e enemmän rahaa. Mutta saattaisit joutua joka töihin ja sehän ei käy.
Minä olen ilmoittautunut työkkäriin. Milloin sanoin etten ole? Voisitko lainata sen tekstin.
Olen työtön työnhakija. Saan työmarkkinatukea.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus uudelleen niin se selviää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ilmoittautunut työkkäriin. Milloin sanoin etten ole? Voisitko lainata sen tekstin.
ap
Sanoit muistaakseni eilen että et saa työmarkkinatukea. Koita muistaa pysyä tarinassa. Kysyin että miksi työkkäri ei patista kouluun niin vastasit että et ole työkkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sanoit muistaakseni eilen että et saa työmarkkinatukea. Koita muistaa pysyä tarinassa. Kysyin että miksi työkkäri ei patista kouluun niin vastasit että et ole työkkärissä.
Minä en ole tällaista sanonut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Petteri haluaa. Sinulta menee asunto ja joudut kadulle.
Näin Suomen kansa haluaa. Suomen kansa äänesti tätä. He tiesivät kyllä mitä äänestivät. Kansa valitsi köyhille kodittomuuden.
Äänestin kristillisiä. En todellakaan halunnut, että kukaan joutuu lähtemään kodistaan! Varsinkaan kadulle.
Siellä ne "kristilliset" on siunanneet uuden hallituksen päätöksiä, innokkaasti nyökyttelevät leikkauksille. Kuvittelitko että uskovaiset jotenkin köyhän puolta pitäisivät? Suomen uskovaiset palvoo paholaista kun eivät luojaansa enää tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus uudelleen niin se selviää.
ap
Sulle on annettu vinkkejä satoja satoja sivuja ja mikään ei kelpaa. Joten ei ole enää muuta sanottavaa kun lopeta valitus.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti muistit nauttia ajasta jolloin sait tukia. Kaikki ei saa, esmes mää elän 800 egen ansiosidonnaisella ilman tukia.
Sosiaali tuki sekin ansiosidonnainen on ja veronmaksajat maksavat sen. Toimeentulotuen ylittävät menot saa yksinasuva saa 587e.
Sulla on sitten jotain omaisuutta mikä vaikuttaa tukiin jos et tukia saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Kyllä olet. Sanoit tulojesi olevan vain toimeentulotuki ja asumistuki.
Yhdelle ihmiselle yksiö ja kahdelle kaksio. Hyvä että nämä rajat tuli.
Tunnen ihmisen joka asuu kolmiossa. Ruokaan ei jää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Kyllä olet. Sanoit tulojesi olevan vain toimeentulotuki ja asumistuki.
En ollut minä, se oli Konalan jauhelihamies
ap