Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko oikeasti hyvä mies olla sinkku vielä yli 5-kymppisenä

Vierailija
27.03.2024 |

Tapasin kuukausi sitten netissä miehen, joka vaikuttaa viestien perusteella tosi hyvältä. 

On korkeasti koulutettu, harrastaa paljon liikuntaa ja kulttuuria, tulee ilmeisen hyvin toimeen taloudellisesti.

Mutta hän on sinkku, ja ollut ilmeisesti hyvin kauan, ellei aina. Pakko olla siis jotain vikaa? Vai tunnetteko kunnollisia miehiä jotka ovat vapailla markkinoilla vielä tuossa iässä?

Nimim. juoksenko jo, ja jos niin kohti, vai karkuun 

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä, jotain on vialla jos ikisinkku, olipa mies tai nainen.

Vierailija
82/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 70+ ikisinkku eli itsellinen, mutta valitettavasti olen myös egosentrinen egoisti ja nautin siitä suunnattomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 v ja sinkku, syy on että olen ruma ja mulla on pienet Munat. Naiset ei vaan tykkää minusta, olen kokeillut kaikki, mutta naiset ei vaan tykkää. En ole lihava, vaan normaali, mutta ruma ja vastenmielinen Mun vanhemmat eivät halunneet että katselen tyttöjä, meillä oli lapsena niin että seksuaalisuus on sairautta. Isä oli kommunisti, hän sanoi :seurustelu naisten kanssa on turhanpäiväistä. Äitini on uskonnollinen ja hän inhoaa miehiä, niin ainakin sanoo. Hän meni naimisiin vain että saa lapsia. Hän inhoaa minua koska olen mies. Siskollani on samanlainen maailmankatsomus, hän sanoo inhoavansa miehiä, mutta on polkenut 10 lasta. Äitini ja siskoni saavat raivarin jos katson naisia esim TV, stä. Minun on vaikea lähestyä naisia, koska tunnen olevani ruma ja likainen, seksuaalisuus on minulle ahdistavaa, koska se tuntuu likaiselta. Seksuaalisuus tuo minulle mieleen paska, Kusi, viemäri, ripuli ym vastenmielisen. Syy on vanhemmat opettivat että seksuaalisuus on likaista, kuin viemäristä.

Vierailija
84/84 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Hyviä ihmisiä ei ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän