Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen suuttuu kun heille kertoo totuuden?

Vierailija
29.03.2024 |

Miehet ottavat taas vastaan terveenä vittuiluna.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ap:n "totuus" kenties tyyliä: Olet ruma, läski, laiska ja tyhmä? Jos pamautat tän tyyppisiä asioita toisille suoraan, niin voit ihan itseksesi ihmetellä, miksi ihmiset eivät pidä siitä (tai sinusta).

Noin tietysti onkin mutta parempi esimerkki löytyy vaikka tilanteesta, jossa nainen pyytää ulkonäköönsä liittyvää mielipidettä esim. vaatteita sovittaessaan. Sellaiseen on todella vaikea rehellisesti vastata eikä kannata yrittääkään, korkeintaan voi yrittää minimoida valehtelun määrää.

Onko joku nainen ihan oikeasti pyytänyt sinua kertomaan mielipidettäsi ulkonäöstään?

Minä sanoin kerran yhdelle nuorehkolle miehelle, että oletko huomannut että sulla on päälaella kalju kohta. Mies suuttui. Kumma juttu, kun se ei ollut mieli

Sama nainen vai joka kerrta eri? Oletko töissä kirpputorilla vai kierrätyskeskuksessa?

Vierailija
22/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset eivät kestä totuutta.

kokeile vaikka kirjoittaa joku epämiellyttävä totuus palstalle, niin mammat antavat vain alapeukkuja. (eli esim tämä kirjoitus saa naisilta vain alapeukkuja)

Annatko edelleen esimerkkejä äläkä jauha vain paskaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooh, mun miesystävä menetti etuhampaansa kun terveesti vittuili tuntemattomalle miehelle etuilusta taksijonossa. Oppi siitä ettei auo päätään kaikille. 

Vierailija
24/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset elää jotain etuoikeus elämää.  Kun kerran joskus pitäisi ottaa vastuuta itkeminen ja muiden syyttäminen toimii.

Sanna elävä esimerkki.  Suorastaan nauroi 10 miljoonan fortumin sujoitukset roskiin.  Ja kun kysyttiin, ööö minäkin oon vaan ihminen itkuuuu

Naiset ottavat paljon enemmän vastuuta keskimäärin kuin miehet. Naiset tekevät suuremman osan kotitöistä ja hoitavat lapsia enemmän kuin miehet. Jos joku jättää perheen, se on useimmiten mies, ei nainen. Nainen jää ja ottaa vastuun lapsista, kun mies helposti unohtaa ikinä isä olleensakaan. 

Vierailija
25/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakoille täytyy aina sanoa se, mitä ne HALUAA miehen sanovan.

Esim. ei pidä sanoa, että "olet lihonut, haluatko laihduttaa minun vuokseni?".

Pitää sanoa: "olet lihonut, mutta se ei minua haittaa, pulleat naiset kiihottavat monia miehiä".

---

Suomiakat eivät kestä totuutta. Huono itsetunto. M25

Vierailija
26/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pojat ottaa toisilta vastaan terveitä hattuiluja luuvitosen tai hylkäämisen pelosta. Tytöille voi sitten näyttää, miten hatun koville oikeesti otti.

Vierailija
27/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noooh, mun miesystävä menetti etuhampaansa kun terveesti vittuili tuntemattomalle miehelle etuilusta taksijonossa. Oppi siitä ettei auo päätään kaikille. 

Ihmeellinen termi koko terve vittuilu, Miksi vittuilu olisi jotenkin terve tapa kommunikoida? Miehille se tosin tuntuu olevan hyvin luonteenomaista. Kavereiden kesken miehet vittuilevat toisilleen surutta ja asenne on, että kestää pitää. Miehet lyövät suoraan vyön alle miettimättä ollenkaan, voisiko se, mistä he vittuilevat, olla kenties toiselle arka paikka. Jos ajattelee, miten miehet puhuvat ystävilleen, mihin enää tarvitaan vihollisia, kaverit hoitavat miesten kyykyttämisen ihan noin "terveesti vittuilemalla".

Vierailija
28/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää sanoa: "olet lihonut, mutta se ei minua haittaa, pulleat naiset kiihottavat monia miehiä".

---

Enää muutama vuosi, niin sinunkin aivokapasiteettisi on täydessä kukoistuksessaan. Juttusi yltävät silloin jopa 15-vuotiaan tasolle.

Vierailija
29/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sanot jollekin, että olet ruma, laiska, tyhmä ja läski, niin se tekee susta vaan ilkeän mäntin. Se ruma, laiska, tyhmä ja läski kyllä tietää sen, on vain kohteliasta olla kommentoimatta mitään näistä, koska toisen ihmisen tunteista välittämättä jättäminen tekee susta 100% m*lkun.

Vierailija
30/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät taida ottaa, ainakaan jos upea vaimo 37v istuu vierellä sohvalla kun pitää vinkua totuutta vastaan 

Vierailija
31/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Enää muutama vuosi, niin sinunkin aivokapasiteettisi on täydessä kukoistuksessaan. Juttusi yltävät silloin jopa 15-vuotiaan tasolle.

Kun argumentit loppuu, niin alkaa solvaus. :) Minä voitin. :] M25

Vierailija
32/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ap:n "totuus" kenties tyyliä: Olet ruma, läski, laiska ja tyhmä? Jos pamautat tän tyyppisiä asioita toisille suoraan, niin voit ihan itseksesi ihmetellä, miksi ihmiset eivät pidä siitä (tai sinusta).

Noin tietysti onkin mutta parempi esimerkki löytyy vaikka tilanteesta, jossa nainen pyytää ulkonäköönsä liittyvää mielipidettä esim. vaatteita sovittaessaan. Sellaiseen on todella vaikea rehellisesti vastata eikä kannata yrittääkään, korkeintaan voi yrittää minimoida valehtelun määrää.

Onko joku nainen ihan oikeasti pyytänyt sinua kertomaan mielipidettäsi ulkonäöstään?

Minä sanoin kerran yhdelle nuorehkolle miehelle, että oletko huomannut että sulla on päälaella kalju kohta. Mies suuttui. Kumma juttu, kun se ei ollut mielipide vaan totuus.

Ja miksiköhän sinunkin piti se hänelle sanoa? Eiköhän mies sen tiennyt itsekin.

Vierailija
33/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---

Aina ja ikuisesti ulkoisen habituksen arvostelu.... Arvostelija itse saa kyllä olla ylipainoinen ja epäsiisti, silti pitää toisen ulkonäköön puuttua.

Jos tyttöystäväsi lihominen häiritsee, tuo asia rakentavasti esiin vaikkapa terveysnäkökohtiin kiinnittyen. Hanki ja valmista terveellistä syötävää. Jos tapoihinne kuuluu napostelu, korvaa epäterveelliset herkut terveellisillä. Haasta tyttöystäväsi lenkille tai salille. Yllätä hänet pt-lahjakortilla. 

Jos tyttöystäväsi ei nimenomaisesti sanoita omaa lihomistaan, eikä kysy mielipidettäsi, pidä mölyt mahassasi.

Vierailija
34/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Ei se ollut solvaus. Ihan totuuden kerroin. Älä nyt suutu!

Vierailija
35/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuuden voi kertoa hyvin monella tavalla. Normaaliälyinen ihminen osaa kertoa totuuden ilman vittuilua tai toisen ihmisen loukkaamista. 

Vierailija
36/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset eivät kestä totuutta.

kokeile vaikka kirjoittaa joku epämiellyttävä totuus palstalle, niin mammat antavat vain alapeukkuja. (eli esim tämä kirjoitus saa naisilta vain alapeukkuja)

Ihme incel sinäkin. Sulla ei varmaan koskaan oo ollu merkittävää suhdetta naisen tai kenenkään muun kanssa kun tollanen mielipide :D

Tässä hyvä esimerkki: Eri mieltä olija= incel!  Arguing against hole taas.

Vierailija
37/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkähän mahtavat olla nämä ap:n totuudet? 

Kerrohan miehelle, että sillä on pieni muna tai se kaljuuntuu, niin auta armias se suuttuu, vaikka se olisi totuus. Siitähän ne väkivaltatilastotkin kertoo. Miehet suuttuu, kun niille kertoo totuuden.

Vierailija
38/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---

Voi sinua pientä. Ikinä et ole edes naista nähnyt (paitsi äitisi) ja sitten yrität esitää kovinkin suurta naisten miestä aukomalla päätäsi nettipalstalla :D

Vierailija
39/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Aina ja ikuisesti ulkoisen habituksen arvostelu.... Arvostelija itse saa kyllä olla ylipainoinen ja epäsiisti, silti pitää toisen ulkonäköön puuttua.

Jos tyttöystäväsi lihominen häiritsee, tuo asia rakentavasti esiin vaikkapa terveysnäkökohtiin kiinnittyen. Hanki ja valmista terveellistä syötävää. Jos tapoihinne kuuluu napostelu, korvaa epäterveelliset herkut terveellisillä. Haasta tyttöystäväsi lenkille tai salille. Yllätä hänet pt-lahjakortilla. 

Jos tyttöystäväsi ei nimenomaisesti sanoita omaa lihomistaan, eik

Ei moista kannata neuvoa. Antaa laukoa tyttöystävälleen typeryyksiä niin älyää nainen etsiä jonkun hyväsydämisen, empatiakykyisen ja rakastavan miehen.

Vierailija
40/64 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Suomiukko ei kestänyt totuutta :D Käyttäytyy kuin akka vaikka juuri uhosi, että mies kestää totuuden ja ottaa sen vain terveenä vittuiluna :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi