Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi kuussa ei sitten oikeasti rahat riitä kun käteen jää enää 200€ vuokran jälkeen, ennen jäi 550€, mitä tässä pitäisi tehdä?

Vierailija
28.03.2024 |

Ensi kuussa ei sitten oikeasti rahat riitä kun käteen jää enää 200€ vuokran jälkeen, ennen jäi 550€, mitä tässä pitäisi tehdä?

Halvempaa asuntoa etsin koko ajan mutta ei tunnu irtoavan mistään halvempaa vuokra-asuntoa.

Sitten toinen ongelma olisi se muuttaminen, ei minulla ole varaa muuttaa kun katsoin että esim. 20km päähän muutto  muuttopalvelulla maksaisi lähempänä 500€.

Töihinkään en pääse vaikka kuinka yritän kaikkiin mahdollisiin paikkoihin hakea mihin rahkeet riittää.

Kommentit (729)

Vierailija
381/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en jatka keskustelua kunnes saan ap:lta rehellisen vastauksen miksi hän välttelee kaikkea tekemistä.

EN VÄLTÄ MITÄÄN, EI OLE MINUN VIKA JOS KOULUUN EI PÄÄSE, TÖIHIN EI PÄÄSE!

AP

Kyllä se on ihan yksin oma vikasi. Taidat olla niitä ihmisiä, että kaikessa muussa on vikaa, mut ei omassa asenteessasi. Tai sitten olet vaan yksinkertaisesti niin tyhmä, ettet ymmärrä tätä maailmaa ja miten täällä pärjää.

Onhan se yksi saavututus sekin, että täällä paasaat kun rahat loppuu....

Vierailija
382/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap miksi et suostu tekemään elämässäsi mitään.

KYLLÄ MINÄ TEEN. JOKA PÄIVÄ TEEN MONTA ALOITUSTA TÄSTÄ SAMASTA AIHEESTA JOTTA PÄÄSEN HUUTAMAAN PAHAA OLOANI ULOS

AP

Onko tuo nyt minkään arvoista elämää?

KYLLÄ ON. SAAN SUURTA TYYDYTYSTÄ SIITÄ ETTÄ MAMMAT KERTA TOISENSA JÄLKEEN TARTTUVAT NÄIN TROLLIALOITUKSIINI. ELÄMÄSSÄNI EI OLE MUUTA KUIN TÄÄLLÄ HUUTAMINEN

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ MINÄ TEEN. JOKA PÄIVÄ TEEN MONTA ALOITUSTA TÄSTÄ SAMASTA AIHEESTA JOTTA PÄÄSEN HUUTAMAAN PAHAA OLOANI ULOS

AP

KYLLÄ ON. SAAN SUURTA TYYDYTYSTÄ SIITÄ ETTÄ MAMMAT KERTA TOISENSA JÄLKEEN TARTTUVAT NÄIN TROLLIALOITUKSIINI. ELÄMÄSSÄNI EI OLE MUUTA KUIN TÄÄLLÄ HUUTAMINEN

AP

Minusta tuo on hirveän surullista.

Vierailija
384/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en jatka keskustelua kunnes saan ap:lta rehellisen vastauksen miksi hän välttelee kaikkea tekemistä.

AP

Pääset heti kun soitat sinne ammattikouluun. Omistat puhelimen? Osaat puhua?

OLEN SOITTANUT JA HAKENUT 8 ERI AMMATTIKOULUUN 5 ERI LINJALLE ENKÄ OLE PÄÄSSYT ETKÖ YMMÄRRÄ?

AP

Sun paska elämäs on sun oma valinta. Etkö ymmärrä?

Vierailija
385/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

OLEN SOITTANUT JA HAKENUT 8 ERI AMMATTIKOULUUN 5 ERI LINJALLE ENKÄ OLE PÄÄSSYT ETKÖ YMMÄRRÄ?

AP

Vain 8? Eli et ole yrittänyt tosissasi. Suomessa on kymmeniä amiksia ja kymmeniä eri linjoja. 

Vierailija
386/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

MINUSTA EI. IHAN KOHTA SAAN PÄIVÄN KOLMANNEN ORGASMIN KUN KIIHOTUN NIIN PALJON TROLLAAMISESTA. 

Vierailija
387/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae toimeentulotukea. Jos olet jo TT-tuella niin se nousee muiden tukien laskiessa. 

Vierailija
388/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät sukulaisesi auta sinua? Jos käyvät töissä tai saavat säännöllistä eläketuloa, voivat varmasti antaa sen 100-300 euroa/kk

Kaikkien sukulaiset eivät ole hyviä ihmisiä eikä ne todellakaan halua edes yhteyksissä olla...

Joo ja arvaan miksi. Ovat kyllästyneet kitinääsi ja siihen että olet luuseri.

Vierailija
389/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

MINUSTA EI. IHAN KOHTA SAAN PÄIVÄN KOLMANNEN ORGASMIN KUN KIIHOTUN NIIN PALJON TROLLAAMISESTA. 

No, ei noin tyhmälle ihmiselle varmaan muuta tekemistä tällä planeetalla ole eli siinä mielessä ymmärrän.

Vierailija
390/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja siivoan työkseni. Rahaa jää vuokran jälkeen  käteen sama kuin jäi toimeentulotuesta meille kahdelle,, sisältää lapsilisän ja elatustuen. Ei tämäkään loistavaa elämää ole. Lapsi joutuu elämään köyhyydessä vaikka kirjaimellisesti teen töitä hiki päässä ja joutuu olemaan yksin 18 asti illalla:/

Vierailija
391/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tukitöihin, niihin pääsee kaikki.

Vierailija
392/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on elämä vaikeaa Porvoossa. Pitää ostaa joka kuukausi pesukone ja kuivausrumpu ja salikorttikin on pakollinen eikä siitä voi luopua :D

Vierailija
393/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi et ikinä vastaa kysymykseen että miten on mahdollista että työkkäri ei laita sua kouluun tai työkokeiluun? Oot kuitenkin jo 10v ollut työtön. 

Ei TE-toimisto laita mihinkään. Mihinkään "työkkärin" ehdotukseen ei ole pakko suostua. Se tosin johtaa aina karenssiin.

Ap:lle: miten h*lvetissä olet voinut asua ylikalliissa asunnossa tähän asti? Olet käytännössä karenssissa ja siksi toimeentulotukeasi on todennäköisesti leikattu joka toinen kuukausi 20% tai 40%. Ei sinulla siis koskaan aikaisemminkaan ole ollut varaa asua nykyisessä asunnossa.

Niin, ap mieluummin ottaa karenssin ja valittaa kun menee töihin/kouluun.

Mutta onhan tämä hauskaa katsoa kun on toiminnan estävä selitys valmiina jokaiseen neuvoon.

Vierailija
394/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle paskanmarja, joka kirjoitit, että ammattikouluun on vapaita paikkoja. Niin on, mutta ne eivät aina kohtaa. Esim. eläintenhoitaja - eläinallergia jne.

Tärkeämpänä ongelmana kuitenkin se, että amiskatutkinnon suorittamiseen tarvitaan nykyisin työharjoittelupaikka. Ilman sitä tutkintoa ei voi suorittaa. Työharjoittelupaikkoihin on yhtä vaikeaa päästä, kuin työpaikkoihinkin. Itse en saanut yliopistotutkintoon harjoittelupaikkaa, joten vaihdoin AMK samalla alalle. Siitäkään en saanut harjoittelupaikkaa, joten vaihdoin AMK eri alalle. Siitä huolittiin harjoittelupaikkaan, joka on oikeastaan toisen AMK:n alaa. Että ei tämä tosiaan helppoa ole.

-eri

Aina löytyy tekosyitä kotona loisimiselle. Hyvä, että tukia leikataan niin saatte tuntea nahoissanne laiskuuden hinnan. 

Niin kerrotko vielä mikä oli tuon ahkeran henkilön ongelma? Hänhän haki ja haki, kunnes sai paikan.

Vierailija
395/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Etkö oikeasti tajunnut, ettei tuo ole alkuperäinen ap? :D:D::D:D

Vierailija
396/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 16v tyttö pääsi Helsingissä siivoushommiin soittamalla ja kysymällä paikkaa. Surullista, että aikuinen (?) ihminen ei pysty samaan kuin alaikäinen teini. 

Vierailija
397/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Vain 8? Eli et ole yrittänyt tosissasi. Suomessa on kymmeniä amiksia ja kymmeniä eri linjoja. 

EN HAE MUUALLE TIETENKÄÄN VAIN HELSINKI ESPOO VANTAA AMMATTIKOULUHUN OLEN HAKENUT

AP

Vierailija
398/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 16v tyttö pääsi Helsingissä siivoushommiin soittamalla ja kysymällä paikkaa. Surullista, että aikuinen (?) ihminen ei pysty samaan kuin alaikäinen teini. 

NAISET PÄÄSEE PILLUA NÄYTTÄMÄLLÄ TÖIHIN SAMAN TIEN, MIESTEN ELÄMÄ ON VÄHÄN VAIKEMPAA

AP

Vierailija
399/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi voi, minä maksoin ihan jokaikisen laskun, yhtiövastikkeen, sähköt, veden, puhelimen, vakuutukset, autoveron, täytin tankin ja mitä niitä nyt on. Jää vaan 700 pakollisten kulujen jälkeen taas ensi kuussa.

Millä minä nyt elän?

Ja olen sentään eläkkeellä.

Vierailija
400/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi nyt ihan aikuisten oikeesti hakea opiskelemaan, niin pääsisit normaaliin elämisen rytmiin. Mielenterveytesi kohensi, eikä tarvitsisi täällä huutaa ja valehdella.