Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä me joiden tukia nyt leikataan rajusti ensi kuussa asumisen takia oikein teemme? Mulla lähtee 43% pois käytettävistä olevista rahoista..

Vierailija
29.03.2024 |

Ei ole siis enää varaa edes ruokaan. Kuka auttaa?

En ymmärrä miksi kaikista heikoissamassa asemassa olevia halutaan potkia näin pahasti...

Kommentit (211)

Vierailija
201/211 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet laittanut otsikon kysymysmuotoon kun et  ole kiinnostunut ihmisten ihan järkevistäkin ehdotuksista. Kunhan purat sydäntäsi ja valitat.

Vierailija
202/211 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sieltä saa nykyään ruokaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/211 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa lähtee vaan 40 euroa asumistuesta. Ehkä teet jotain väärin?

Vierailija
204/211 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä että täällä jaetaan Pitkän perjantain kunniaksi lähimmäisenrakkautta oikein olan takaa. Varmaan naulaisivat Jeesuksen saman tien kommarina ristille jos tulisi tänä päivänä jotain rakkauden sanomaa levittämään, ja että muka työttömät ja sairaatkin ansaitsisivat katon pään päälle.

Se mitä Jeesus kykeni seuraajilleen tarjoamaan, ei riittäisi näille tämän päivän valittajille. Pelkkää leipää ja kalaa. Voi v mitkä eväät. Leipää ja kalaa. Eihän se ole mikään ruoka. 

Jossain toisessa ketjussa tyyppi oli suruissaan kun ei ole rahaa ruokaan, no hän ei suostu elämään esim pelkällä makaronilla tai kaurahiutaleilla, niin on mieluummin paastolla. Jäi epäselväksi, miksi ei myöskään esim porkkanat tai perunat kelpaa ruoaksi. Ihan pelkästään niistä (ja suolaa) saa kasvissosekeittoa, ei herkkua mutta jotain muuta kuin makaro

Kala on itse asiassa todella kallista, myös itse pyydettynä välineineen ja kalastuslupineen. Ostan silti aina alesta kalaa, kun on cittarilla alle kympin. Laitan pakastimeen ja syön pääasiassa kalaa ja leipää, koska ei ole muuhun varaa. Jos haluan vaihtelua, niin juon kaakaota ja syön leipää ilman päällisiä. En kuulu kirkkoon.

Vierailija
205/211 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ OPIT TÄSTÄ ????  MUISTA SE PERSU ON KAIKISTA PAHIN MITÄ SUOMESSA ON OLLUT JA ON TÄLLÄ HETKELLÄ

ÄLÄ ÄÄNESTÄ persua ENÄÄ !!!!!!!! OTAVAT OPIN VENÄJÄLTÄ .....

Vierailija
206/211 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kalliita asuntoja työttömille on kustannettu kun noin paljon lähtee tuista.

Vierailija
207/211 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kertoa viherpunikit missä muualla maailmassa on asuntotukia??? Niinpä...

Vierailija
208/211 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on edellisen vasemmistohallituksen syy. Nyt sinun pitää tehdä, kuten meidän muidenkin: sinun pitää elättää itse itsesi tekemällä työtä. Työstä saamallasi palkalla sitten maksat elämisesi kulut. Tiedän tämänkin tosiasian kertomisen suututtavan jonkun, mutta järkeä olisi valehdella sinulle ja kertoa mitään muuta, kuin totuus. Jos omalla paikkakunnallasi ei ole töitä, muuta työn perässä.

MILLÄ PERUSTEELLA ON EDELLISEN VASEMMISTOHALLITUKSEN SYY??!!

Vierailija
209/211 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimppakämppä on ihan hyvä idea, mutta kokonaista perhettä on hieman hankala sulloa kymmenen neliön makkariin. Tai ainakin kanssa-asujilla olisi todellakin pinnassa pitelemistä lapsiperheen kanssa asuessa.

Tässä on puhuttu yksiöistä, ja miten yksiössä asuminen on liian kallista. Perheesi tuskin asuu yksiössä nytkään vai mitä. Perheellähän on jo tavallaan "kimppakämppä" eikä niin että jokaiselle oma keittiö ja vessa.

Yksiön neliöt ovat suhteessa kalliimpia kuin isompien asuntojen. 

Vierailija
210/211 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotuki on se mitä haet nyt 

Diakoni voi auttaa jonkin verran

Ruokajono

Olen tosiaan pahoillani ja toivon, että löydät tasapainon asian kanssa 

Vierailija
211/211 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä että täällä jaetaan Pitkän perjantain kunniaksi lähimmäisenrakkautta oikein olan takaa. Varmaan naulaisivat Jeesuksen saman tien kommarina ristille jos tulisi tänä päivänä jotain rakkauden sanomaa levittämään, ja että muka työttömät ja sairaatkin ansaitsisivat katon pään päälle.

Se mitä Jeesus kykeni seuraajilleen tarjoamaan, ei riittäisi näille tämän päivän valittajille. Pelkkää leipää ja kalaa. Voi v mitkä eväät. Leipää ja kalaa. Eihän se ole mikään ruoka. 

Jossain toisessa ketjussa tyyppi oli suruissaan kun ei ole rahaa ruokaan, no hän ei suostu elämään esim pelkällä makaronilla tai kaurahiutaleilla, niin on mieluummin paastolla. Jäi epäselväksi, miksi ei myöskään esim porkkanat tai perunat kelpaa ruoaksi. Ihan pelkästään niistä (ja suolaa) saa kasvisso

Kala on itse asiassa todella kallista, myös itse pyydettynä välineineen ja kalastuslupineen. Ostan silti aina alesta kalaa, kun on cittarilla alle kympin. Laitan pakastimeen ja syön pääasiassa kalaa ja leipää, koska ei ole muuhun varaa. Jos haluan vaihtelua, niin juon kaakaota ja syön leipää ilman päällisiä. En kuulu kirkkoon.

Hienoa että sulle kelpaa. Tiedän monia joille ei kelpaa, jos ei ole valmis file. Ei niitä ainakaan itse aleta perkaamaan. 

Onkimiseen ei tarvi lupia. Onki maksaa kerran ostettuna jotain, mutta ei nyt järin hirveä investointi ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi