Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalaisen miehen kanssa parisuhde

Vierailija
27.03.2024 |

Onko kokemusta kellään etelä-eurooppalaisista miehistä? Olen ihastunut yhteen, joka asuu suomessa ja nyt tapailemme.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on pieni maa ja täynnä juntteja miehiä. 

Muslimia en ottaisi uskonnon takia. Mutta esim katolilaisuus on käytännössä sama.. Ei eroa uskontona meidän suomalaisten tapoihin juurikaan. Itse italialaisen miehen kanssa naimisissa. 

Joojoo, ja sinä tietenkin olet niin paljon meitä muita suomalaisia parempi ja ihan erilainen...

Oikein huokuu katkera luuserisuus läpi. Ettei vaan olisi jäänyt jotain hampaankoloon siitä ettet saanut suomalaista miestä itsellesi...

Vierailija
42/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista miehistä suurin osa on väkivaltaisia, juoppoja tai muuten yksinkertaisia. 

JOo O, ja sehän ratkeaa sillä että otetaan joku 10 kertaa pahempi ulkkariluuseri tilalle ja hehkutetaan sitä miten paljon ihanampi se on kun nää meidän suomijuntit, kuten monet suomalaiset naiset tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Eurooppa on laaja käsite. Mistä maasta tarkalleen ottaen on kysymys?

Eiköhän se ettei ap kertonut tarkkaan maata kerro jo sen, että tuskin se mies on edes mitään semilaadukasta rotua.

Ei ole kyllä suomimiehen voittanutta rotua

On. Nuudelitukka

Vierailija
44/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkkelinaisten ketju. :D

Suomalaiselle naiselle paras mies on suomalainen mies.

Ja suomalaiselle miehelle paras nainen on japanilainen nainen.

Ihan turhaan yritätte kannustamaan muita naisia, etenkin nuoria naisia, hylkäämään suomalaiset miehet. Se ei ikinä onnistu.

Vierailija
45/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muslimia en ottaisi uskonnon takia. Mutta esim katolilaisuus on käytännössä sama.. Ei eroa uskontona meidän suomalaisten tapoihin juurikaan. Itse italialaisen miehen kanssa naimisissa. 

Joojoo, ja sinä tietenkin olet niin paljon meitä muita suomalaisia parempi ja ihan erilainen...

Oikein huokuu katkera luuserisuus läpi. Ettei vaan olisi jäänyt jotain hampaankoloon siitä ettet saanut suomalaista miestä itsellesi...

"Saanut" suomalaista miestä xD. Kyse on siitä, että suomalaista miestä ei huolita. Tekin tällä palstalla itkette naisenkaipuutanne, menkää sinne Ylilaudalle omienne pariin. Me ei olla kiinnostuneita teistä, yrittäkää jo ymmärtää.

Vierailija
46/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. En enää ikinä huolisi suomalaista miestä. :D 

Älä pura sitä meihin jos et kelpaa tasokkaille suomalaisille miehille.

Kukahan tässä purkautuu? Sinä, säälittävä pikku incel, joka et saa edes rahasta. "Tasokkaille", salli mun nauraa :D Ette kelpaa kellekään ja tuutte tänne itkemään katkeruuttanne.

AHahaha. Taisi joku triggeröityä. Pettikö vai hakkasiko se ihku nappisimmu?

Vierailija
47/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut italialaiseen mieheen. Vinkkejä? 

Italialaiset miehet ovat 37-vuotiaiksi mamman helmoissa. Pitääkö paikkansa?

Vierailija
48/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin ugandalaista naista. Sperma näytti kyllä valkoiselta perskannikan päällä, hän pyrki huijaamaan ja kaikki piti maksaa.

pimppa oli kyllä tiukka ja kroppa hyvä

Vierailija
49/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan yritätte kannustamaan muita naisia, etenkin nuoria naisia, hylkäämään suomalaiset miehet. Se ei ikinä onnistu.

Japanilaiset naiset ovat kaikessa parempia kuin suomiakat.

Vierailija
50/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzeriaa pyörittävä turkkilainen?

Turkki ei ole Etelä-Eurooppaa.  Osa Turkista kuuluu jopa Aasiaan

Vierailija
51/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä ressukka tajua, ettei sellaista naista olekaan, jonka pitäisi elää vastentahtoisessa selibaatissa. Miesten suhteen asia on toisin. Täällä iniset, kun et ketään saa, et suomalaista etkä  japanilaista. Cry me a river, looser.

Vierailija
52/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat niin kauan kunnes avioituvat.  Etenkin kouluttamattomat, huonosti palkatuissa töissä käyvät miehet.

Italiassa on asuminen erittäin kallista. Eikä ole Suomen kaltaista asumistuki järjestelmää.  Lisäksi yksi on  vaikeaa edes asuntoa saada, saati maksaa vuokra ja kalustaa se perus tarpeineen.

Vierailija
53/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä haukutte suomalaisia miehiä. Suomalaiset naiset heidät ovat kasvattaneet.

Vierailija
54/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pizzeriaa pyörittävä turkkilainen?

Turkki ei ole Etelä-Eurooppaa.  Osa Turkista kuuluu jopa Aasiaan

Onhan tuolla Jannallakin "ranskalainen" mies. Kamerun taitaa suomalaisten naisten mielestä olla euroopaassa joten miksei turkkikin.

Vierailija
55/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noitakin. Mun miesystävä on lähtenyt toiselle paikkakunnalle yliopistoon ja sieltä Sveitsiin töihin (tavattiin siellä).

Vierailija
56/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat niin kauan kunnes avioituvat.  Etenkin kouluttamattomat, huonosti palkatuissa töissä käyvät miehet.

Italiassa on asuminen erittäin kallista. Eikä ole Suomen kaltaista asumistuki järjestelmää.  Lisäksi yksi on  vaikeaa edes asuntoa saada, saati maksaa vuokra ja kalustaa se perus tarpeineen.

Totta. Italiassa on kokeneen metallimiehen bruttopalkka 1400 € / kk.Ja vko tyäaika 40 h.

Vierailija
57/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä ressukka tajua, ettei sellaista naista olekaan, jonka pitäisi elää vastentahtoisessa selibaatissa. Miesten suhteen asia on toisin. Täällä iniset, kun et ketään saa, et suomalaista etkä  japanilaista. Cry me a river, looser.

No nyt meni inkkelinaisella tunteisiin! :DDD

Vierailija
58/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Saanut" suomalaista miestä xD. Kyse on siitä, että suomalaista miestä ei huolita. Tekin tällä palstalla itkette naisenkaipuutanne, menkää sinne Ylilaudalle omienne pariin. Me ei olla kiinnostuneita teistä, yrittäkää jo ymmärtää.

Olen jo teinistä asti ymmärtänyt, että kaltaisesi justiinat ei kiinnosta minua ja siitä on jo yli 25-vuotta aikaa

Vierailija
59/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni suomalainen nainen häpeää sitä että niillä on ulkkarimies, varsinkin jos se on lähi itäläinen  afrikkalainen romanialainen tms kehitysmaalainen. Täällä ne sitten purkavat pahaa oloaan.

Vierailija
60/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tumma ja tulinen rakastaja italiasta. Ihan älyttömän hyvää seksiä. 

Siinäpä sulla pulma jonain päivänä, kun haluatkin naimisiin ja hän lähtee hakemaan kotimaastaan hyvää ja siveellistä sekä katolista vaimoa.

Kuka edes haluaa naimisiin? Itse harrastelen komeiden ulkkareiden kanssa estotonta seksiä aina, kun haluan. Jos yksi alkaa kyllästyttää tai ryhtyy omistushaluiseksi, vaihdan miestä. Suomalaiset miehet eivät ole seksikkäitä minun silmissäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi