Miksi niin moni nainen suuttuu kun heille kertoo totuuden?
Miehet ottavat taas vastaan terveenä vittuiluna.
Kommentit (64)
Itsekin kaipaan esimerkkejä elävästä elämästä.
Minulle tulee mieleen tilanne, jossa baarissa ventovieras mies tulee jotain sössttömään ja kun hänelle sanoo, että painu vttuun siitä, mies möksähtää.
Onko tämä ap:n "totuus" kenties tyyliä: Olet ruma, läski, laiska ja tyhmä? Jos pamautat tän tyyppisiä asioita toisille suoraan, niin voit ihan itseksesi ihmetellä, miksi ihmiset eivät pidä siitä (tai sinusta).
Miehet ja naiset ajattelevat eritavalla.
Mitään hlvetin "tervettä viuilua" ei ole olemassa. Vain moukat kommunikoivat viuilemalla.
Porilaiset, painukaa viuun!!
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ap:n "totuus" kenties tyyliä: Olet ruma, läski, laiska ja tyhmä? Jos pamautat tän tyyppisiä asioita toisille suoraan, niin voit ihan itseksesi ihmetellä, miksi ihmiset eivät pidä siitä (tai sinusta).
Lapsi sanoo tuollaisia muille ei aikuinen ihminen.
Tuollaisia sanovalla ihmisellä on itsellään tosi paha olo ja hän kaataa sen toisten päälle.
naiset eivät kestä totuutta.
kokeile vaikka kirjoittaa joku epämiellyttävä totuus palstalle, niin mammat antavat vain alapeukkuja. (eli esim tämä kirjoitus saa naisilta vain alapeukkuja)
Suoraan sanominen= loukkaaminen. Käytöstavat opitaan yleensä jo omilta vanhemmilta ja myös että mikä on oikein ja mikä väärin.
Minkälaisia totuuksia kerrot niille naisille.
Vierailija kirjoitti:
kokeile vaikka kirjoittaa joku epämiellyttävä totuus palstalle, niin mammat antavat vain alapeukkuja. (eli esim tämä kirjoitus saa naisilta vain alapeukkuja)
Ihme incel sinäkin. Sulla ei varmaan koskaan oo ollu merkittävää suhdetta naisen tai kenenkään muun kanssa kun tollanen mielipide :D
Kuka on niin täydellinen että voi "totuuksia" suoltaa toisille päin naamaa. Mitä sillä voittaa. Kohottaako se omaa heikkoa itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuollaisella moukalla kuin sinä, niin minkäänlaista palstan ulkopuolista elämää?
Vierailija kirjoitti:
Noin tietysti onkin mutta parempi esimerkki löytyy vaikka tilanteesta, jossa nainen pyytää ulkonäköönsä liittyvää mielipidettä esim. vaatteita sovittaessaan. Sellaiseen on todella vaikea rehellisesti vastata eikä kannata yrittääkään, korkeintaan voi yrittää minimoida valehtelun määrää.
Jos tulet mulle kertomaan että olen ruma, niin en minä siitä suutu että tulit "kertomaan totuuden", vaan siitä että tulit häiritsemään minua jonnin joutavuuksilla.
Sitä paitsi onhan tuo noloa. Yjtä noloa kuin se että kertoo tyhmälle hänen olevan tyhmä.
Jätänkin sen kaltaisillesi.
Hyvää pääsiäistä
Olenpa muutaman kerran sanonut suoraan muutamalle miehelle ja arvaapa mikä on ollut reaktio?
Kerran saatiin juosta Tampereella Hämeenkatu päästä päähän kun äijä hikeentyi totuudesta. Ja muuta en sanonut kuin totuuden enkä sitäkään rumasti. Pelkästään rehellisesti.
Oli onneksi kesä ja tempaistiin kengät kouraan likkakaverin kanssa ja painuttiin kun se ukko raivostui! :D Naurettiin niin että mahaan sattui.
Kerran sain täyslaidallisen p-skaa kun sanoin etten kaipaa seuraa ja vielä senkin miksi. Tätä tapahtuu todella usein.
Miksi mies ei kestä totuutta!?
Apn totuus on vain apn paska mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin tietysti onkin mutta parempi esimerkki löytyy vaikka tilanteesta, jossa nainen pyytää ulkonäköönsä liittyvää mielipidettä esim. vaatteita sovittaessaan. Sellaiseen on todella vaikea rehellisesti vastata eikä kannata yrittääkään, korkeintaan voi yrittää minimoida valehtelun määrää.
Onko joku nainen ihan oikeasti pyytänyt sinua kertomaan mielipidettäsi ulkonäöstään?
Minä sanoin kerran yhdelle nuorehkolle miehelle, että oletko huomannut että sulla on päälaella kalju kohta. Mies suuttui. Kumma juttu, kun se ei ollut mielipide vaan totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku nainen ihan oikeasti pyytänyt sinua kertomaan mielipidettäsi ulkonäöstään?
Minä sanoin kerran yhdelle nuorehkolle miehelle, että oletko huomannut että sulla on päälaella kalju kohta. Mies suuttui. Kumma juttu, kun se ei ollut mielipide vaan totuus.
Monasti on pyydetty, nimen omaan vaatteiden sopivuuteen liittyen. Ei sellaisiin pysty vastaamaan, parasta vain tehdä arvaus ja keksiä sen pohjalta jotain, jossa ei varsinaisesti sanota mitään. Siitä voi selvitäkin mutta ei kyllä rehellisestä mielipiteestä.
Voisitko hieman avata? Onko jokin tietty tapaus missä näin olisi tapahtunut? Haitallista lähteä tällä tavalla yleistämään ilman että tietää yksityiskohtia. Saattaa myös olla että "totuuden" kertojalta puuttuu terveet sosiaaliset taidot ja tilanteenlukukyky. Totuus ei aina ole niin mustavalkoinen sillä sinun totuutesi voi olla toisen valhe.
Olen huomannut että etenkin sosiaalisessa mediassa sukupuolisten väliset erot kärjistetään ja mielipiteet perustuvat vain kuplautuneeseen pintatietoon. Unohdetaan täysin että oikean elämän ihmissuhteissa on kuitenkin toisena osapuolena ihminen joka tuntee ja saa tuntea erilaisia tunteita eikä nämä kuplautuneet yleistykset välttämättä päde heihin. Toisesta ihmisestä saattaa tuntua pahalta kun häntä ei kuulla yksilönä vaan hänet kategorisoidaan eikä hänen tarpeitaan oteta huomioon.
Arkipäiväisessä viestinnässä tämä terve vittuilu on kyllä ihan ok. Senkin voi tosin tehdä aika väärällä tavalla. Kannattaa ehkä mieluummin miettiä että miten voin itse parantaa sosiaalisia taitojani että välttyy tälläisilta tilanteilta. Ja sitten toisaalta jos kyseessä ei olekaan tärkeä ihmissuhde, niin voi miettiä että onko sillä loppujenlopuksi väliä että tämä ihminen suuttui. Kyllä sitä itse sisimmässään tietää tehneensä väärin jos niin teki. Jos toinen ihminen ei ole valmis keskustelemaan niin ehkä on kyseessä ihminen jolla ei ole niin väliä.