Voiko oikeasti hyvä mies olla sinkku vielä yli 5-kymppisenä
Tapasin kuukausi sitten netissä miehen, joka vaikuttaa viestien perusteella tosi hyvältä.
On korkeasti koulutettu, harrastaa paljon liikuntaa ja kulttuuria, tulee ilmeisen hyvin toimeen taloudellisesti.
Mutta hän on sinkku, ja ollut ilmeisesti hyvin kauan, ellei aina. Pakko olla siis jotain vikaa? Vai tunnetteko kunnollisia miehiä jotka ovat vapailla markkinoilla vielä tuossa iässä?
Nimim. juoksenko jo, ja jos niin kohti, vai karkuun
Kommentit (84)
Työkaverini on yli 50-vuotias sinkku. Erittäin älykäs, urheilullinen ja kaiken lisäksi miljonääri. Ei vain ole ulkonäöllä pilattu eikä mainosta rahojaan. Naiset kiertävät kaukaa.
Yksi typerimmistä avauksista minkä olen ikinä lukenut.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini on yli 50-vuotias sinkku. Erittäin älykäs, urheilullinen ja kaiken lisäksi miljonääri. Ei vain ole ulkonäöllä pilattu eikä mainosta rahojaan. Naiset kiertävät kaukaa.
Ja samat naiset kiertävät varmasti selittämässä myös, miten "ulkonäöllä ei naiselle ole niin suurta merkitystä, kuin miehelle"
Vierailija kirjoitti:
Ihmisethän eivät esimerkiksi ikinä eroa, joten kukaan ei voi olla sinkku viiskymppisenä varsinkaan hyvä mies. Kaikki löytävät sen oikean 20v, elävät elämän onnellisena loppuun asti saman ihmisen kanssa, eikö niin.
Hyvin voi olla sinkku viisikymppisenä, mutta mitä ollut ennen sitä, jos aina sinkkuna viisikymppiseksi asti, on täysin eri asia.
Onhan meitä vaikka kuinka paljon mutta ettehän te kranttumuijat kelpuuta kun katsotte vain ulkonäköä ja statusta muusta viis. Kranttu mikä kranttu sanon minä
JOs haluat miehen, jolla liuta yhdenyönpanoja ja lyhyitä suhteita, niin siitä vaan.
Ihan hyvin voi olla. Jotkut kypsyy "puoliso-matskuksi" myöhään (omani oli 35v ja eli sitä ennen elämää jota en olis itselleni huolinut). Ja voihan olla että nuoruuden nainen on ollut karmea akka, ja sitten siitä syntyy kuvitelma että kaikki naiset on sellaisia. Tai voi olla jotain surullista tapahtunut, puoliso kuollut tai elämän rakkaus muuttanut ulkomaille tms.
Mutta nettituttuna tuo toki haisee epäilyttävältä, livehenkilöt on sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa kulttuuria, minkälaista kulttuuria?
Ollut lähes aina sinkku eli naisesta toiseen hyppinyt.
Mitäs vikaa siinä on, ei mitään!
Minä olen huomannut, että ihmisen parisuhdestatus ei oikeasti kerro mitään ihmisestä. Kauheita hirviöitä pääsee/päätyy toistuvasti parisuhteisiin ja jopa vanhemmaksi, hyvät ihmiset saattavat olla koko ikänsä sinkkuna. Toimii myös toisin päin ja sitten on kaikki siltä väliltä, sekä vapaissa että varatuissa. Parisuhde tai sen poissaolo ei kerro mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä henk.koht. ketään vapaata, kaikinpuolin HYVÄÄ yli 50 v. miestä. Kai niitä silti voi olla, en toki tunne kuin pienen määrän ihmisiä.
Pari hyvää yli 40 v. sinkkumiestä kyllä tiedän. Toinen on tosin melko hiljattain eronnut, ja naisia varmasti riittäis, on komea ja fiksu, mutta ei taida olla haku päällä. Ehkä riittää irtonumeroita aina jos sattuu huvittamaan...
Jos miehellä riittää irtonumeroita aina, kun sattuu huvittamaan, niin mies on poikkeuksellisen komea ja fiksu 40-vuotias.
Tämä tapaus on sitä, siis poikkeuksellisen komea, hyväkroppainen, miehekäs, hyväntuulinen ja supliikki. Lähtisin itsekin mukaansa anytime, vaikka olen naimisissa.
Ällö, et rakasta miestäsi
Eikö Mika Aaltola ole ollut juuri tuollainen. Aaltola on ainakin ollut työnarkomaani ja ehkä sitoutumiskammoinen. Mutta ei miltään ihan hirveältä mieheltä vaikuta. Tiedä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Onhan meitä vaikka kuinka paljon mutta ettehän te kranttumuijat kelpuuta kun katsotte vain ulkonäköä ja statusta muusta viis. Kranttu mikä kranttu sanon minä
En kelpuuta miestä, joka käyttää sanaa kranttumuija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa kulttuuria, minkälaista kulttuuria?
Ollut lähes aina sinkku eli naisesta toiseen hyppinyt.
Mitäs vikaa siinä on, ei mitään!
No se vika, ettei naiset yleensä sellaista miestä halua!
Ei hyvät miehet kelpaa, pitää olla renttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos puhut toisista ihmisistä tuolla tavoin, et varmaan ole se, jota tässä etsitään.
M43
No ehkäpä maailmasta loytyy50.v sinkkuja 100-200-300miljoonaa??
Muuten löytyy hyviä miehiä mutta on pieni pippeli joka ei toimi . Näin ollen ei kelpaa naisille . Ihmisarvo määrittyy syntymässä saatujen ominaisuuksien perusteella.
Mun mies oli viiskymppinen, kun tavattiin. Oli eronnut vuosia aiemmin.
Käy kiinni. Jos osoittautuu huonoksi niin päästä irti.