Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalaisen miehen kanssa parisuhde

Vierailija
27.03.2024 |

Onko kokemusta kellään etelä-eurooppalaisista miehistä? Olen ihastunut yhteen, joka asuu suomessa ja nyt tapailemme.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei etelä-eurooppalainen, mutta menköön kun ulkomaalaisista puhuttiin otsikossa: minun mies on georgialainen :) ei pahaa sanottavaa.

Vierailija
22/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tumma ja tulinen rakastaja italiasta. Ihan älyttömän hyvää seksiä. 

Pekkako se siellä märkäilee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait hänet iskettyä?

Vierailija
24/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaroonit ja alibabat ovat yleensä alkuhuuman jälkeen kammottavaa seuraa. Väkivaltaisia ja sovinistisia.

Ihan kuin moni Suomi mieskin!

Vierailija
25/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta ulkomaalaisista miehistä. Italiasta on sellainen kokemus, että yksi mies toivoi minun palavan helvetin tulessa, kun en halunnutkaan tavata enää. Etelä-Euroopassa vallitsee yhä pitkälti machokulttuuri. Ensiksi voi tuntua hurmaavalta, kun mies avaa ovia, kehuu vuolaasti jne. Kokemukseni mukaan ongelmat alkavat yleensä vähän myöhemmin. Ovat monesti tottuneet siihen, että naisen paikka on kotona ja miehet ovat naisia ylempänä. Tämä saattaa näkyä myös makuuhuoneessa. Suomalainen, vahva ja itsenäinen nainen voi olla näille kiehtova, mutta pidemmän päälle vaikea tapaus. Keskustelukulttuuri on myös erilainen. 

Vierailija
26/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tumma ja tulinen rakastaja italiasta. Ihan älyttömän hyvää seksiä. 

Siinäpä sulla pulma jonain päivänä, kun haluatkin naimisiin ja hän lähtee hakemaan kotimaastaan hyvää ja siveellistä sekä katolista vaimoa.

Vierailija
27/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skupollin vaimollakin oli suhe ulkkiksen kaa. Kuinkas kävikään?

Vierailija
28/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens tolle minna parikalle kävi? Kertokaapa se mammat. Ja tuon tyyliset jutut ovat enemmän sääntö kuin poikkeus, mutta suomalaiset naiset ei koskaan opi.

Vierailija
29/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sait hänet iskettyä?

Ihan niinku ne eivät väkisin tarrautuisi mukaan niin kuin takiaiset kun käy stadin yössä.

Vierailija
30/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makaroonit ja alibabat ovat yleensä alkuhuuman jälkeen kammottavaa seuraa. Väkivaltaisia ja sovinistisia.

Ihan kuin moni Suomi mieskin!

Ihanko tosissasi väität että ovat verrattavissa suomalaisiin miehiin?

Vierailija
31/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista miehistä suurin osa on väkivaltaisia, juoppoja tai muuten yksinkertaisia. 

Vierailija
32/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut italialaiseen mieheen. Vinkkejä? 

Juokse

Miehen luokse

Vierailija
33/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimies on turvallinen valinta miehelle sekä naiselle.

Vierailija
34/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelin espanjalaisen kanssa muutaman vuoden. Hän oli hauskasti sekä aika suomalaisen näköinen, että luontoinen. Maantienvärinen tukka, kalpea iho, haalean vihreänruskeat silmät. Hiljainen, sulkeutunut nörtti, it-alalla töissäkin. Oikein hyvin tultiin toimeen, kaksi nörttiä. Mutta meidän juttu lopulta kaatui siihen, että hän alkoi haluta lapsia, ja itselleni lapsettomuus on aina ollut ehdoton valinta - ja aloittaessamme suhdetta hänkin oli sitä mieltä ettei halua lapsia, vaan taisi sukukin painostaa lapsiasiassa ja niinpä hän itsekin kääntyi siihen että ei voi avioitua kanssani, jos lapsia ei ole luvassa.

Vierailija
35/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albaanin kanssa tuli kerran vuosi seurusteltua ja kulttuurierot oli kyllä itselleni aivan liikaa, en voinut harkita jatkoa. Lisäksi mies oli mustasukkaisuuksissaan väkivaltainen, mitä pelästyin. Mustasukkaisuuteen ei ollut mitään oikeaa syytä, mutta hän kuvitteli että olen pettänyt. 

Vierailija
36/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. En enää ikinä huolisi suomalaista miestä. :D 

Eikä kukaan Suomalainen Mies näggerin tautista jämää.

Mee nyt vaikka itkemään ittes uneen, kun sua ei huoli kukaan edes rahasta

Vierailija
37/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skupollin vaimollakin oli suhe ulkkiksen kaa. Kuinkas kävikään?

Ikinä ei suomalaiset miehet syyllisty mihinkään! Ja kaikki ulkkarit on murhaajia! Kyllä se näin on fakta!

t.luuseripersu

Vierailija
38/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja ärsyttää kun naiset ovat kansainvälisiä ja ennakkoluulottomia. Eivät voi sietää tuollaista käyttäytymistä  ja hokevat peräkammareissaan "että tulevat tänne sitten ja vievät naisemme" 🤣🤣 Korpien kätköissä kuuluu hirveä pöhinä.

Vierailija
39/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on pieni maa ja täynnä juntteja miehiä. 

Muslimia en ottaisi uskonnon takia. Mutta esim katolilaisuus on käytännössä sama.. Ei eroa uskontona meidän suomalaisten tapoihin juurikaan. Itse italialaisen miehen kanssa naimisissa. 

Vierailija
40/125 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. En enää ikinä huolisi suomalaista miestä. :D 

Älä pura sitä meihin jos et kelpaa tasokkaille suomalaisille miehille.

Kukahan tässä purkautuu? Sinä, säälittävä pikku incel, joka et saa edes rahasta. "Tasokkaille", salli mun nauraa :D Ette kelpaa kellekään ja tuutte tänne itkemään katkeruuttanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan