Miksi niin monilla 18-28v naisilla on nykyään nariseva ääni?
Ihan karmeaa kuunneltavaa. Onko jossain naistenlehdessä lukenut että "tee näin jotta sinut otettaisiin vakavammin" tai jotain muuta hömppävinkkiä? N. 10-15 vuotta sitten ei tämmöistä keinotekoista narinaääntä todellakaan naisilta kuullut vaan ääni oli luonnollisen korkea, heloisa ja miellyttävä.
Parit treffit jääneet ainokaisiksi kun kuulin naisen narinaäänen. Eihän siitä edes kehtaa sanoa mitään.
M32
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut.
M35
Et ole, koska käyt itsesi kanssa treffeillä.
Nariseva ääni on sexxxxxxxyä! Etkö ymmärrä?
Olen ihan hekuman huipulla kun narisutan vanhaa ladon ovea, miten sexxxxxysti se nariseekaan.......
Hetken tapailin erästä naista mutta lopulta ääni oli yksi tekijöistä miksi ei napannut enemmän.
Karoliina Pentikäisen instavideot ovat todella rasittavia katsoa ja kuunneella juurikin narinan takia.
Mitä enemmän feikkiä, eli muovia, silikonia tekoripsiä / kynsiä sitä enemmän ääni narisee. rumaa nähtävää ja kuultavaa.
M45
Vierailija kirjoitti:
Öljy auttaa narinaan ja myös sperma.
Minkä kautta nautittuna?
Näinpä tänään kirjastossa yhden hieman tuhdin ja semilyhyen nuoren naisen jonka oletin työharjoittelijaksi tai ihan vakityöläiseksi ja siksi muudatta pikkuasiaa kysäisin häneltä. Mahoton paikka, kun oli niin kimeä ääni hänellä että vallan jo liki ihastuin siihen ja suoraan sanoen tuon "avun" myötä vähän ulkonäköönkin. Herttainen, kujertava, ilmava ja kevyt oli puheenkulku. Kenties olisi hänen päivänsä ollut piristettävissä jonkinlaisella maininnalla hänen äänensä miellyttävyydestä, mutta mulla kaiketi naksahti päälle burgerointi-asetukset automaattihehti, niin ettei edes mieleensiinä tullut mikään kehuminen taikka vain muutama kiva sana. Varmaan olisin jälkeenpäin ryhtynnyt sättimään isseäni että nyt menit paljastamaan nolosti jolleki rändömille neitsytmäisytesi kun jo ihan normi naisenääni noin paljon miellyttää että siintä täytyy ihan mainita.
kaiketikaan en ilmeisesti otaksunnut hänen kurkustaan erkanevan sellaista klassista ansaikosmaista kiminää vaan jotain ikävän peritavallista kyntävää narinaa ja äänenväri jäikin kaikumaan somasti mieleeni. Onneksi tuli puhutettua tuotakin tuntematonta plikkaa
Mutta nuoret naiset puhuvat paljon myös sellaisella "My little pony äänellä". Kiekaistaan sillain lässyttävällä äänellä...
Vierailija kirjoitti:
Se on kuules muotia.
Jep, opeteltu puhe tyyli. Kuuntele vaikka näitä nykyisi naisartisteja niin laulavat samalla narisevalla äänellä.
Urheilullisilla pimuilla on ollut narisevaa ääntä jo kauan. Olen kuullut, että urheilun yhteydessä kehittyvällä hengitystekniikalla on tekemistä sen kanssa (en muista tarkkaan, mitä joku fonetiikan asiantuntija on kertonut).
Vierailija kirjoitti:
Jenkkisarjoissa tämä narina alkoi 2000-luvun alussa. Suomessa siinä 2010 paikkeilla.
frendit?
Itse taas huomannut, että nuorten naisten kimeät äänet ovat alkaneet oman ikääntymisen myötä sattua korviin. Ja lisäksi narina, niin kamalaa kuuneltavaa. Nuoret miehet puhuu normaalisti. Mistä tämäkin johtuu. t. Nainen 50v
Oon 45 ja mietin miksi mun ikäisillä tai hieman nuoremmilla voi olla se?
Vierailija kirjoitti:
Tästähän oli jokin aika sitten muistaakseni ylellä juttua, että nuorten naisten puheääni on korkeampi kuin ennen ja narisevaa puhetta on enemmän.
Muistan joskus lukeneeni, että naisten puheääni olisi madaltanut 1900-luvulla, mutta ehkä se on lähtenyt taas kohoamaan. Wokehan suosii heteromiehisyydestä erottautumista ja ihannoi eunukkien falsettia.
Lidlissä oli kerran kassaneiti, joka puhui pikkulapsen äänellä. Siis ihan hirveä. Mua hävettäis puhua sillä tavalla. Ehkä hän ei voinut äänelleen mitään, mutta kerran sanoin vahingossa KIITOT.
He eivät halua / kykene kasvamaan aikuisiksi naisiksi, eivätkä heidän vanhempansa sitä nykyisin edes halua.
>Koska muillakin on. Jos joku nuori nainen panee päähänsä hassun hatun tai hyppää katolta, niin äkkiä löytyy lauma itsenäisesti ajattelevia, räväköitä naisia jotaka tekevät samoin.
Ei haluta aikuistua, nuoruuden jatkaminen hamaan tappiin asti, näkeehän sen syntyvyystilastoistakin.
Vierailija kirjoitti:
>Koska muillakin on. Jos joku nuori nainen panee päähänsä hassun hatun tai hyppää katolta, niin äkkiä löytyy lauma itsenäisesti ajattelevia, räväköitä naisia jotaka tekevät samoin.
Katsovatko he veikeiden setämiesten ohjaamia ja käsikirjoittamia elokuvia ja sarjoja?
Lainaus https://arkisto.aviisi.fi/artikkeli/?num=03/2012&id=20db931 on vuodelta 2012. Ei ole mikään uusi ilmiö, yleistyy ja häviää aallottain kai esikuvien mukana.