Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi väitetään että EU vaaleissa tärkeintä olisi teemat kuten sota jne... Minua kiinnostaa kuka kieltää nämä saamarin uudet muovikorkit

Vierailija
29.03.2024 |

Pullopalautusjärjestelmän alasajosta puhumattakaan

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ap. Kuka saisi meidät pois eusta. Häntä äänestäisin

Vierailija
2/7 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauri Peltokangas on valheellisten lupausten erikoismies. Äänestä häntä jos haluat tulla taas petetyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta mikään sota 

Vierailija
4/7 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa kannabiksen laillistaminen. Eu on melkein ainoa mahdollisuus saada muutos aikaan. Suomen poliitikoilta se ei onnistu. Niille ns. mahdoton tehtävä. Laittomuudessa ei ole mitään järkeä. Laillisena siitä saa rahaa ja eu maat ovat kaikki rahan tarpeessa. Ei sillä kannabiksen myynnillä voi kaikkea korjata mutta jonkin verran sillä saisivat valtiot verotuloja.

Vierailija
5/7 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion ehdottaa näitä vuoden turhakkeiksi ja perustelut on hyvät. Menee enemmän muovia, Suomessa on ollut jo ihan hyvä kierrätysjärjestelmä, ne saa kuitenkin repäisemällä hyvin irti ja huulet havaantuu, tarvitsee laastaria. 

Vierailija
6/7 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aion ehdottaa näitä vuoden turhakkeiksi ja perustelut on hyvät. Menee enemmän muovia, Suomessa on ollut jo ihan hyvä kierrätysjärjestelmä, ne saa kuitenkin repäisemällä hyvin irti ja huulet havaantuu, tarvitsee laastaria. 

Ovat vaarallisia lapsille nuo korkit jos irroittaa korkin. Sinettirengas voi tällöin helposti irrota ja mennä suuhun

Vierailija
7/7 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elintarvike aiheuttaa haavaumia, niin mielestäni kyseessä on lievä pahoinpitely