Mies erosi kertomatta syytä
Olen jotenkin rikki tästä. Ei suostu kertomaan syytä, sanoi vaan että on ohi ja lähti vaan kylmästi. Mikä ihme tuota vaivaa?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen, mies ei koskaan muuta yksikseen omasta halustaan
Höpöhöpö.
Ne jotka muuttavat ymmärtävät, että nyt ei tasot kohtaa ja ovat yleensä monta kertaluokkaa ylemmällä tasolla. Luonnollisesti nämä revitään käsistä ja exälle saattaa helposti tulla mieleen, että sillä oli nainen jo valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on harhainen kommentti. Olen mies ja kolmesti eronnut hieman eri syistä, mutta lopulta siitä syystä, ettei sovittu yhteen. Eikä todellakaan ollut mitään hippaa kenenkään muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö.
Ne jotka muuttavat ymmärtävät, että nyt ei tasot kohtaa ja ovat yleensä monta kertaluokkaa ylemmällä tasolla. Luonnollisesti nämä revitään käsistä ja exälle saattaa helposti tulla mieleen, että sillä oli nainen jo valmiina.
Ylemmällä tasolla? Oletkohan nyt vähän hakoteillä? Vahingoniloinen jopa..?
Vierailija kirjoitti:
Olitko liian vaativa. Nalkutitko ja väheksyit. Jos on ihan erilainen rahankäyttö, alkoholinkäyttö ja siisteystasot niin ne erottaa.
Jos puolisolla on paha olla kotonaan niin kyllä se lähtee. Jokaisella pitäisi olla omaakin rauhaa kotona ilman koko ajan suorittamista. Kotihan on se ainoa paikka missä pitäisi saada rentoutua olla välillä mitään suorittamatta aivojenkin leväten.
Puoliso ei saisi olla joku ainoa ystävä jonka kanssa pitäisi puhua ja vatvoa koko ajan jotain henkeviä asioita vaatien keskusteluja. Minä en mitään moottoriturpaa kotona katselisi päivääkään jos ei saa hiljaisuudessa olla ollenkaan ja olen nainen. Työpäivän jälkeen pitää saada olla kotonaan illan ihan rauhassa ladaten akkujaan seuraavaan päivään.
Jääkaapissa ja pakastimessa on lämmitettävää ruokaa jotenka en kokkaile joka päivä ruokaakaan. Puolisoni ei ole koskaan valittanut ettei ole ruokaa. En vaadi ikinä miestäni työpäivän jälkee
Tässä mainittiin tärkeitä yleisiä pointtia:
1. Kodin tulee olla myös rentoutumisen paikka eikä jatkuvan suorittamisen, vaatimisen ja nalkuttamisen tyyssija.
2. Asioiden vatvominen, keskustelujen vaatiminen milloin mistäkin asiasta ja missäkin tilanteessa.
Äkkilähtö ilman syyn kertomista lasketaan henkiseksi väkivallaksi. Etsi netistä tietoa siitä, kuinka henkisestä väkivallasta toivutaan, minua se auttoi, kun psykoottinen eksä vainosi minua sairaalajaksojensa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyin ja sain vastaukseksi, että "En tiedä. Jotenkin ei vain tunnu siltä." Ei kummoinenkaan selitys, mutta päättelin siitä, että mies on niin mäntti, että hyvä kun pääsin eroon.
Huonokin selitys on kuitenkin selitys. Se on parempi kuin täysi hiljaisuus.
Tän ei pitäisi koskea miehiä.