Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalaisen miehen kanssa parisuhde

Vierailija
27.03.2024 |

Onko kokemusta kellään etelä-eurooppalaisista miehistä? Olen ihastunut yhteen, joka asuu suomessa ja nyt tapailemme.

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon seurustellut kahdesti, egyptiläisen ja englantilaisen miehen kanssa. Molemmat olivat aivan ihania ja suhteet olisivat voineet jatkua, mutta kun hitsiläinen miehet alkoivat haluta lapsia. Ja itselleni se on ehdoton ei ja niin hekin alussa sanoivat. Raskain sydämin siis piti erota kummastakin. Sen jälkeen olen pysytellyt sinkkuna, en ole jälkimmäisestä erosta vieläkään oikein toipunut. Niin ihana ja kultainen mies hän oli.

Vierailija
82/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen nainen, ja ihmettelin jo lukiossa niitä tyttöjä, jotka olivat turkkilaisten ym. muslímien perään. Lähí-idän ja Afrikan miehillä oli jo silloin huono maine Suomessa, ja jokainen oli kyllä tietoinen asiasta. Silti joillain oli hinku päästä ihan itse kokemaan, miltä tuntuu joutua sairaallloisen mustasukkaisen arabín nyrkkeílysäkiksi ja taloudellisen hyväksíkäytön uhríksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Albaanin kanssa tuli kerran vuosi seurusteltua ja kulttuurierot oli kyllä itselleni aivan liikaa, en voinut harkita jatkoa. Lisäksi mies oli mustasukkaisuuksissaan väkivaltainen, mitä pelästyin. Mustasukkaisuuteen ei ollut mitään oikeaa syytä, mutta hän kuvitteli että olen pettänyt. 

Albaanit ovat muslimeja, ja jotain vikaa on naisen päässä, jos sellaiseen tietoisesti sekaantuu.

Ai koska yli miljardi ihmistä ovat kaikki samasta muotista? Ovatko suomalaiset ja vaikkapa saudiarabialaiset muslimi(miehe)t mielestäsi ihan sama asia? 

Mieluummin "sekaannun" mukavaan  muslimiin kuin rasistiseen suomalaiseen.

Vierailija
84/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Albaanin kanssa tuli kerran vuosi seurusteltua ja kulttuurierot oli kyllä itselleni aivan liikaa, en voinut harkita jatkoa. Lisäksi mies oli mustasukkaisuuksissaan väkivaltainen, mitä pelästyin. Mustasukkaisuuteen ei ollut mitään oikeaa syytä, mutta hän kuvitteli että olen pettänyt. 

Albaanit ovat muslimeja, ja jotain vikaa on naisen päässä, jos sellaiseen tietoisesti sekaantuu.

Ai koska yli miljardi ihmistä ovat kaikki samasta muotista? Ovatko suomalaiset ja vaikkapa saudiarabialaiset muslimi(miehe)t mielestäsi ihan sama asia? 

Kuten sanoit, heitä on miljardeja. Antaa palaa vaan, kukaan ei estä.

Me rasset ollaan sitten keskenämme.

Vierailija
85/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu enemmän siitä miehestä kuin siitä maasta. Italialainen mies on parhaimmillaan perhekeskeinen uskollinen puoliso ja pahimmillaan lipevä sarjapetturi.

Tämä. Isäni oli kontrolloiva ja väkivaltainen uskonnollinen suomalainen, oma puolisoni lempeä ja hyväsydäminen ulkomaalainen. Ja nimenomaan sellaisesta taustasta jota täällä haukutaan. Tuhat kertaa parempi mies kuin isäni. Ja 35 vuotta olen nyt odottanut että koskahan se kamala mäiskintä ja mustasukkaisuus ja pettäminen alkaa,  kuulemma on väistämätöntä. Aika pitkän huijauksen on ukko jaksanut tehdä.

Vierailija
86/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kuin sekaannut. En jaksa enää sääliä kaltaisiasi.

Vierailija
87/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. En enää ikinä huolisi suomalaista miestä. :D 

Sama täällä sen jälkeen kun nekke tuuppasi eka kertaa minua kakkoseen. T. Uolevi

Vierailija
88/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoit, heitä on miljardeja. Antaa palaa vaan, kukaan ei estä.

Me rasset ollaan sitten keskenämme

Hyvä, pysykääkin poissa normaalien ihmisten keskuudesta. Itselläni on jo pitkä ja onnellinen parisuhde halveksumanne ulkomaalaisen kanssa, emme siis teitä kaipaa.

Vierailija
89/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzeriaa pyörittävä turkkilainen?

Jotenkin kiinnostaisi kokeilla tällaista 🙈 Vaikuttavat kivan perhekeskeisiltä ja lapsirakkailta.

Vierailija
90/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin katsoa oikea lompakko ja vilkaista salaa tili. Jos kaikki on ok niin suosittelen. Huijjareita on Suomessa kovasti paljon... Älä ikinä lupaudu maksamaan mitään. Oikea rakkaus tulee

Vierailija
91/125 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle sopii, kelle ei.

Itse tympäännyin ainaiseen englannin vääntämiseen.

Vierailija
92/125 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yleistää ja miettiä stereotypiota. Kulttuuridimensioita on myös muut kuin maakohtaiset kulttuurit, kannatta miettiä onko kuinka helposti yhdistettävissä ajatukset elämästä ja tulevaisuudesta. Olen ollut 18 vuotta yhdessä Italialaisen miehen kanssa, ja ei meillä  ole ollut mitään kulttuurisia yhteentörmäyksiä koskaan. Mies on aina osallistunut 100% perheen eteen, ja hoitanut lapset suunnilleen synnytyslaitokselta asti enemmän kuin minä, samalla kuin tehnyt paljon töitä ( IT alalla). En ole itsekkään tyypillinen suomalainen eloveena vaan ihan oma itseni. 

Vierailija
93/125 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä, romansseja saa aina olla. Mutta ennen vakavaa seurustelua kannattaa kyllä miettiä että haluatko lapsia. Jos haluat, miten sitoutunut mies on asumaan Suomessa? Tietysti voit aina muuttaa ulkomaille jos miehelle tulee koti-ikävä ja sinua seikkailuttaa, mutta entäs jos eroatte ja teillä on lapsi? 

Varmaan kaukaista vielä mutta itse olen pienen taaperon äiti ja aina silloin tällöin tulee vauvaryhmissä hyvin ahdistavia tilanteita vastaan. On erottu ja mies haluaisi muuttaa takaisin kotimaansa lapsen kanssa, on erottu ja asutaan itse ulkomailla mutta nyt haluaisi päästä takaisin Suomeen lapsen kanssa mutta mies ei suostu, ollaan erottu ja pelätään että kun mies vie lapsen sukulaisia tapaamaan ulkomaille ja samalla kaappaa lapsen jne.

Eli mieti tarkkaan että haluatko oikeasti sitoutua ihmiseen joka saattaa olla samassa maassa kanssasi vain väliaikaisesti. Jos itse olisin varma etten haluaisi lasta, alkaisin ehdottomasti seurustella ellei kyseessä olisi joku todella uskonnollinen henkilö, ei edes väliä mikä uskonto. Tosin sellaisen ihmisen skippaisin Suomessakin. 

Vierailija
94/125 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se ole mikään ongelma jos on hyvä tyyppi, eikä fanaattinen missään asiassa. Ihmisiä me ollaan kaikki ja lopulta ne toiveet parisuhteissa on ihan samanlaiset joka maassa. Itse olen mies ja avioliitossa etelä-eurooppalaisen naisen kanssa. Ja just samanlaista elämää me vietetään niinkuin kaikki muutkin kanta suomalaiset pariskunnat. Pieniä kulttuuri eroja toki on, mutta ei niistä pidä tehdä ongelmaa vaan ne pitää ottaa elämän suolana.

Odotahan vaan, kun vanhenee. Sitten alkaa iskeä tietoisuus elämän rajallisuudesta ja omasta taivaspaikasta. Niistä tulee hämmentävän uskovaisia siinä vaiheessa. Ja se heidän mielestään oikea elämäntapa edellyttää samaa myös vaimolta. Lapsille ne ei yleensä voi mitään, koska ne ovat silloin jo itsenäistyneet ja elävät omaa elämäänsä. 

kulttuurinen eroavaisuus on myös se, että kotimaahan pitää laittaa rahaa. Sitä pitää laittaa, vaikka ei itsellä ole. Silloin myydään vaikka sohva, jotta voi mammalle muutaman lantin laittaa. Se on kunnia-asia, mitä suomalaisten on vaikea ymmärtää. 

Vierailija
95/125 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pizzeriaa pyörittävä turkkilainen?

Jotenkin kiinnostaisi kokeilla tällaista 🙈 Vaikuttavat kivan perhekeskeisiltä ja lapsirakkailta.

Turkkilaiset miehet elävät omaa elämäänsä ja naiset omaansa. Lapset ovat naisen ongelma.  Miehet hengaavat päivät ja illat keskenään ja ryystää sitä hiton teetä. Kotiin tullaan nukkumaan ja n aimaan. 

Niiden bisnekset menee myös yleensä mönkään. Kaikki varmaan ovat huomanneet, ettei ne pitseriat montaa vuotta pyöri, osa vain kuukausia. Konkurssi vie sitä myötä perheen taloudelliseen ahdinkoon  

En suosittele. 

Vierailija
96/125 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaisesta ja marokkolaisesta miehestä kokemusta. Kun alkuhuuma meni ohi, niin nyrkit tuli tilalle. Ja sama näytti olevan muissakin perheissä. Naiset olivat ulospäin iloisia, mutta miehen edessä kauhusta kankeana. En tiedä miten tuota alkuhuumaa saisi jatkumaan pidempään, minä en enää kolmatta kertaa uskalla kokeilla.

Vierailija
97/125 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen Englantilaisen miehen kanssa. Hän on aika lailla samanlainen dorka mitä itsekin olen :D 

Vierailija
98/125 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata yleistää ja miettiä stereotypiota. Kulttuuridimensioita on myös muut kuin maakohtaiset kulttuurit, kannatta miettiä onko kuinka helposti yhdistettävissä ajatukset elämästä ja tulevaisuudesta. Olen ollut 18 vuotta yhdessä Italialaisen miehen kanssa, ja ei meillä  ole ollut mitään kulttuurisia yhteentörmäyksiä koskaan. Mies on aina osallistunut 100% perheen eteen, ja hoitanut lapset suunnilleen synnytyslaitokselta asti enemmän kuin minä, samalla kuin tehnyt paljon töitä ( IT alalla). En ole itsekkään tyypillinen suomalainen eloveena vaan ihan oma itseni. 

Tämä juuri. Ihmiset ova aina yksilöitä ja parisuhteessa ollaan sen yksilön kanssa, ei hänen synnyinmaansa stereotypian kanssa.

Ulkomaalainen tunnutaan muutenkin tällä palstalla aina väkisin käsittävän vain tietyltä alueelta tulevina ja tietyn näköisinä ihmisinä. Ja vaikka tulisi mistä, jokainen tulee hirvittävän eri taustoista. Esim. oma mieheni on muuttanut Suomeen ollessaan hyvin pieni lapsi. Hän on siis elänyt suurimman osan elämästään Suomessa ja vaikka hän tulee maasta johon ihmiset liittävät voimakkaita stereotypioita, ei meillä ole ollut koskaan kulttuurieroja. Enemmän meillä on yhteistä, koska olemme eläneet täällä samat ikäpolvikokemukset. Jotain aivan hienoisia eroavaisuuksia on, mutta selkeät kulttuurierot tulevat vain miehen vanhempien kanssa asioidessa. Eikä niidenkään kanssa ole ollut koskaan mitään ongelmia.

Vierailija
99/125 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se ole mikään ongelma jos on hyvä tyyppi, eikä fanaattinen missään asiassa. Ihmisiä me ollaan kaikki ja lopulta ne toiveet parisuhteissa on ihan samanlaiset joka maassa. Itse olen mies ja avioliitossa etelä-eurooppalaisen naisen kanssa. Ja just samanlaista elämää me vietetään niinkuin kaikki muutkin kanta suomalaiset pariskunnat. Pieniä kulttuuri eroja toki on, mutta ei niistä pidä tehdä ongelmaa vaan ne pitää ottaa elämän suolana.

Odotahan vaan, kun vanhenee. Sitten alkaa iskeä tietoisuus elämän rajallisuudesta ja omasta taivaspaikasta. Niistä tulee hämmentävän uskovaisia siinä vaiheessa. Ja se heidän mielestään oikea elämäntapa edellyttää samaa myös vaimolta. Lapsille ne ei yleensä voi mitään, koska ne ovat silloin jo itsenäistyneet ja elävät omaa elämäänsä. 

kulttuurinen eroavaisuus on myös se, että kotimaahan pitää

Tyyppi kertoo olevansa naimisissa eteläeurooppalaisen naisen kanssa erittelemättä sen tarkemmin mistä maasta hän on ja sinä kykenet analysoimaan tuollaisia asioita tietämättä onko nainen ranskalainen, portugalilainen tai vaikka albanialainen. Olisikohan nyt kuitenkin vähän omat ennakkoluulot pelissä?

Vierailija
100/125 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoit, heitä on miljardeja. Antaa palaa vaan, kukaan ei

Me nimenomaan olemme normaaleja suomessa. Te ette ole, joten alkakaapa laputtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi