Miksi niin moni nainen suuttuu kun heille kertoo totuuden?
Miehet ottavat taas vastaan terveenä vittuiluna.
Kommentit (64)
Joillain miehillä on tarve vittuilla. Väittävät sanovansa totuuksia, mutta kun sanoo samalla mitalla takaisin, sitten suuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pojat ottaa toisilta vastaan terveitä hattuiluja luuvitosen tai hylkäämisen pelosta. Tytöille voi sitten näyttää, miten hatun koville oikeesti otti.
Tämä. Mitä enemmän mies vittuilee, sitä vähemmän kestää vittuilua itse.
Vierailija kirjoitti:
Apn totuus on vain apn paska mielipide.
Antoiko ap alanuolen tälle? Hän ei kestä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apn totuus on vain apn paska mielipide.
Antoiko ap alanuolen tälle? Hän ei kestä totuutta.
AP tuskin on ketjua edes avannut sen luomisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noooh, mun miesystävä menetti etuhampaansa kun terveesti vittuili tuntemattomalle miehelle etuilusta taksijonossa. Oppi siitä ettei auo päätään kaikille.
Ihmeellinen termi koko terve vittuilu, Miksi vittuilu olisi jotenkin terve tapa kommunikoida? Miehille se tosin tuntuu olevan hyvin luonteenomaista. Kavereiden kesken miehet vittuilevat toisilleen surutta ja asenne on, että kestää pitää. Miehet lyövät suoraan vyön alle miettimättä ollenkaan, voisiko se, mistä he vittuilevat, olla kenties toiselle arka paikka. Jos ajattelee, miten miehet puhuvat ystävilleen, mihin enää tarvitaan vihollisia, kaverit hoitavat miesten kyykyttämisen ihan noin "terveesti vittuilemalla".
Päästään terveellä miehellä ei oo tarve vittuilla kenellekään. Vialliset erottaa tuosta vittuilutaipumuksesta ja voi pitää väliä.
Taitaa pitää niin tyhjänpäiväisenä elikkona et suutahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Totuuden voi kertoa hyvin monella tavalla. Normaaliälyinen ihminen osaa kertoa totuuden ilman vittuilua tai toisen ihmisen loukkaamista.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuuden voi kertoa hyvin monella tavalla. Normaaliälyinen ihminen osaa kertoa totuuden ilman vittuilua tai toisen ihmisen loukkaamista.
Tämä.
Otan tämän vittuiluna
Vierailija kirjoitti:
naiset eivät kestä totuutta.
kokeile vaikka kirjoittaa joku epämiellyttävä totuus palstalle, niin mammat antavat vain alapeukkuja. (eli esim tämä kirjoitus saa naisilta vain alapeukkuja)
Sama pätee miehiin. Jos palstamiehelle kerrotaan, että naiset eivät ole nirsoja, vaan sinä käyttäydyt huonosti ja siksi et saa naista, hän kokee sen miesvihana.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kaipaan esimerkkejä elävästä elämästä.
Minulle tulee mieleen tilanne, jossa baarissa ventovieras mies tulee jotain sössttömään ja kun hänelle sanoo, että painu vttuun siitä, mies möksähtää.
Minä yritin jutella naisille asiallisesti näissä tilanteissa ja sain tuon kohtelun.
Minun itsetuntoni mureni. Vuosikymmenen jälkeen olen pystynyt hieman luottamaan pieneen osaan naisista.
Vierailija kirjoitti:
naiset eivät kestä totuutta.
kokeile vaikka kirjoittaa joku epämiellyttävä totuus palstalle, niin mammat antavat vain alapeukkuja. (eli esim tämä kirjoitus saa naisilta vain alapeukkuja)
Sitä saa mitä tilaa, ole hyvä.
Minä taas olen ihmetellyt ihmistä , joka katsoo oikeudekseen huomautella esim omapa sulla punainen nenä taikka ootpa lihonu. Kyllä asianomainen sen itekki tietää. Mun mielestä tekee huomautteliasta vain TYHMÄN varsinkin jos huomauttelia itse lihavampi..
Vierailija kirjoitti:
Suomiakoille täytyy aina sanoa se, mitä ne HALUAA miehen sanovan.
Esim. ei pidä sanoa, että "olet lihonut, haluatko laihduttaa minun vuokseni?".
Pitää sanoa: "olet lihonut, mutta se ei minua haittaa, pulleat naiset kiihottavat monia miehiä".
---
Suomiakat eivät kestä totuutta. Huono itsetunto. M25
Ja jos sulle sanoo jotain vastaavaa, pahimmassa tapauksessa käyt kimppuun...
Koska vain sulla on "oikeus totuuteesi".
Siinä vasta "itsetuntoa".
Ja tässäpä vasta näyttö miesten korkeasta itsetunnosta
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ap:n "totuus" kenties tyyliä: Olet ruma, läski, laiska ja tyhmä? Jos pamautat tän tyyppisiä asioita toisille suoraan, niin voit ihan itseksesi ihmetellä, miksi ihmiset eivät pidä siitä (tai sinusta).
Annika Saarikko on "komia"
LOL :D
Kuka tahansa suuttuu jos ei sanota asiallisesti. Ja riippuu asiastakin mistä puhuu. Henkilökohtaisuuksiin ei pidä mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Otan tämän vittuiluna
🖕
Taas tällainen lauta-apinan aloitus. Mee kasvamaan.
Keskustelussa naisen kanssa tosiasioihin perustuva argumentaatio on sikamaista.
Tämä siksi, että näin nainen saadaan armottomasti jyräämällä tuntemaan itsensä tyhmäksi ja typeräksi.
Itkuhan siinä tulee.
Onpas pääsiäismunat täällä ärhäkkäällä tuulella.