Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi kuussa ei sitten oikeasti rahat riitä kun käteen jää enää 200€ vuokran jälkeen, ennen jäi 550€, mitä tässä pitäisi tehdä?

Vierailija
28.03.2024 |

Ensi kuussa ei sitten oikeasti rahat riitä kun käteen jää enää 200€ vuokran jälkeen, ennen jäi 550€, mitä tässä pitäisi tehdä?

Halvempaa asuntoa etsin koko ajan mutta ei tunnu irtoavan mistään halvempaa vuokra-asuntoa.

Sitten toinen ongelma olisi se muuttaminen, ei minulla ole varaa muuttaa kun katsoin että esim. 20km päähän muutto  muuttopalvelulla maksaisi lähempänä 500€.

Töihinkään en pääse vaikka kuinka yritän kaikkiin mahdollisiin paikkoihin hakea mihin rahkeet riittää.

Kommentit (729)

Vierailija
721/729 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienessä perus kerrostalo asunnossa ei sähkölasku ole 100€/kk.

Kerrotko ap mikä se sun sähkölaskusi oli?

T: eri

Minulla on lattialämmitys vessassa kokoajan täysillä koska vuokranantaja niin vaatii, samoin valot ja tietokone päällä kokoajan

Ap

Vierailija
722/729 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä ja mulla menee pakollisiin kuluihin vuokran ja sähkön ja veden jälkeen 130€ (ruoka, netti ja satunnainen julkinen liikenne). En ymmärrä miksi työttömälle bussikortti ja salikortti on pakollista. Ja miten sähkölasku voi olla yhdeltä ihmiseltä 100€/kk? Missä kartanossa sä ilmaiseksi asut? Kirjastoa kannattaa hyödyntää, sieltä saa vaikka akkuporakoneen tai sateenvarjon ilmaiseksi lainaan. Jos on niin terve että salilla pitää käydä, niin miksi ei sitten kävellen liiku kaikkialle ja saa samalla liikunnat? Tässä on todella hämärä tapaus kyseessä

Ihan perus pienessä kerrostalo asunnossa asun

Ap

PIENI kerrostaloasunto 900€/kk? Juu ihan varmasti. Asun itsekin Helsingissä ja liioittelet ja lujaa. 

50 neliön asunto on pieni

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/729 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin!

Vierailija
724/729 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä selkeä provo ja trolli :D

Vierailija
725/729 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tulehan kertomaan miten oot pärjännyt ja paljon sulla menee rahaa ruokaan ja mitä syöt?

Vierailija
726/729 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pääsee töihin vaikka kalastusalukselle, ellei ole alkoholisti! Mutta alkoholistien ei tartte kyllä asua missään Kelan tarjoamilla tonnin vuokrakämpillä. Itse työssäkäyvänä säästän rahaa kesään ja asun autossa. Toki on kans teltta jos haluaa vaihtelua ja on nätti keli. Mutta en todellakaan valita! Tämä on mun päätös ja elämä!!

Vierailija
727/729 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko töihin miettinyt?

Vierailija
728/729 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa kun ap löysi nyt yhtäkkiä töitä vaikka aiemmin valitti, ettei ikinä ole töitä mistään löytänyt vaikka jokaista paikkaa hakenut mihin vain rahkeet voisi riittää. Ehkei täällä Suomessa sittenkään ole työnhakijan näkökulmasta asiat huonosti. Ainakin nopeasti töitä saa jos haluaa. Tai sitten kyse oli vain armottoman hyvästä munkista ja jumalan ja enkelten kiltteydestä löytää sulle työpaikan ja omaa rahaa, vaikka aamuisin vain valitat kun pitää herätä klo 09.

Se oli jonkun provo tai koko aloitus on Provo. 

Valitettavasti ei ole. Ap on pilvellä aivonsa tuhonnut vuohi. 

Vierailija
729/729 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paku maksaa noin satasen vuorokausi.

Muuta vaan halvempaan jos rahat ei riitä nykyiseen asuntoon.

Heikommassa asemassa olevilla ei yleensä ole tukijoiukkoja eikä auttajia. Monien on vaikea käsittää sitä. Jollakin pitää olla ajokortti ja halukkuutta uhrata vapaa-aikaa toisenihmisen auttamiseen. Pitää olla v'äkeä kansatamassa  huoekaluja ja muita tavroita asunnosta autoon ja perillä uudelleen autosta uuteen kotiin. Joku saisi auttaa byrokratian kanssa, jotta mitään tärkeää ei unohdu. En ole itse muuttamassa. Mutta aikaisemmin olen joutunut järjestämään ja maksamaan elämäni muutot yksin. Joku toki saattoi paljon myöhemmin todeta, että kai "X auttoi sinua?!" No ei auttanut todellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän