Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä me joiden tukia nyt leikataan rajusti ensi kuussa asumisen takia oikein teemme? Mulla lähtee 43% pois käytettävistä olevista rahoista..

Vierailija
29.03.2024 |

Ei ole siis enää varaa edes ruokaan. Kuka auttaa?

En ymmärrä miksi kaikista heikoissamassa asemassa olevia halutaan potkia näin pahasti...

Kommentit (211)

Vierailija
1/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut kadulle kerjäämään ja teltta metsään. Tämä on vahva ja välittävä Suomi 2024!

Vierailija
2/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Petteri haluaa. Sinulta menee asunto ja joudut kadulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"heikoissamassa asemassa"

Millainen on sun asunto nyt? Neliöt, ja vuokra? Onkohan se nyt niin hirveän heikko, oikeasti? Vai eikö halvempia oikeasti ole olemassakaan? 

Olisi pitänyt katsella muuttoa halvempaan jo kauan aikaa sitten. Eikä vasta nyt. 

Vierailija
4/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Suomen kansa haluaa. Suomen kansa äänesti tätä. He tiesivät kyllä mitä äänestivät. Kansa valitsi köyhille kodittomuuden.

Vierailija
5/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös muuttaa kimppakämppään. Näin suuressa maailmassa tekee aikuisetkin, kun vuokratasot on mitä on, eikä ole sellaista systeemiä kuin "asumistuki". 

Vierailija
6/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei ulkona kasva vielä mitään ruuaksi kelpaavaa. Pilkilläkin alkaa olla vaarallista kun jää pehmenee. Ajattelin laittaa sankkoihin perunoita kasvamaan sisälle. Kestää n. 3 kk:ta että sieltä saa jotain syöntikokoista. Roskisdyykausta siihen asti. Kyl me pärjätään.

Vierailija
7/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"heikoissamassa asemassa"

Millainen on sun asunto nyt? Neliöt, ja vuokra? Onkohan se nyt niin hirveän heikko, oikeasti? Vai eikö halvempia oikeasti ole olemassakaan? 

Olisi pitänyt katsella muuttoa halvempaan jo kauan aikaa sitten. Eikä vasta nyt. 

Eli sun ratkaisu ap:lle on aikakoneen käyttö?

Nyt on nyt.

Vierailija
8/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin jo muutama viikko sitten vanhemman kaivelemassa katuroskista lasten kanssa. Vaarallista ja sydäntä särkevää :(

Vierailija
9/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin Suomen kansa haluaa. Suomen kansa äänesti tätä. He tiesivät kyllä mitä äänestivät. Kansa valitsi köyhille kodittomuuden.

Äänestin kristillisiä. En todellakaan halunnut, että kukaan joutuu lähtemään kodistaan! Varsinkaan kadulle.

Vierailija
10/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää jankkaaja. Sulle on satoja sivuja annettu vinkkejä mutta mikään ei kelpaa. Ei kelpaa muuttaminen, työt tai koulu joten maksa ihan itse vuokrasi.

Vierailija
11/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt mielessä että voisi ihan itsensä elättää vaikka työllä?

Vierailija
12/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen sopeutuu. Mutta otat esim. Jonkun sivutyön? Tai haet parempi palkkaista työtä, hankit halvemman asunnon 

Vierailija
13/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Näin saadaan kuolevat pikku kunnat kukoistamaan kun sieltä saa asunnon halvalla.

Vierailija
14/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näin jo muutama viikko sitten vanhemman kaivelemassa katuroskista lasten kanssa. Vaarallista ja sydäntä särkevää :(

Minä olen nähnyt ihan tavallisen näköisten ihmisten kävelevän itsepalvelukassan läpi maksamatta. Eikä leikkaukset ole vielä edes alkaneet.

Vierailija
15/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

43% muiden ihmisten sinun elättämisesi rahoista pois. Sinulle on veronmaksajien tuloista riistetty aivan liikaa. Mene töihin, tai ala elämään veronmaksajien tukien mukaan,

Vierailija
16/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut kaupungissa, laita kerrostalojen ilmoitustauluille ilmoitus, että voit käydä vanhuksia auttelemassa. Niillä on rahaa ja tarvitsevat siivous-, kaupassakäynti- ja muuta pientä apua. Tax free.

Vierailija
17/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotukea ei ole leikattu. Jos olet oikeasti varaton, olet siihen oikeutettu. Jos sinulla on omaisuutta, jonka voit realisoida, et ole varaton.

Nämä sääliä kerjäävät aloitukset ovat ihan puhdasta trollausta, jota joku palkattu vassaritrolli syytää palstalle päivittäin. Yllättävän monelle tämä menee läpi. 

Vierailija
18/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi myös muuttaa kimppakämppään. Näin suuressa maailmassa tekee aikuisetkin, kun vuokratasot on mitä on, eikä ole sellaista systeemiä kuin "asumistuki". 

Harmi, että Suomessa isot asunnot on kiven takana. Vapaana on lähinnä 20 neliön koirankoppeja.

Vierailija
19/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin kyl mennyt lapseni kanssa työkkäriin.

Vierailija
20/211 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimeentulotukea ei ole leikattu. Jos olet oikeasti varaton, olet siihen oikeutettu. Jos sinulla on omaisuutta, jonka voit realisoida, et ole varaton.

Nämä sääliä kerjäävät aloitukset ovat ihan puhdasta trollausta, jota joku palkattu vassaritrolli syytää palstalle päivittäin. Yllättävän monelle tämä menee läpi. 

Realisoipa itse sitten tällä hetkellä vaikka asunto Kiteeltä. Onnea matkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän